ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Erik (Schepjes) schreef:steven bedoelde volgens mij dat die F430 wel snel is maar niet spartaan.. vergeleken met dat ding is de Spaceshuttle niks bij joh.. :wink:
ik bedoelde de testarossa :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:
Paul1916v schreef:Juist daarom is een F40 veel toffer! Minder electronica die zich overal mee bemoeit..gewoon schakelen met een (prachtige) versnellingspook :worship: :worship:
electronica kan uit en schakelen met een pook kan ook, ligt eraan wat je besteld he, alles kan.
ja maar electronische hulpmiddelen uitzetten in een 430 lijkt mij nog steeds niet zo spartaans rijden als een F40..je moet juist het idee hebben dat je echt aan het werk bent, dat je elk moment moet opletten dat je de wagen niet verliest! (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Een RS4/6 kun je nog zo verbouwen, het zal nooit een echte hypersport worden.

En testarossa is goeie 2e als Ferrari, maja de F40 is toch echt wel de overtreffende trap.

En nee ik heb er niet mee gereden en zal ws. ook nooit gebeuren, maja ik vis mijn informatie niet vanuit de autoweek bijv. :p
ik ook niet
ik ben in de fabriek geweest en heb met verschillende types mee mogen rijden op het circuit achter de fabriek
dus info uit eerste hand en eigen gevoel en niet op meetings bijeengesprokkeld :smoke:
Steven
Car: M536

Spoiler-poetsen-meetings bedoel je? :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:
Paul1916v schreef:Juist daarom is een F40 veel toffer! Minder electronica die zich overal mee bemoeit..gewoon schakelen met een (prachtige) versnellingspook :worship: :worship:
electronica kan uit en schakelen met een pook kan ook, ligt eraan wat je besteld he, alles kan.
ja maar electronische hulpmiddelen uitzetten in een 430 lijkt mij nog steeds niet zo spartaans rijden als een F40..je moet juist het idee hebben dat je echt aan het werk bent, dat je elk moment moet opletten dat je de wagen niet verliest! (Y)
jij hebt gisteren niet gekeken blijkbaar :)
vond dat die aardig moest werken met echt alles maar dan ook alles uit
en zo hoort het ook rijden doe je zonder esp, abs, enz, enz, enz
das voor watjes :p
paulvanrooij
Contacteer:

Heb gister inderdaad niet gekeken..maar goed..volgens mij ook 2 totaal verschillende doelgroepen voor die auto's...F430: juppenbak? F40: Liefhebber...
maar goed das mijn mening ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Spoiler-poetsen-meetings bedoel je? :D
dat zijn jouw woorden
jij zegt zelf dat je er niet in (mee)gereden hebt, dus hoe verzamel je dan de juiste informatie?
juist van horen zeggen en lezen, maar zelf voelen is vind ik het beste en een testarossa is echt spartaans
antoine
Car: Renault Clio III RS

Steven schreef: Audi RS4/RS6 is mooi en snel, maar niet echt sportief
vergelijkbaar met de 21 t dus.
RS2 is alweer wat beter. Maar geef mij maar een Dahlback Quattro sport bijvoorbeeld :worship:
De golf is ook niet verkeerd, deze stond een aantal jaren geleden verdekt opgesteld in essen. Wat een machine :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:Heb gister inderdaad niet gekeken..maar goed..volgens mij ook 2 totaal verschillende doelgroepen voor die auto's...F430: juppenbak? F40: Liefhebber...
maar goed das mijn mening ;)
das wel waar
een F40 kon je pas kopen als je al meerdere ferraris had
diegene met die testarossa hier heeft ook een F40 mogen kopen, helaas rijdt die er nooit mee :(
heb hem wel eens aangesproken toen die met de testarossa was, maar ook deze zogenaamde liefhebbers hebben hem alleen maar in de schuur staan als juppenpronkstuk of belegging, helaas maar waar :(
paulvanrooij
Contacteer:

Ja aan de ene kant wel begrijpelijk dat je er niet (veel) mee rijdt maar aan de andere kant (misschien omdat ik jong ben) scheuren met zo'n bak! >-) als je zoiets hebt laat je t toch niet stil staan?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:Ja aan de ene kant wel begrijpelijk dat je er niet (veel) mee rijdt maar aan de andere kant (misschien omdat ik jong ben) scheuren met zo'n bak! >-) als je zoiets hebt laat je t toch niet stil staan?
(Y) ik ken via via iemand met een bugatti EB 110, die rijd er bijna dagelijks mee , ook grote afstanden.

pas stond die in belgie met kapotte ontsteking, das pas erg als je dan belt komen ze per heli over en repareren je auto (Y)
je moet alleen niet schrikken van de rekening haha
Panoramix

