ERROR hier ook...misschien dat ie alleen op de trabantcomputer van Riel werktJoost (DoubleYou) schreef:Levert me elke keer een IE error op...

ERROR hier ook...misschien dat ie alleen op de trabantcomputer van Riel werktJoost (DoubleYou) schreef:Levert me elke keer een IE error op...
Nog even hier over, ik hoorde dat dit misschien een motorsteun kan zijn. Ik hoor dus dit bebonk op de meest rare momenten, zelf bij stationair lopen van de motor (laatst voor een verkeerslicht), en voornamelijk op hobbelige wegen en in bochten is dit erg goed te horen. Kan iemand hier misschien nog meer informatie over geven of zijn dit zeker de motorsteunen?Dennis 16V schreef:Ik heb bij mijn clio ook last van gebonk bij de voorwielen. Ik zal nu ook eens naar mijn stabilisatorstang(ophanging) kijken. Klopt het dat dit gebonk ook te horen is als de auto stil staat, en dan bijvoorbeeld een beetje gas geeft, is bij mij namelijk wel het geval.
lijkt bijna op een veerpoot lager.Dennis 16V schreef: Nog even hier over, ik hoorde dat dit misschien een motorsteun kan zijn. Ik hoor dus dit bebonk op de meest rare momenten, zelf bij stationair lopen van de motor (laatst voor een verkeerslicht), en voornamelijk op hobbelige wegen en in bochten is dit erg goed te horen. Kan iemand hier misschien nog meer informatie over geven of zijn dit zeker de motorsteunen?
Riël schreef:Weer es wat anders als n drift![]()
En nog geen krasje
![]()
Als je je best doet, kan je hem best vandaag al kwijt zijn hoor.Sanderrr schreef:Maar gelukkig ook wat nuttigs. Eindelijk is het afgelopen met de half gescheurde roze papiertjes. Ik zal alleen tot 2010 moeten wachten totdat hij verlopen is
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2289 ... ewijs.html
Een Belgische student die een baantje had bij een supermarkt in Antwerpen is op staande voet ontslagen omdat hij de tekst die onderaan een kassabon staat 'Bedankt en tot ziens', veranderd had in een iets minder vlijende zin: Uw moeder is een hoer. Supermarkt GB Express kwam er al snel achter wie de dader was. Er wordt overwogen een strafklacht tegen hem in te dienen.
De hoofddirectie van de supermarkt reageerde met afgrijzen op de handelswijze van de student. Bovendien begrijpt men daar niet hoe hij er in geslaagd is de tekst te veranderen. Hij moet in het kassasysteem zijn doorgedrongen, maar dat zou vrijwel ondoenlijk zijn. De IT-afdeling zoekt een en ander uit.
[img]http://images.fok.nl/upload/050718_272_hoerenbon.gif[/img]
is van de film dukes of hazzard. Is al paar keer langsgekomen
Thanx Frits, ik heb jou ook gemist hoorFrits schreef:Welkom terugEr is er tenminst een die je gemist heeft
![]()
![]()
Schade is altijd minder... Misschien een goeie voor het waarborgfonds? Je hebt iig getuigen dat ie er heel neer is gezet.
Gr.Frits
Thanx, hij blijft voorlopig dit kleurtje iigRon(nie) schreef:wb Jacco, tijd om de auto een ander kleurtje te geven, tis idd erg klote, lekkere vakantie en dan ken er weer iemand niet van je auto afblijven
Had ik bij m'n oude huis in gouda ook,dacht de buurman ook dat het plek tegenover zijn huis gereserveerd was,hoe meer ie zeurde hoe vaker ik m'n auto er neer zetteXabre schreef:sommige lui denken dat een normale parkeerplaats hun eigendom is ofzo ook zo vaag
Had ik bij m'n oude huis in gouda ook,dacht de buurman ook dat het plek tegenover zijn huis gereserveerd was,hoe meer ie zeurde hoe vaker ik m'n auto er neer zetteFlorus schreef:Xabre schreef:sommige lui denken dat een normale parkeerplaats hun eigendom is ofzo ook zo vaag
Tis zeker balen, maar ik zie het niet zo somber in, ik denk dat het wel goedkomtPaul1916v schreef:Zwaar balen Jacco!:S:S
Wel goede vakantie gehad zo te horenHeb je ook gemist man..lees mn PM maar es
Thanxdennisvr schreef:damn jacco
dat verdient die koe niet
welkom terug iig
MarcoG schreef:Jacco, waarom zou het waarborgfonds niet gaan lukken?
Ik zit nl. ook met een deukje in de deur van een kindje wat met zŽn fiets ertegen aan is gekledderd (lijkt mij).
Paul1916v schreef:Waarborgfonds werkt toch alleen als bewezen is dat een andere auto de schade heeft veroorzaakt?
stap 1: je wilde kijken of er nog benzine in je tank zat, dus poging wagen om sleutel in je benzinedop te krijgenJacco Twingi schreef: Was op de terugweg van schiphol met een slaperige kop
Of 'lekgeprikt'Jacco Twingi schreef:
*Al had ik het wel zelf gedaan, had ik wel mn achterklep bekrast*