Jiggy's Mustang Shelby GT (R5 GTT EVO jaren geleden exit)

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Bram (vospower)

Hallo Arno

ik zou het erg op prijs stellen als je wat van je laat horen via pm. Ik heb je verscheidene pm's gestuurd maar niks gehoord. Mailen kan ook.

Ik zou het fijn vinden als jij de gemaakte afspraken nakomt.

Bram
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

JiggyMF schreef:
Florus schreef:Zit er niet gewoon lucht in je koelsysteem,wel vreemd dat ie bij normaal rijden al te warm word.
geen idee, dat kan ik weleens checken idd als hij terug is.
Florus schreef:Wel slim,rijden zonder verzekering :worship:
Enig idee als je iemand aanrijdt terwijl je niet verzekerd bent,hoe diegéne dan z'n schade moet gaan betalen?
Misschien is het toch slimmer om ff een aanhanger te huren :wink:
Is idd niet echt slim, maar het was gewoon even niet anders.
Ik wilde hem verzekeren maar zonder apk kan je tegenwoordig een auto niet verzekeren. Ik wilde toch echt de auto naar de spuiter brengen dus ik heb de gok maar gewaagd. Zo gauw de auto terug is gaat hij de weg niet meer op zonder apk en verzekering. We doen allemaal wel eens iets wat niet mag :D

grtz Jiggy
zitten er niet teveel onderdelen voor je radiateur zo te zien?
waardoor die warm wordt?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Mrtn
Car: R5GTT

potverdorie, dat zijn mooie stukjes slang zeg (Y)

Waar heb je die vandaan??
Mrtn = Maarten
JiggyMF

Mrtn schreef:potverdorie, dat zijn mooie stukjes slang zeg (Y)

Bij Biesheuvel natuurlijk :D

Samco heb je in alle soorten en maten die je kan bedenken (althans bijna alle soorten en maten :D). Het kost wel wat maar het is echt goed spul. Je hebt tegenwoordig ook een wat low-budgeter merk, wat Silicon Hoses heet. De rechte stukken schelen niet zo veel met dat van Samco, echter de bochten zijn bijna de helft goedkoper. Voor vermogens tot 200 pk voldoet Silicon Hoses meer dan uitstekend. Ga je hoger dan moet je toch echt samco hebben.

@lupo/alpine-racer: nee dat valt wel mee, de rijwind gaat deels ook gewoon door de intercooler en oliekoeler heen. Ik heb er nog niet goed mee kunnen testen, dus ik weet niet 100% zeker hoe het uitpakt. En normaal zit dit alles achter een dichte bumper. Nu is een heel deel van de voorbumper open dus komt er sowieso meer rijwind tegen de voorkant. Ik denk dat dit de weggenomen ruimte van de radiateur compenseert.

Hij staat inmiddels al bijna 2 weken bij de spuiter. :D

grtz Jiggy
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

JiggyMF schreef:

Samco heb je in alle soorten en maten die je kan bedenken (althans bijna alle soorten en maten :D). Het kost wel wat maar het is echt goed spul. Je hebt tegenwoordig ook een wat low-budgeter merk, wat Silicon Hoses heet. De rechte stukken schelen niet zo veel met dat van Samco, echter de bochten zijn bijna de helft goedkoper. Voor vermogens tot 200 pk voldoet Silicon Hoses meer dan uitstekend. Ga je hoger dan moet je toch echt samco hebben.

@lupo/alpine-racer: nee dat valt wel mee, de rijwind gaat deels ook gewoon door de intercooler en oliekoeler heen. Ik heb er nog niet goed mee kunnen testen, dus ik weet niet 100% zeker hoe het uitpakt. En normaal zit dit alles achter een dichte bumper. Nu is een heel deel van de voorbumper open dus komt er sowieso meer rijwind tegen de voorkant. Ik denk dat dit de weggenomen ruimte van de radiateur compenseert.

grtz Jiggy
wordt wel mooi zo te zien, waar haal je de energie en de tijd vandaan man (Y) (Y) (Y) (Y)
BONELESS (jeroen)
Contacteer:

ziet er goed uit (Y)
JiggyMF

Luco/Alpine-racer schreef:
JiggyMF schreef:

grtz Jiggy
wordt wel mooi zo te zien, waar haal je de energie en de tijd vandaan man (Y) (Y) (Y) (Y)
Dat vraagt mn vriendin ook altijd, of ik ook zo gedreven zou kunnen afwassen en schoonmaken :D

