het probleem is niet dat ik mijn auto kwijt ben ik heb er namelijk nog wel eentje.
maar meer de tijd die dat poetsen kost (en die ik eigenlijk niet heb)
auto is inmiddels kompleet gepoetst en in de was gezet.
zweet op mijn rug niet te zuinig!!
is gewoonweg veel werk zon grote auto.
foto volgt!! doet gabri even voor mij ik ben niet zon komputer wizzard he!!
mark 5t schreef:ben momenteel met commadant bezig de auto te cleaneren en daarna in de was te gaan zetten.
is toch wel een erg grote auto hoor wat een werk!!!
resultaat is echter wel weer dat de inmiddels roze verkleurde lak toch weer enigzins op rood begint te lijken.
Hoeft niet perse luco, je haalt de meeste energie uit het verdampen van het water op de intercooler.
Of het dan 10 graden koeler is maakt niet zo heel veel uit.
Maar voor het mooi zou je er es ijsklontjes in kunnen keilen bij een 1/4 mile drag.
ja maar ga misschien ook wel water injecteren in het inlaat traject als ik tenminste een geschikt pompie en injector kan vinden.
geen reacties van aquamist terug aub want dat vindt ik te duur en zelf maken is veel mooier he!!
ja ik liep er ook aan te denken voor de alpine maar kan alleen het tankje achterin kwijt en dan wordt het water denk ik te warm
en voorin wordt de weg te lang naar de intercooler
Daar laat je de lucht door een soort omgekeerde radiateur heenblazen waar omheen water loopt, wat op zijn beurt weer op een andere plek met een radiateurtje gekoeld wordt.
nee tijdgebrek wegens verbouwing in huis .
maar blijft wel op de planning staan heeft alleen geen haast.
eerst maar as vrijdag eens op vakantie naar onze zuiderburen.
mark 5t schreef:nee tijdgebrek wegens verbouwing in huis .
maar blijft wel op de planning staan heeft alleen geen haast.
eerst maar as vrijdag eens op vakantie naar onze zuiderburen.
daar valt helemaal niets te zien, doe gewoon verder aan je 21
hahahaha das een goeie jo maar ik heb ook nog een vrouw die af en toe wat aandacht nodig heeft. (is zwanger)
dus toch maar even een weekje naar de ardennen dacht ik zo.
ga trouwens wel met de 21 turbo heen.