d`r is ook zo`n mooi stukje bij het drie landen punt bij vaals (kasteel vaalsbroek de bergjes in) echt schitterend toch een nadeel als je midden in de industrie woont daar heb je die stukjes niet
Menno schreef:Een natuurgebied vlakbij Arnhem. Vast erg mooi hoor, al die boompjes en plantjes , maar vooral het slingerweggetje er doorheen is brilliant, berg op berg af, haarspeldbochten, you name it, dik 10km pret.
Beter...de nederlandse Touge dus...
::.. Renault 5 TL '86 C1EC1J B18FT ..:: Criticism comes easier than craftsmanship
Menno schreef:Een natuurgebied vlakbij Arnhem. Vast erg mooi hoor, al die boompjes en plantjes , maar vooral het slingerweggetje er doorheen is brilliant, berg op berg af, haarspeldbochten, you name it, dik 10km pret.
jiggy schreef:hey mensen ff vraagje als ik met de clio over een wat hobbelige weg rij ,lijkt het wel of er soms wat speling op de voor as zit of de stuurstang tenminste iets in die richting is dat normaal bij clio 16v????
greetzzzzzzzzzzz marcel
Speling of gewoon wat bonken ofzo. Bonken is wellicht een fuseekogel of stuurkogeltje. Speling is vaak het stuurhuis zelf. Kwaaltje van die clio''s
jah dan zou het meer op bonken aan komen want zo klinkt het ut meest. en er is geen speling te voelen op het stuur,maar het lijkt een beetje of iets wat los zit, maar wat zou er aan gedaan moeten worden dan???
greetzzzzzzzzzz marcel
Speling op het stuur is bijna zeker de stuurkolom, daar zit een rubber tussen wat uitgesleten is.
Je kan em vastlassen op de beunmanier, is goedkoop en simpel.
Of je koopt voor 150 (oid) euro een nieuwe stuurkolom wat een hoop inbouwwerk is, maar wel weer garantie dat je de komende 10 jaar weer goed stuurt.
Steven schreef:Speling op het stuur is bijna zeker de stuurkolom, daar zit een rubber tussen wat uitgesleten is.
Je kan em vastlassen op de beunmanier, is goedkoop en simpel.
Of je koopt voor 150 (oid) euro een nieuwe stuurkolom wat een hoop inbouwwerk is, maar wel weer garantie dat je de komende 10 jaar weer goed stuurt.
het kan ook het knietje zijn waar je stuur huis op je kolom zit, hebben veel renaults last van en als je die niet op tijd vervangt zou hij kunnen breken
(heb het gezien echt grappig als je wil in parkeren en je stuur draait rond )
stuur met naaf eraf, dan zie je m zitten. zwart rond ding. schroevendraaier eruit wippen, nieuwe erin en klaar. krijg je m er niet uit zet je die nieuwe er gewoon voor en met een grote dop goed vastslaan (wel recht).
Steven schreef:Nou bij de clio is dit een heel bekend probleem, dat knietje waar jij het over hebt valt meestal wel mee.
Bij de 5 breek je die iig niet zomaar, das een massief blok met bussen erin die wel es uitslijten.
laten we het erop houden dat de auto niet echt dagelijks werd nagekeken (ook niet maandelijks) als zoiets al jaren lang ligt te etteren weet je zelf wel hoe snel het kan gaan. (stilstaand aan je stuur draaien en zo stoepjes meenemen hij is niet echt zuinig op z`n turbo hij staat nu al bijna 8 jaar zonder apk voor z`n deur. Maar wel coupe op kenteken
echt zonde
Ist een zandpaadje? of gewoon verhard?
Asfalt. Weliswaar geen biljartlaken zoals zandvoort, maar goed te doen. Beetje gehobbel en verrassende verkanting maakt 't alleen maar leuker, isn't it
jiggy schreef:het is geen speling op het stuur daar merk ik niets van. het is puur gebonk net of er wat los zit bij de wielen.dat er ergens wat ruimte op zit.
Veerpoot??? fusee??
<-------So you know don't mess with a Reno------->
naverbrander voor in de uitlaat, is er al een tijdje voor motoren
En wat schiet je er mee op ??
Geen Kloot idd.
Maar 50 euro is nog al prijzig, bij mij zat het er voor een tientje onder.
Foto`s van de vlammen heb ik nog wel ergens.
Iemand uit zeeland had het ook onder z`n 19 zitten.
Asfalt. Weliswaar geen biljartlaken zoals zandvoort, maar goed te doen. Beetje gehobbel en verrassende verkanting maakt 't alleen maar leuker, isn't it
Een zandpaadje zou ook leuk zijn, heb je tenminste nog iets aan die handrem
Ik zou gewoon bijna denken aan een touge battle met je Menno
(hoewel jij het dik zult winnen op wegligging).
@ Steven; ik weet nog wel wat (oud) scn-tochten met behoorlijk wat stukken onverhard er in.
Volgens mij organiseren ze elk jaar een tocht rond Borculo, vrijwel geheel onverhard.
Een zandpaadje zou ook leuk zijn, heb je tenminste nog iets aan die handrem
Ik zou gewoon bijna denken aan een touge battle met je Menno
(hoewel jij het dik zult winnen op wegligging).
touge? wedstrijdje ofzo?
Ik ben voor. Niet om winst of verlies, maar gewoon ff kijken welk concept nou z'n voor en nadelen heeft.