Ach je hebt wat te doen he, t is bij mij meer een obsessie sinds ik er een had toen ik net mn rijbewijs had en gedwongen moest verkopen (student je kent t wel).
En ik krijg natuurlijk goede hulp van mn maatje Jack elke keer weer.
En de tijd...tja ik heb ook gewoon een full time baan en een huishouden om te 'runnen'. We werken er nogmaal gesproken minimaal 3-4 volle avonden in de week aan en zaterdag.
Sinds kort ook nog een Berner Sennen puppy dus dat wordt lekker druk :D

grtz Jiggy
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

leuk een pup, wij hebben een bull mastiff :D
Ferdy
Über-Spammer

en wij een Shelty pup :D

haha
MarcoG
Contacteer:

Jiggy, die stalen tussenstukken die je gebruikt als verbindingstukken tussen 2 samcoslangen, is dat RVS buis? Of Alu?
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ferdy schreef:en wij een Shelty pup :D

haha
Nog een paar weken en we hebben een nest(je) Newfoundlanders 8)
Bram (vospower)

Bram (vospower) schreef:Hallo Arno

ik zou het erg op prijs stellen als je wat van je laat horen via pm. Ik heb je verscheidene pm's gestuurd maar niks gehoord. Mailen kan ook.

Ik zou het fijn vinden als jij de gemaakte afspraken nakomt.

Bram
???
slash

JiggyMF schreef:

grtz Jiggy
mooie slangen idd, welke diameter heb je gebruikt??
Steven
Car: M536

50mm denk ik zo :p
slash

prima, zijn idd niet duur die slangen
JiggyMF

Steven schreef:50mm denk ik zo :p
nee 58/60 geloof ik

grtz jiggy
JiggyMF

Staat inmiddels al een dikke 3 weken bij de spuiter, denk dat hij over een week of 3 klaar is :)

Ik ga expres niet kijken want ik wil t alleen zien als t af is, sta te popelen als een klein kind :D

grtz Jiggy
HKM

hij bleef toch dezelfde kleur?
JiggyMF

HKM schreef:hij bleef toch dezelfde kleur?
naja zelfde kleur, als je alles wat met wit te maken heeft zelfde kleur noemt dan wel.
Deze lak is alleen een tikkie duurder dan normaal wit ;)
Wordt een custom parelmoer mengsel van wit/beige met blauwe metallic parelmoer. Dus ja, nog steeds een soort wit.
Maar de bodykit etc wordt ook aangepast. Ik kan me geen voorstelling maken over hoe de auto eruit ziet na alle mods en ik er eindelijk in kan rijden, dus vandaar dat ik sta te popelen :D

grtz Jiggy
Bram (vospower)

lastig he, pmetje sturen :(
Florus

Bram (vospower) schreef:lastig he, pmetje sturen :(
Misschien zijn jou Posts/PM's bij Jiggy niet zichtbaar ofzo :p

Wat me overigens erg stug lijkt :wink:
Bram (vospower)

mij ook, ik zou graag willen dat hij iig wat van zich laat horen, ik heb namelijk een aantal onderdelen voor hem liggen waar afspraken over zijn gemaakt, maar ik hoor niks......
JiggyMF

Je kan me ook gewoon een normaal minder dwingend PM-etje sturen ipv heel de tijd door mn topic heen te zaniken, dan kan je namelijk lang wachten op een fatsoenlijk antwoord ;)

grtz Jiggy
Leon
Contacteer:

:lol: laten we het gezellig houden :D
Heerlijk weer een franse auto
-Ray-
Contacteer:

nou ja jiggy, hold your horses.... het valt mij wel op dat jij wel vaker dit soort dingetjes hebt. volgens mij zou jij van mij ook nog eens een achterlichtunit kopen??? dus zo gek is dat niet!
Immer wieder die verdammte Holländer
Job-turbo
Contacteer:

Hmmmm komt mij ook bekend voor :p

Maar op het eind komt alles goed :worship: (bij mij iig) (Y)
Bram (vospower)

JiggyMF schreef:
Je kan me ook gewoon een normaal minder dwingend PM-etje sturen ipv heel de tijd door mn topic heen te zaniken, dan kan je namelijk lang wachten op een fatsoenlijk antwoord ;)

grtz Jiggy
oke, prima. Volgens mij was mij eerste herinnerings pmmtje wel een fatsoelijk berichtje. :) maargoed ik zal je topic met rust laten, maar stuur wel ff wat terug aub.... (Y)
JiggyMF

-Ray- schreef:nou ja jiggy, hold your horses.... het valt mij wel op dat jij wel vaker dit soort dingetjes hebt. volgens mij zou jij van mij ook nog eens een achterlichtunit kopen??? dus zo gek is dat niet!
ben daar heel simpel in, ik geef aan iets te willen, de ander geeft aan wat hij ervoor wil hebben, ik geef aan is goed roep maar wat we afspeken.

Hoor ik dan niks meer dan ga ik echt niet wachten, ik heb vaak mijn spullen met spoed nodig dus dan zoek ik t elders.
Easy as that.

