jij hebt hem al gelezen, kan die niet zonder zijn grote neef?-Ray- schreef:post die eens, wij willen ook meegenietenLuco/Alpine-racer schreef:je hebt een pm en daar laat ik het bijSteven schreef:Blijkbaar ben ik dom, ik weet het niet.Luco/Alpine-racer schreef:je weet precies wat ik bedoel.
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
er wordt een nieuw woordenboek uitgegeven binnenkort met hedendaagse taal, was gister op 538. aanvullingen kan je achterlaten op http://www.dropjelyrics.nl
zal me een mooi zooitje worden
zal me een mooi zooitje worden

Immer wieder die verdammte Holländer
jawel hoor, hij red zich prima zo te zien, tis alleen te lachwekkend om het niet te laten lezen 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
toch eens kennismaken danJohan schreef:sint-maarten mmm..., zitten daar niet van die succesvolle drugs baronnen. Of zitten die op een ander eiland?

ja zo ken ik er ook nog wel een...
staat een man op de bus te wachten, opeens schreeut de chauffeur: kom er onmiddelijk vanaf!!
staat een man op de bus te wachten, opeens schreeut de chauffeur: kom er onmiddelijk vanaf!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ow dat vind jij-Ray- schreef:jawel hoor, hij red zich prima zo te zien, tis alleen te lachwekkend om het niet te laten lezen
valt wel op dat jullie altijd twee handen op een buik zijn en altijd een ander proberen belachelijk te maken, en dan nog denken leuk te zijn ook
stoer hoor
-
- Moderator
- Car: Megane
ach ja ut zal wel in de familie zitten, kunnen ze ook niets aan doen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja de boel opnaaien mag, maar als je dan een welgemeend advies krijgt om je neef gaan schreeuwenP@TB@D schreef:ach ja ut zal wel in de familie zitten, kunnen ze ook niets aan doen

das pas echt lachwekkend
nu nog rondsturen naar anderen he, met name het bestuur om zieltjes te winnen pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op di 12 jul 2005 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en vos op fVos schreef:Lupo?Florus schreef:Ludo lijkt wel veel op L...Johan schreef:net goede tijden dit johEen hoop gelul, maar niemand is iest wijzer geworden.

Zal wel meevallen, gaat ons niks aan. Laat je niet opnaaien joh, 't is gewoon een etsertjeLuco/Alpine-racer schreef:ja de boel opnaaien mag, maar als je dan een welgemeend advies krijgt om je neef gaan schreeuwenP@TB@D schreef:ach ja ut zal wel in de familie zitten, kunnen ze ook niets aan doen![]()
das pas echt lachwekkend
nu nog rondsturen naar anderen he, met name het bestuur om zieltjes te winnen pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

het is groen en gaat op en neerXabre schreef:Het is wit en het glijdt langs de muur naar beneden...Johan schreef:zo goede tijden is nog niet afgelopen of de mini-moppentrommel begin al.![]()
Een plakje melk.
krop sla in de lift
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat biertje van jouw neem ik aan maar dat verdwijnt dan niet in mijn keel 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
witbiertje?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
niet met een witbiertje nee das zonde, of een kasteeltje
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
maar nu weet ik nog niks over sint maarten in de nederlandse antillen 

-
- Über-Spammer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik wil dus geen toeristeninfo

-
- Contacteer:
hahaha heerlijk dit soort verhalen.
owja als iemand dit probeerd met mijn 5, dan breek ik allebei z`n poten
http://www.team106xtreme.nl/forum/index ... topic=4067
owja als iemand dit probeerd met mijn 5, dan breek ik allebei z`n poten

http://www.team106xtreme.nl/forum/index ... topic=4067
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
over die onvoorstelbaar hoge prijs van die VW:
Via Frisia Financieringen financiert u deze auto al voor slechts 3390 per maand !
kun je je huis verkopen en in de auto gaan wonen want een hypotheek aflossen wordt wel erg moeilijk zo......
willen we de volgende keer wat minder lullen hier, moest potdikkie 7 pagina's lezen vol met goede tijden onzin, was net blij dat het van de buis af was (oke Inge Schrama aka Sjors maakte het de moeite meer dan waard
)
kunnen we haar niet hier uitnodigen, incl. bijbehorende high res plaatjes en filmpjes
Via Frisia Financieringen financiert u deze auto al voor slechts 3390 per maand !
kun je je huis verkopen en in de auto gaan wonen want een hypotheek aflossen wordt wel erg moeilijk zo......

willen we de volgende keer wat minder lullen hier, moest potdikkie 7 pagina's lezen vol met goede tijden onzin, was net blij dat het van de buis af was (oke Inge Schrama aka Sjors maakte het de moeite meer dan waard

kunnen we haar niet hier uitnodigen, incl. bijbehorende high res plaatjes en filmpjes

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
de boel opnaaien doen we inderdaad, das juist leuk als jij online bent! de manier waarop jij je hier gedraagt vraagt daar gewoon om en ja, wij gaan ons niet inhouden natuurlijkLuco/Alpine-racer schreef:ja de boel opnaaien mag, maar als je dan een welgemeend advies krijgt om je neef gaan schreeuwenP@TB@D schreef:ach ja ut zal wel in de familie zitten, kunnen ze ook niets aan doen![]()
das pas echt lachwekkend

welgemeend advies? kijk nog ff in je verzonden berichten wat je hebt verstuurd, je spreekt jezelf gewoon tegen man.
enne, ik heb net naar iedereen die pm's doorgestuurd inclusief de link van dit topic, zodat iedereen ff mee kan genieten. ook naar het bestuur, en ik heb meteen nog ff wat geld gevraagd om me 21 een nieuw kleurtje te geven

wat jij met stevie hebt moet je lekker zelf weten, ik ken hem in tegenstelling tot jou wel lang en goed, en ondanks dat het af en toe een irritant eigenwijs pestventje is heeft ie z'n zaakies wel goed voor mekaar en weet meer dan menig ander. en ja, tuurlijk ga ik me daar lekker mee bemoeien, wat is er nou leuker dan een beetje stangen? dat jou reacties nou van het niveau peuterspeelzaal worden kennen wij ook niks aan doen.
maar goed, morgen weer een nieuwe dag