ACT: Algemeen Chat Topic. I
je kan ook gewoon in belgië gaan wonen, djees wat een troep daar bij jullie zeg !dennisvr schreef:die zorgtoeslag krijg ik dus al niet. Zit er niet ver boven, maar toch. Dat wordt de broekriem aanhalen volgend jaar.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Ja, echt wel.
Balkenende bedankt!!!!
Een kabinet vol knooiers, en het is allemaal jullie schuld (ik heb geen CDA gestemd destijds, en van de eerste keer had je toch moeten leren dat het niks was, met of zonder LPF in de regering....)
Balkenende bedankt!!!!

Een kabinet vol knooiers, en het is allemaal jullie schuld (ik heb geen CDA gestemd destijds, en van de eerste keer had je toch moeten leren dat het niks was, met of zonder LPF in de regering....)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Contacteer:
Heej mensen hier een berichtje van het warme kreta waar ik geniet van mijn vakantie heeerlijk hier!
Ook mooie renaults gezien maar daar volgende week meer over!
Ik duik het zwembad weer in hahaha
Ook mooie renaults gezien maar daar volgende week meer over!
Ik duik het zwembad weer in hahaha

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Inderdaad...
dit is ook een manier op wat te doen aan de overbevolking van nederland
dit is ook een manier op wat te doen aan de overbevolking van nederland

Oftewel, je wordt voor het lapje gehouden, want in principe betaal je eerst je eigen zogenaamde 'no-claim' ( hoe durven ze die naam te gebruiken! ) En als je mazzel hebt en je wordt niet ziek, kun je een deel van je inleg terug krijgen. Ondertussen wordt er goed rente van getrokken...Johan schreef: dus als je geen zorg nodig hebt. Zoals ik in de algelopen 3/4 jaar. dan krijg je 255 euro pj terug. Maar wel pas aan het einde
dus dat wordt:
1100 - 255 - 420 = 425 per jaar
680 / 12 = 56,67 pm.
gem over het jaar uiteindelijk: 425 / 12 = 35,42 pm.
nu betaal ik -/+ 44 euro per maand.
Daar komt bij dat die hufters de prijzen eerst goed omhoog hebben gegooid, zodat je hoe dan ook zuur betaalt.

-
- Contacteer:
Wie kan mij enige tips geven hoe ik lijmresten van bestickering kan verwijderen op de lak? dus zonder dat de lak aangetast wordt?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Stickerverwijderaar, wasbenzine, 3M All Purpose Adhesive Cleaner.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Contacteer:
oke thnx
moet nl zelf de oude bestickering op men bedrijfsbus weg halen en omdat ik momenteel snachts werk is de kans groot dat ik zelf ook de nieuwe stickers aan moet brengen. Kenk mooi aan de slag morgen 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja dat is dus sportief rijden en de instellingen staan perfect, reed er ook mee op circuit5gt8vturbo schreef:dan is hier dus het feit dat jij absoluut niet kan rijdenLuco/Alpine-racer schreef:wat doen jullie lang met je banden5gt8vturbo schreef:die toyo`s heb ik er al 17.000 onderzitten voor dan! achter heb ik ze net nieuw. voor zijn ze nog bijna het zelfde als achter minimaal verschil en ik gebruik ze echt grof. Misschien ligt het aan je camber of uitlijnen, banden spanning. want een bandje moet echt lang mee moeten gaan. en veel meer als 20.000 anders zou ik elk 3/4 jaar nieuwe banden moeten hebben.
ik haalde met de leaseslopel astra diesel nog geen 22.000 km
begon de leasemaatschappij nog te zaniken ook haha
met de alpine haal ik nog niet de helft, hoezo rij je sportief?of je monteur niet kan balanceren uitlijnen. je kan mij niet vertellen dat als je instellingen allemaal goed staan dat je maar 10.000 km met je banden rijdt. Misschien moet je dan eens nieuwe kopen en niet van de sloop halen?
![]()

