ja je hebt gelijk, ik heb m al 2 jaar!!!! stomstomstompierre schreef:ja, dat is je auto ik herken hem meteen, maar....die had je toch al september vorig jaar ?slash schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto=WMHMAJHO
[GTTurbo]Jop's phase I chargecooled project
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Frits you're rightR(ay)Si schreef:Blijft van Guns 'n RosesFrits schreef:[wel slash, maar dan van Velvet Revolver.... haha

Slash heeft bij beide gespeeld. Nadat Guns 'n Roses uit elkaar is gegaan heeft hij samen met wat andere ex Roses leden Velvet Revolver opgericht.
Axl Rose zelf is nog met Guns 'n Roses doorgegaan maar met weinig succes
Project: GTT Blue Sport
Slash heeft bij beide gespeeld. Nadat Guns 'n Roses uit elkaar is gegaan heeft hij samen met wat andere ex Roses leden Velvet Revolver opgericht.Frits schreef:Frits you're rightR(ay)Si schreef:Blijft van Guns 'n RosesFrits schreef:[wel slash, maar dan van Velvet Revolver.... hahaikke in die war
Axl Rose zelf is nog met Guns 'n Roses doorgegaan maar met weinig succes[/quote]
vergeet niet dat ie (slash) ook nog ik Slash's Snakepit en Bluesball heeft gezeten....
maar ff ontopic,
zoektocht naar een sleutelruimte gaat door...... ben ff 6 dagen in spanje geweest dus niet veel progress..
lagguh is wel dat alle onderdelen zich aardig opstapelen, lijkt wel een magazijn.... hahaha,
als er weer iets te melden is zal ik t laten weten!!!!

om precies te zijn is het de 32-DAT 18 251 L3Sander schreef:Dat is nou het probleem het rijden, want je hebt: remlucht sproeiers/ hoofdsproeiers/luchtsproeiers/venturies/emulsiebuizen en ze hebben allemaal invloed op elkaar. Als je denkt ik neem een carb. want injectie is mij te ingewikkeld, dan kom je er nog wel achter.slash schreef:dat weet ik nog niet, als hij maar rijdt, en dan gaan we hem es ff finetunenJohan schreef:[img]http://img2.imageweb.info/img2/Hbu75551.jpg[/img]
dit is dus die 2x32 weber? Hoe je het allemaal aanpakken qua sproeier bezetting enzo??
Wat voor type carb. is het? En is hij geschikt voor overdruk?
Suc6 met je project,
Gr sander
en je hebt wel gelijk wat dat afstellen betreft, maar ik ga t gewoon proberen
gegroet!
Persoonlijk zou ik voor een geveerde sinterbrons plaat gaan, dit presteert goed, en koppelt lekker direct, terwijl er toch nog prima normaal mee te rijden is.slash schreef:ff een vraag, ik ben op zoek naar een zwaardere koppeling, iemand een suggestie, ik zie ze staan op biesheuvel en bij mb carperformance, maar welke is nou een goede
een WAT? van koppelingen heb ik niet zo veel verstand, en waar kan je m kopen?Menno schreef:Persoonlijk zou ik voor een geveerde sinterbrons plaat gaan, dit presteert goed, en koppelt lekker direct, terwijl er toch nog prima normaal mee te rijden is.slash schreef:ff een vraag, ik ben op zoek naar een zwaardere koppeling, iemand een suggestie, ik zie ze staan op biesheuvel en bij mb carperformance, maar welke is nou een goede
joe
-
- Contacteer:
Ik heb ook zo`n sachs powerclutch en de 190 Nm die mijn gebakkie uitpoept redt die makkelijk.
Hij zou als het goed is de 250Nm aankunnen, maar daar ben ik nog niet.
Hij zou als het goed is de 250Nm aankunnen, maar daar ben ik nog niet.
die geveerde plaat is van OMP die menno bedoelt.(biesheuvel kan je hier alles over vertellen)
heb ik ook liggen voor in mijn gt.
staat trouwens op de doos dat ie ook in de williams en 16v past.
mooi spruitstukkie trouwens!!!

heb ik ook liggen voor in mijn gt.

staat trouwens op de doos dat ie ook in de williams en 16v past.
mooi spruitstukkie trouwens!!!

Dat was toch die plaat waarvan de stoffelijke resten dwars door je versnellingsbak heenvlogen, toch? Laat die foto eens zien Rob.
Lijkt me niet echt meer een aanrader als je dat gezien hebt.

Lijkt me niet echt meer een aanrader als je dat gezien hebt.
Omdat mijn koppelingsplaat naar de pest is gegaan door domme pech, betekent niet dat het meteen slechte dingen zijn.
Feit is wel dat ik er geen meer hoef.
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Feit is wel dat ik er geen meer hoef.

Laatst gewijzigd door Robke op za 16 jul 2005 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Oeps... geen goed gezicht dit
wat voor merk plaat was dat dan?
hoe heb je hem behandeld?
en hoe is dit gebeurt?
dwz wat voor omstandigheden?
en hoe is dit gebeurt?
nee maar misschien grof geweld gebruikt???
Volgens mij was het een Sachs plaat.mark 5t schreef:wat voor merk plaat was dat dan?
en hoe is dit gebeurt?
Ik gaf gewoon plankgas in z'n tweede terwijl ik al met een gangetje van 40-50 km/h reed, dus niets bijzonders eigenlijk.
hmm vreemd misschien een fabricage fout of zo.
Ja of de rest van de auto moet ook zo slecht zijn dat dit de druppel is..... Anders gewoon een andere bak eronder en klaar is klara 

-
- Contacteer:
cannonball pmen 
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
Vast wel...
Hij herbouwd versnellings bakken dus ook gewoon je oude
Hij herbouwd versnellings bakken dus ook gewoon je oude
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
interessant

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
zal je toch eerst een andere bak eronder moeten zetten 

Immer wieder die verdammte Holländer