Ik zag gisteren een porsche cabrio met (geel) kenteken AL-18-26. Datum eerste toelating volgens de RDW site 1969. Zijn die oude kentekenplaten nu ook al in geel te krijgen? Zag er vrij raar uit :)

Hij werd trouwens opgedreven door een of andere kadett met erg dikke bandjes en rolkooi erin :) Maar het kenteken daarvan lijkt volgens het rdw niet te kloppen.... :)
-PAZ-
Über-Spammer

heb tijdje terug eens een stukje mogen rijden met zo een porsche turbo, de oude met 1 grote turbo dat zijn nog echt spartaanse brutte auto's en super link op daar mee te gaan blazen als het nat is. maar dat vermogen en dat geluid :worship: :worship: :worship: . had wel al eens meegereden met een 98'er 911 turbo, das een stuk sneller maar zo een oude is veel stoerder om te rijden
R5GTT. Drive it like you stole it
Chris@R5

Ik wil ook in Amerika wonen (U)
Goedkope benzine en goedkope auto's vergeleken met hier:

[img]http://www.westcoastcustoms.com/Car_Yar ... /CL500.jpg[/img]
65.000 USD

[img]http://www.westcoastcustoms.com/Car_Yar ... calade.jpg[/img]
75.000 USD

[img]http://www.westcoastcustoms.com/Car_Yar ... nt/745.jpg[/img]
95.000 USD

http://www.westcoastcustoms.com/Car_Yard/index.htm
pierre

gisteren nog 5 autos ingehaald van rechts, amsterdam-zeist.

dus nu rijden politieagentjes buiten diensttijd lekker langzaam links ?

-728
Laatst gewijzigd door pierre op ma 11 jul 2005 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Erik (Schepjes)
Contacteer:

waaar heb jij het ingodsnou over pierre? :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

niet alleen buiten diensttijd :D :lol:
pierre

Paul1916v schreef:Ja aan de ene kant wel begrijpelijk dat je er niet (veel) mee rijdt maar aan de andere kant (misschien omdat ik jong ben) scheuren met zo'n bak! >-) als je zoiets hebt laat je t toch niet stil staan?
(Y) ik ken via via iemand met een bugatti EB 110, die rijd er bijna dagelijks mee , ook grote afstanden.

pas stond die in belgie met kapotte ontsteking, das pas erg als je dan belt komen ze per heli over en repareren je auto (Y)
je moet alleen niet schrikken van de rekening haha
mensen in dat soort auto's zitten toch vaak in een of andere duistere business ?
hoe duurder de auto, hoe twijfelachtiger het allooi van de bestuurder.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Waarom kan je niet gewoon een succesvolle zakenman zijn?
Erik (Schepjes)
Contacteer:

neeej joh...

luco's wereldje bestaat alleen maar uit; sjonnies, illigalen, vrouwen met grote memmen, ferarries F430's, en alpieentjes. :wink:
Merijn
Über-Spammer

Meer dan de helft staat me best aan... :D
CChris

AREXSTYLE schreef:
CChris schreef: enne een audi RS2, RS4 of RS6 dan???? ikzelf zou echt voor een RS4 gaan, twinturbo,fijne V6, brute power en ook dik te tunen.......wat wil je nog meer??
*kuch*japanseautos*kuch*

heb trouwens meer respect voor weekend warriors, niet van die sjappies die in nijmegen gaan toeren van 'kijk! ik kan me al zo'n dikke auto veroorloven!'
japanseautos??? huh? die snap k niet.......

F40 is idd 1 van de meest gruwelijke ferrari's.....maar als we het dan toch over superauto's hebben die spartaans zijn en er uit zien, lamborghini countach is zoooo wijs!! en ik wil ook nog graag eens in een edonis rijden :P:P
R 5 Convertible Rulezz
Riël
Über-Spammer

Countach :worship: :worship: :worship:

Afbeelding

Ik had het er laatst nog over met Ollie. Als je toch op automaxx kijkt wat voor gigantisch mooie getunede auto's er staan. Maar rij je met zo'n gouwe ouwe countach dat terrein op, ben je toch 100x The Man niet? :beer:
Vos

countach rulez..... cannonbalrun :D
LotuzClioWilliams

Merijn schreef:Meer dan de helft staat me best aan... :D
De sjonnies, illegalen en "alpieentjes" zeker? :lol:
jiggy
Contacteer:

jiggy schreef:
Steven schreef:
jiggy schreef:nou toen de golf 4 R32 uit kwam ben ik ff gaan kijken bij de dealer, maar dat schijnt aardig hard en ruig te willen.
greetzzzzz marcel
Valt tegen hoor, ding is echt loeizwaar en zuipt als de nete :D
jah dat klopt wel. ken ook iemand die heeft nu die golf5 gti met 200pk, maar die is al veel pktje's kwijt om de kilo's mee te nemen.
ja en het onderstel van die r32 is ook nog eens slecht
heb je de test van topgear gezien van die r32
die vonden hem nog slechter dan een landrover :lol: :lol: :lol: en dat wil wat zeggen
het enige na deel van top gear vindt ik dat ze bijna nooit tevreden zijn over duitse auto's. en auto's uit engeland zijn helemaal het einde.(over het algemeen dan)
greetzzzzzzzzzz marcel
jiggy
Contacteer:

