Wanneer je de duck-tape van Menno gebruikt en de Duck dan goed in de zwanenhals van de tank duwt dan zit hij wel dicht hoor.Steven schreef:Dat tape werkte niet zo goed, want ook in de 2e ronde (na een halve rol ductape) goot de diesel eruit
We zijn niet allemaal zo rijk als jou..............Luco/Alpine-racer schreef:ook vip kaarten?
heeft nog steeds niks met rijk te maken vind ikpeter5GTTurbo schreef:Dat bedoel ik dus met rijk.
Meeste mensen die zouden dus voor de eerste 2 opties gaan.
Maar de mensen die geld over hebben, dus die rijk zijn, gaan voor de VIP kaartjes.
probleem is dat je vanuit de paddock het zogenaamde circuit niet kan zienErik Olijnsma schreef:ik zou voor optie 1 gaan60 euro om 2 uur op je gat te zitten, nee, dan blijf ik wel even staan
![]()
Strijder schreef:ff lachuhhttp://video.msn.com/video/p.htm?t=1&i= ... 35c939&rf=
Belgen brengen karbonades tot ontploffing
Uitgegeven: 25 juli 2005 20:26
HASSELT - Het Belgische leger heeft maandagmiddag in Hasselt een pakketje koteletten tot ontploffing gebracht. Nadat passanten hadden gemeld dat in een fietstunnel een verdacht pakketje lag, wilden de Belgische autoriteiten geen enkel risico nemen.
Het bleek om een aantal koteletten te gaan die in een plastic zakje zaten. Om het pakje was een touw gebonden. Tijdens de operatie werd het verkeer in de stad in Belgisch Limburg tot 350 meter in de omtrek stilgelegd.
Erik Olijnsma schreef:Belgen brengen karbonades tot ontploffing
Uitgegeven: 25 juli 2005 20:26
HASSELT - Het Belgische leger heeft maandagmiddag in Hasselt een pakketje koteletten tot ontploffing gebracht. Nadat passanten hadden gemeld dat in een fietstunnel een verdacht pakketje lag, wilden de Belgische autoriteiten geen enkel risico nemen.
Het bleek om een aantal koteletten te gaan die in een plastic zakje zaten. Om het pakje was een touw gebonden. Tijdens de operatie werd het verkeer in de stad in Belgisch Limburg tot 350 meter in de omtrek stilgelegd.
Leuk man. Dit klinkt heel erg dicht bij.Xabre schreef:[img]http://img331.imageshack.us/img331/8577/img3dd.jpg[/img]
Radio Bergeijk Rouleert!!!!!!!!!!!!!!!!!antoine schreef:Leuk man. Dit klinkt heel erg dicht bij.Xabre schreef:[img]http://img331.imageshack.us/img331/8577/img3dd.jpg[/img]
Bestand heet R5GTibouw.pdfAbel schreef:OPROEP!
wie heeft de handleiding om zelf Injectie te bouwen op je GT van fastchip??
heb er net 1 besteld, is het wat?peter5GTTurbo schreef:Nog meer mensen hier met een Sony ericsson K750i ???
Probeer namelijk zo`n videoringtone aan een contact toe te voegen.
Maar dat lukt me dus voor geen meter.
Ow ja en ik kan wel complete films er op zetten. Handig voor als je ergens zit te wachten.
Ik heb de mijne al meer dan een maand en hij bevalt me erg goed hoorLeon schreef:heb er net 1 besteld, is het wat?peter5GTTurbo schreef:Nog meer mensen hier met een Sony ericsson K750i ???
Probeer namelijk zo`n videoringtone aan een contact toe te voegen.
Maar dat lukt me dus voor geen meter.
Ow ja en ik kan wel complete films er op zetten. Handig voor als je ergens zit te wachten.
Jaja helaas het mocht niet baten voor Timcatrinus schreef:Steven schreef:Dat tape werkte niet zo goed, want ook in de 2e ronde (na een halve rol ductape) goot de diesel eruit![]()
Dat waren nog eens tijden. Met ductape kun je ook leuke tekens mee op een express maken