die astra begaf het al bij de vierde bocht op de nordschleife, de remmen dan he

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
de verzekering waar je nu zit mag je toch ook niet opnieuw weigeren voor aanvullend als je daar nu ook al aanvullend bent verzekerd?Mickael schreef:Ik werk bij een verzekeraar tussenpersoonChris@R5 schreef:Mja ik hoop dat het gaat mee vallen anders zie ik de maatschappelijke vooruitgang er ook niet in.Xabre schreef:nou lekker schappelijk, de dikke directeur betaalt evenveel als Chris de studentdat zijn toch geen verhoudingen
Heel mooi hoor dat inkomens afhankelijke premie.
MAAR DIE 1100 EURO IS JE NOMINALE PREMIE!!!
Voor die 1100 euro krijg je een basis verzekering, als je dan vervolgens gaat kijken wat deze voor dekking geeft kom je er al snel achter dat het bijzonder weinig dekt.
Vele mensen die nu enigzins aanvullend verzekerd zijn zullen voor de aanvulling ook 3-4x meer gaan betalen als dat ze nu al deden.
Erg leuk die zorgtoeslag, alleen vergeet niet dat je deze zal moeten voorschieten en aan bij het invullen van je belasting aangifte kan je een gedeelte terug krijgen. Mensen met een laag inkomen en geen eigen huis doen dit vaak al niet omdat ze niet weten hoe het moet of denken dat ze toch niets terug krijgen, dus het is een middel voor de overheid om meer mensen hun aangifte te laten doen. Je kan wel een voorlopige teruggave aanvragen, maar ook daarbij gaat er ook een tijdje overheen eer je dat ontvangt.
Nu wordt er gezegd er is een acceptatie plicht, nou ik kan jullie vertellen, dat klinkt mooier als dat het is! Pak bv een wanbetaler, die heeft een echt probleem, want die mogen ze wel wijgeren. Mensen met een chronische ziekte zullen nu veelal aanvullend zijn verzekerd, maar dat zal straks wel ff anders. Want er geld alleen een acceptatie plicht voor de basis en niet voor het aanvullende. Die mensen zullen dus of niet te verzekeren zijn of een GIGA premie moeten betalen.
Dit zal leiden tot een hoop mensen die niet verzekerd zijn omdat ze simpelweg de premie niet kunnen betalen (bv studenten, bij standsmoeders enz).
of mogen ze de premie zomaar omhoog doen?
Dunlop sp 9000, 33.000 km sportief rijden. Banden niet kaal maar toch zware slijtage tekenen.
Falcken F serie, superzachte band, 20.000 km sportief rijden, 1 van de betere banden op men 19 kwestie van baanligging. Slijtage: profiel verdwijnt als sneeuw voor de zon
Toyo: ligt nu op de 21, ben benieuwd wat het zal worden...
Falcken F serie, superzachte band, 20.000 km sportief rijden, 1 van de betere banden op men 19 kwestie van baanligging. Slijtage: profiel verdwijnt als sneeuw voor de zon
Toyo: ligt nu op de 21, ben benieuwd wat het zal worden...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
trouwens het slijtagebeeld van een vijfje is niet te vergelijken met een achterwielaangedraven auto van 1300 kilo en meer dan 220 pk, maar wel vreemd dat ik (slechte monteur) jouw dat als zogenaamde goeroe moet vertellen5gt8vturbo schreef:dan is hier dus het feit dat jij absoluut niet kan rijdenLuco/Alpine-racer schreef:wat doen jullie lang met je banden5gt8vturbo schreef:die toyo`s heb ik er al 17.000 onderzitten voor dan! achter heb ik ze net nieuw. voor zijn ze nog bijna het zelfde als achter minimaal verschil en ik gebruik ze echt grof. Misschien ligt het aan je camber of uitlijnen, banden spanning. want een bandje moet echt lang mee moeten gaan. en veel meer als 20.000 anders zou ik elk 3/4 jaar nieuwe banden moeten hebben.
ik haalde met de leaseslopel astra diesel nog geen 22.000 km
begon de leasemaatschappij nog te zaniken ook haha
met de alpine haal ik nog niet de helft, hoezo rij je sportief?of je monteur niet kan balanceren uitlijnen. je kan mij niet vertellen dat als je instellingen allemaal goed staan dat je maar 10.000 km met je banden rijdt. Misschien moet je dan eens nieuwe kopen en niet van de sloop halen?
![]()

