vraagt ie...
heb je nog GEHAKT?

Kerel wat wil je nou? Zal ik echt die PM eens online zetten? Das pas lachwekkend vriend!Luco/Alpine-racer schreef:ja de boel opnaaien mag, maar als je dan een welgemeend advies krijgt om je neef gaan schreeuwenP@TB@D schreef:ach ja ut zal wel in de familie zitten, kunnen ze ook niets aan doen![]()
das pas echt lachwekkend
nu nog rondsturen naar anderen he, met name het bestuur om zieltjes te winnen pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
goed jij bent desgewenst een nog grotere sukkel dan je neefje-Ray- schreef:de boel opnaaien doen we inderdaad, das juist leuk als jij online bent! de manier waarop jij je hier gedraagt vraagt daar gewoon om en ja, wij gaan ons niet inhouden natuurlijkLuco/Alpine-racer schreef:ja de boel opnaaien mag, maar als je dan een welgemeend advies krijgt om je neef gaan schreeuwenP@TB@D schreef:ach ja ut zal wel in de familie zitten, kunnen ze ook niets aan doen![]()
das pas echt lachwekkend
nu nog rondsturen naar anderen he, met name het bestuur om zieltjes te winnen pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffwat je zaait zal je oogsten Luco! dit is toch een forum waar men mag zeggen wat ie wil? wie kaatst kan de bal terug verwachten.... ik denk, weet haast wel zeker, dat er meer mensen zijn die dit vinden maar die dit niet durven of willen zeggen.
welgemeend advies? kijk nog ff in je verzonden berichten wat je hebt verstuurd, je spreekt jezelf gewoon tegen man.
enne, ik heb net naar iedereen die pm's doorgestuurd inclusief de link van dit topic, zodat iedereen ff mee kan genieten. ook naar het bestuur, en ik heb meteen nog ff wat geld gevraagd om me 21 een nieuw kleurtje te geven
wat jij met stevie hebt moet je lekker zelf weten, ik ken hem in tegenstelling tot jou wel lang en goed, en ondanks dat het af en toe een irritant eigenwijs pestventje is heeft ie z'n zaakies wel goed voor mekaar en weet meer dan menig ander. en ja, tuurlijk ga ik me daar lekker mee bemoeien, wat is er nou leuker dan een beetje stangen? dat jou reacties nou van het niveau peuterspeelzaal worden kennen wij ook niks aan doen.
maar goed, morgen weer een nieuwe dag
net geen 40ForeverYoung schreef:Ik vind je wel liev hoor Luco![]()
Enne hoe oud ben je eigenlijk dat ze je een ouwe knar vinden (zou overigens graag zo'n Alpine V6 in bezit hebben, dik strakke bak!)
ja en als je dan een pm stuurt ren je snel naar je neefje bweeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhSteven schreef:Luco, je zit nu al voor de 3e x te dreigen, er is echt iets met je mis hoor.
Dat ik dingen met een smiley post neem jij nogal serieus? Moet niet gekker worden.
En als mensen een probleem met mij hebben, laat ze dan lekker een PM naar mij sturen. Of nog beter, spreek me eens aan op een meeting.
nog 1 keer dan? laatste hoor... dit bedoel ik nouLuco/Alpine-racer schreef:ja en als je dan een pm stuurt ren je snel naar je neefje bweeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhSteven schreef:Luco, je zit nu al voor de 3e x te dreigen, er is echt iets met je mis hoor.
Dat ik dingen met een smiley post neem jij nogal serieus? Moet niet gekker worden.
En als mensen een probleem met mij hebben, laat ze dan lekker een PM naar mij sturen. Of nog beter, spreek me eens aan op een meeting.
maar laten we een ding afspreken we reageren gewoon niet meer op elkaar
die wou ik net posten5gt8vturbo schreef:het is groen en het zit aan je motor?
een spruitlaat
Jah best, als jij dat zo wilt.Luco/Alpine-racer schreef: ja en als je dan een pm stuurt ren je snel naar je neefje bweeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
maar laten we een ding afspreken we reageren gewoon niet meer op elkaar