En als ik dan na een maand ineens een pb krijg met 'moet je t nog' , dan is t antwoord meestal nee :S
Ik heb overigens genoeg hier van mensen gekocht hoor :)

maargoed enough about this.

grtz jiggy
Steven
Car: M536

Sja als je dan gewoon meteen een pmmetje terug stuurt, dan heb je ook geen topic vol met spam. :p

Maargoed, ik zal me er verder niet mee bemoeien :D
-Ray-
Contacteer:

JiggyMF schreef:
-Ray- schreef:nou ja jiggy, hold your horses.... het valt mij wel op dat jij wel vaker dit soort dingetjes hebt. volgens mij zou jij van mij ook nog eens een achterlichtunit kopen??? dus zo gek is dat niet!
ben daar heel simpel in, ik geef aan iets te willen, de ander geeft aan wat hij ervoor wil hebben, ik geef aan is goed roep maar wat we afspeken.

Hoor ik dan niks meer dan ga ik echt niet wachten, ik heb vaak mijn spullen met spoed nodig dus dan zoek ik t elders.
Easy as that.

En als ik dan na een maand ineens een pb krijg met 'moet je t nog' , dan is t antwoord meestal nee :S
Ik heb overigens genoeg hier van mensen gekocht hoor :)

maargoed enough about this.

grtz jiggy
idd, afhalen op een meeting. ging niet lukken, geld overmaken dan? tuurlijk geen probleem, ga ik regelen! man ik moet het nog krijgen... maakt verders niet uit, er is al lang iemand anders gelukkig mee. en een pb met "moet je het nog" die wil ik graag zien :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
Robert-Jan

Sommige mensen zijn goed in duimzuigen :D.
VLK Groep
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

rustig aan boys het hoort hier niet eens thuis maar er zijn er meer die niks meer laten weten als je een prijs per pm stuurt
zelfs een pm van te duur is schijnbaar nog teveel moeite, jammer hoor

maar ziet er leuk uit jiggy zeker omdat ik ook weet hoe die erbij stond (Y)
JiggyMF

Zo update time :D

maatje van me moest zijn motorkap naar de spuiter brengen en heeft gelijk even wat spypics gemaakt :lol:

[img]http://62.204.64.220/arno/GTTspuiter1.jpg[/img]
Zo staat hij er momenteel bij

[img]http://62.204.64.220/arno/GTTspuiter2.jpg[/img]
Dit is over het algemeen de staat van de bodykit. Overal wel plekken, scheuren, beschadigingen etc. Erg lastig en heel veel werk om alles weer strak te krijgen dus.

[img]http://62.204.64.220/arno/GTTspuiter3.jpg[/img]
Achterbumper begint al op te schieten, het middendeel is er al uit, en de onderkant wordt ook aangepast omdat ik een sidepipe heb en achter dus geen lelijke opening voor een uitlaat wil hebben.

[img]http://62.204.64.220/arno/GTTspuiter4.jpg[/img]
En net begonnen aan het afwerken van de voorbumper :)

[img]http://62.204.64.220/arno/GTTspuiter5.jpg[/img]
Nog een shot van de voorbumper

Zo meer wil/kan ik nog niet laten zien :D

grtz jiggy
JiggyMF

Nou eindelijk weer eens een updateje

Moet zeggen dat ik aardig verbaasd was toen ik binnenkwam bij de plaatwerker, het was ineens een HEEL ander gezicht dan zo'n rotte bak :lol:

Er waren al wat kleine deeltjes in kleur gespoten (kapjes onder achterlichten etc) en de kleur is echt schitterend. En de preciese kleur hou ik uiteraard nog even voor mezelf :o

De auto staat momenteel deels (linkerzijkant en voorkant nog niet, vandaar de afgeplakte koplampen, deze gaan er wel uit) in de grondlak en de bodykit wordt pas gemaakt.
Echt alle plekjes, putjes, deukjes, oneffenheden etcetc zijn weg, hoe zeer ik ook heb gezocht, de auto is nu eindelijk echt voor 1000% strak , ook de antenne is verwijderd. T is erg vreemd om zo van de ene op de andere keer een oude gare bak langzaam te zien veranderen in iets moois. Alsof er een andere auto stond.
Nu zie ik ook eigenlijk pas wat een werk erin zit, de vreemdste dingen waar je normaal niet bij stilstaat worden aangepakt.

Hier wat pics:

[img]http://62.204.64.220/arno/GTTspuiter6.jpg[/img]
[img]http://62.204.64.220/arno/GTTspuiter7.jpg[/img]
[img]http://62.204.64.220/arno/GTTspuiter8.jpg[/img]
[img]http://62.204.64.220/arno/GTTspuiter9.jpg[/img]

to be continued...

grtz jiggy
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Netjes! Maar je was toch op zoek naar een andere koets?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Plaats reactie