Riël schreef:Countach :worship: :worship: :worship:

Afbeelding

Ik had het er laatst nog over met Ollie. Als je toch op automaxx kijkt wat voor gigantisch mooie getunede auto's er staan. Maar rij je met zo'n gouwe ouwe countach dat terrein op, ben je toch 100x The Man niet? :beer:
:worship: idd ,maar zulke auto's hebben een behoorlijk hoog status waar een getunede auto niet bij op kan, maar daar is de prijs vaak ook na.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

APK goedkoper

door onze redactie

DEN HAAG - Autobezitters kunnen vanaf volgend jaar ongeveer 10 procent goedkoper uit zijn als ze hun voertuig periodiek laten keuren. Dit komt door een reeks maatregelen die minister Peijs (Verkeer) neemt om de administratieve rompslomp voor chauffeurs te verminderen.

Vanaf volgend jaar mogen garages voor het afmelden van auto's niet méér in rekening brengen dan het bedrag dat de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) daarvoor heeft vastgesteld. Ook komt het formulier voor het afmelden van voertuigen dan digitaal beschikbaar, wat tijdwinst oplevert.

Peijs schrapt daarnaast de APK-plicht voor auto's van voor 1960. Wagens van dertig jaar en ouder hoeven slechts eens in de twee jaar te worden gekeurd. De roetmeting voor dieselauto's wordt eenvoudiger en daarmee goedkoper, aldus de minister maandag in een brief aan de Tweede Kamer. Dit heeft geen gevolgen voor het milieu.

De minister maakt het bovendien eenvoudiger om vanaf 2007 een theorie- of praktijkrijexamen aan te vragen. Nu moeten kandidaten nog een uittreksel uit de Gemeentelijke Basis Administratie en pasfoto's overhandigen. Maar over twee jaar is een legitimatiebewijs voldoende. Ook kan een theorie-examen dan digitaal worden aangevraagd. Nu kan dat alleen telefonisch.

Waarom zo mild met die ouwe zooi? Juist die dingen zouden ze toch ook elk jaar moeten keuren?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Merijn
Über-Spammer

naar... ;)

Ik vind de Countach echt een superbak! :) Maar ze zijn niet zo fantastisch om in te rijden, volgens die vent van Top Gear. Maar da's wel vaker een zeikerd. ;)
jiggy
Contacteer:

maar wat nou als je mocht kiezen. of een dag in een countach rijden of een van de auto's uit fast and the furious met lachgas.dan ga ik wel ff op mijn koppie krabben.
Merijn
Über-Spammer

Countach! :D
jiggy
Contacteer:

Merijn schreef:Countach! :D
ga zelf denk ik ook voor de countach :smoke:
Merijn
Über-Spammer

Ik hoor net op de radio dat Brein hun rechtzaak om de persoonsgegevens van uploaders verloren heeft! :D Je hoeft je de komende tijd niet druk te maken dus... (Y)

Link: http://frontpage.fok.nl/nieuws/55823
Remco T.
Contacteer:

Was Zaterdag nog een hele reportage over de assemblage van de Murciélago Roadster :worship:
Heb zitten kwijlen achter de tv hehe wat een bak !!

[img]http://www.classicdriver.com/upload/ima ... g02pop.jpg[/img]
Daniël W.
Car: 5TL-T

CChris schreef:
AREXSTYLE schreef:
CChris schreef: enne een audi RS2, RS4 of RS6 dan???? ikzelf zou echt voor een RS4 gaan, twinturbo,fijne V6, brute power en ook dik te tunen.......wat wil je nog meer??
*kuch*japanseautos*kuch*

heb trouwens meer respect voor weekend warriors, niet van die sjappies die in nijmegen gaan toeren van 'kijk! ik kan me al zo'n dikke auto veroorloven!'
japanseautos??? huh? die snap k niet.......

F40 is idd 1 van de meest gruwelijke ferrari's.....maar als we het dan toch over superauto's hebben die spartaans zijn en er uit zien, lamborghini countach is zoooo wijs!! en ik wil ook nog graag eens in een edonis rijden :P:P
Jij stelt een vraag, ik geef antwoord...doe mij maar liever een RX-7, Skyline, Supra of NSX...al heeft zo'n Countach wel een ultieme legacy 8) :worship: (Y)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Gesloten