nah dat puberale gedrag ben ik ontgroeid, komt bij jouw ook nog wel over een jaartje of vijftigSteven schreef:Wil je gal spuwen? Kom maar opLuco/Alpine-racer schreef:van alles en nog watChris schreef:Wat heb je voor elkaar Luco?![]()
en daarbij ben ik iig in het echt hetzelfde als hier en dat kan ik niet van iedereen zeggen![]()
maar laat ik er niet teveel over zeggen dan wordt ik onvriendelijk
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Leef je uit man, dit is het chat topic!Luco/Alpine-racer schreef:van alles en nog watChris schreef:Wat heb je voor elkaar Luco?![]()
en daarbij ben ik iig in het echt hetzelfde als hier en dat kan ik niet van iedereen zeggen![]()

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee ik kom op dit forum voor de gezelligheid, en een aantal dingen zijn al een keer uitgebreid besproken maar een aantal blijven er steeds op terugkomen, en dat zijn dan mensen die hier een heeeeeeeeeeele grote bek hebben maar in het echt net een piepend muisje zijn en dat zijn dan ook mensen die niet reageren op een stelling of mening maar op het persoonChris schreef:Leef je uit man, dit is het chat topic!Luco/Alpine-racer schreef:van alles en nog watChris schreef:Wat heb je voor elkaar Luco?![]()
hoe stumperig kan je zijn

zielig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zielig

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
goh das dan ook voor het eerstSteven schreef:Hehe, ik kan nu wat gaan uitleggen, maja zal ik eens wijs zijn en me mond houden?
lol.. wat n sfeertje 

Florus schreef:Die koeien gaan echt niet opzij als ze zo'n gedrogd aan zien komenLuco/Alpine-racer schreef: hoezo nutteloos, met 200+ de file inhalen over het weiland is toch echt nuttig![]()
Hoewel,als ze jou er in zien zitten schrikken ze misschien wel................![]()
Nutteloze dingen worden over en weer gezegt;
Jij praat poep over met 200+ door het weiland rijden, en een ander geeft
daar weer een reactie op................ Nou en?!
Helaas ik kan het niet laten.... Luco ik heb 3 zinnen gezegd irl, je hebt me wat druk horen praten met andere medeforummers en dan kun jij al een oordeel over iemand vellen? Wie rijd er dan ook meteen weg na een toertocht...Luco/Alpine-racer schreef:goh das dan ook voor het eerstSteven schreef:Hehe, ik kan nu wat gaan uitleggen, maja zal ik eens wijs zijn en me mond houden?
Voor de mensen die mij echt kennen weten dat ik heel anders ben irl idd, maargoed jij laat je ook snel op stang jagen ik zou me bijna afvragen waar die frustratie vandaan komt, maargoed dat wil ik ook niet weten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
daar gaat het nou dus net niet over florusFlorus schreef:Florus schreef:Die koeien gaan echt niet opzij als ze zo'n gedrogd aan zien komenLuco/Alpine-racer schreef: hoezo nutteloos, met 200+ de file inhalen over het weiland is toch echt nuttig![]()
Hoewel,als ze jou er in zien zitten schrikken ze misschien wel................![]()
Nutteloze dingen worden over en weer gezegt;
Jij praat poep over met 200+ door het weiland rijden, en een ander geeft
daar weer een reactie op................ Nou en?!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb geen frustratie hoorSteven schreef:Helaas ik kan het niet laten.... Luco ik heb 3 zinnen gezegd irl, je hebt me wat druk horen praten met andere medeforummers en dan kun jij al een oordeel over iemand vellen? Wie rijd er dan ook meteen weg na een toertocht...Luco/Alpine-racer schreef:goh das dan ook voor het eerstSteven schreef:Hehe, ik kan nu wat gaan uitleggen, maja zal ik eens wijs zijn en me mond houden?
Voor de mensen die mij echt kennen weten dat ik heel anders ben irl idd, maargoed jij laat je ook snel op stang jagen ik zou me bijna afvragen waar die frustratie vandaan komt, maargoed dat wil ik ook niet weten.
druk horenpraten, was het maar zo

gelijk weg na een toertocht, de meeste waren al weg toen wij weggingen hoor, maar je weet best wat ik bedoel steven, maar serieus erop ingaan is teveel gevraagd aan je blijkbaar
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jij hebt olie over????Vos schreef:word hier met de minuut gezelliger

Nou zeg het dan?Luco/Alpine-racer schreef: ik heb geen frustratie hoor
druk horenpraten, was het maar zo![]()
gelijk weg na een toertocht, de meeste waren al weg toen wij weggingen hoor, maar je weet best wat ik bedoel steven, maar serieus erop ingaan is teveel gevraagd aan je blijkbaar
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je weet precies wat ik bedoel.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee hoor lees nog maar verder terugFlorus schreef:Luco/Alpine-racer schreef:daar gaat het nou dus net niet over florus
Maar daar begon het wel een beetje mee...
[stookmodus]Maar verder wel gezellig hier[/stookmodus]
maar maakt niet uit ik kom hier voor de gezelligheid
dus heb ik het liever over leukere dingen
ooit al iemand van hier in sint maarten geweest??
en dan bedoel ik niet sint maarten in noord holland
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kijk maar uit ik ben nog veel slechter en gevaarlijker als je tever gaatFlorus schreef:Ludo lijkt wel veel op L...Johan schreef:net goede tijden dit johEen hoop gelul, maar niemand is iest wijzer geworden.

-
- Über-Spammer
Luco wil gewoon zn aantal posts een beetje ophogen 

Waarom gaan mensen altijd discussies aan over dingen die gebeurd zijn en willen er dan halverwegen nix meer over zeggen?
zo kom je nooit tot een duidelijk standpunt voor beide partijen natuurlijk

zo kom je nooit tot een duidelijk standpunt voor beide partijen natuurlijk

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je hebt een pm en daar laat ik het bijSteven schreef:Blijkbaar ben ik dom, ik weet het niet.Luco/Alpine-racer schreef:je weet precies wat ik bedoel.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
maar nog nooit iemand van hier op sint maarten geweest (nederlandse antillen)?
wil er graag wat meer over weten
wil er graag wat meer over weten
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja maar das alleen maar de standaard info, je komt vaak meer te weten van mensen die er daadwerkelijk geweest zijn en aangezien we er heeeeeeeeeeel misschien voor langere tijd naartoe gaan/willen wil ik wat meer info-Ray- schreef:www.sintmaarten.nl

hoe lang ga je dan en heb je daar ook internet??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja er is internet, hoezo?-Ray- schreef:hoe lang ga je dan en heb je daar ook internet??
nou ja anders ie het een stuk rustiger hier in het ACT 

post die eens, wij willen ook meegenietenLuco/Alpine-racer schreef:je hebt een pm en daar laat ik het bijSteven schreef:Blijkbaar ben ik dom, ik weet het niet.Luco/Alpine-racer schreef:je weet precies wat ik bedoel.

-
- Contacteer:
Net zoiets als dat we hier "temet" zeggen.Florus schreef:@ Luco:
TEVER ????
's dat een nieuw woord ofzo![]()
![]()
Iedereen gebruikt het, maar het staat in geen enkel woordenboek.