Ik ben al een hele tijd op zoek naar een spoiler voor op mijn clio (RSI). Ik heb nu dat standaard zwarte randje erop (like 16V) maar ik wil die iets grotere. Heeft EEN clio die standaard? (i9s wat makkelijker te zoeken op de sloop dan). Of nog beter: heeft iemand zo'n spoiler over???
wat bedoel je met "die iets grotere"? De enige die eenzelfde spoilertje heeft maar dan ietsje groter is de clio williams. Verder zijn er een heeeeeeeele hoop after market spoilers te koop
Het is denk ik indd de williams spoiler.(heb ooit es gehoord dat hij ook standaard op een 1.4S zit) Hij is groter als het standaard zwarte randje staat iets meer naar achter..
een 1.4 S heeft die spoiler niet naar mijn weten. Zoeken naar de willi spoiler kan nog wel eens lastig zijn. die liggen niet voor het oprapen. Je zou ook eens kunnen informeren bij de dealer
dat ook idd. Ik geef toe dat ook ik de willi spoiler mooier vind (er zit niets op een willi wat minder mooi is dan de versie van de 16v ), maar enkel de echte kenner zal het zien. En dat zijn er niet veel