-
- Contacteer:
bij het oude systeem was het dus zo dat als ze de premie verhoogden, dat je dan in je recht stond om een andere zorgverzekeraar te zoeken (binnen een bepaalde tijd)Luco/Alpine-racer schreef: de verzekering waar je nu zit mag je toch ook niet opnieuw weigeren voor aanvullend als je daar nu ook al aanvullend bent verzekerd?
of mogen ze de premie zomaar omhoog doen?
zo ben ik dus van een dure naar een goedkopere gegaan begin dit jaar.
zou alleen niet weten hoe dat met dat nieuwe systeem zit, omdat je overal nu toch hetzelfde gaat betalen..?
-
- Contacteer:
Nou dat heb ik de hele avond op radio 2 gehoord onder het werk, bah bah bah wat heb ik een hekel aan die rare jazz muziek.
Omdat de een of andere mongool binnen het bedrijf (erg groot) heeft geklaagd over een programma van Veronica of 538 draaien ze nu alleen maar brave zenders zoals Radio 1, 2, ok 3 is wel goed, en Radio Oost, Hardenberg FM e.d.
dus zelden nog gewoon leuke meeblèr muziek op het werk, en vanavond dus North Sea Jazz op Radio 2. Instrumentaal klonk het af en toe nog best goed, maar dan zingen ze d'r weer zo raar bij, en 1 liedje klonk alsof het de nieuwe theme song van de Muppets was. En dan klappen er ook nog mensen daar op dat festival.

Omdat de een of andere mongool binnen het bedrijf (erg groot) heeft geklaagd over een programma van Veronica of 538 draaien ze nu alleen maar brave zenders zoals Radio 1, 2, ok 3 is wel goed, en Radio Oost, Hardenberg FM e.d.
dus zelden nog gewoon leuke meeblèr muziek op het werk, en vanavond dus North Sea Jazz op Radio 2. Instrumentaal klonk het af en toe nog best goed, maar dan zingen ze d'r weer zo raar bij, en 1 liedje klonk alsof het de nieuwe theme song van de Muppets was. En dan klappen er ook nog mensen daar op dat festival.

ja ieder z'n ding he, die mensen zitten niet te wachten op techno en top40 15 in een dozijn nummers... En die mensen klappen echt wel zou ik ook doen als ik evenveel als hum zou moeten betalen om naar binnen te gaan... en btw north sea jazz is het grootste jazz festival van de wereld en bestaat al 30jaar dus..
als iemand nog toevallig gaat, morgen en zondag sta ik bij van Leest in de kelder cd's te verkopen, kom gezellig langs
t kan niet missen, we hebben de grootse winkel...
als iemand nog toevallig gaat, morgen en zondag sta ik bij van Leest in de kelder cd's te verkopen, kom gezellig langs

-
draven komt zeker van de paarden krachtentrouwens het slijtagebeeld van een vijfje is niet te vergelijken met een achterwielaangedraven auto van 1300 kilo en meer dan 220 pk, maar wel vreemd dat ik (slechte monteur) jouw dat als zogenaamde goeroe moet vertellen

maar circuit rijden is heel anders als sportief rijden op straat he? als ik mijn auto een dag op het circuit los laat gaan (25 september) heb ik ook geen banden meer over. wel vreemd dan zo`n vergelijking he? das het zelfde als appels en peren vergelijken, 10k op het circuit op 10k op de weg zit toch een hoop verschil in. Als je dat dan even de volgende keer vermeld

ik HAD ook van die jongen op het werk die radio veronica leuk vonden die waren 20 en 21(dus sommige nummer waren ouder dan hun zelf) en aangezien dat ze op die zender alleen maar oude nummers draaien kon ik wel gek worden. geef mij maar slamfm daar draaien ze lekkere door werk muziek.
greetzzzzzz marcel
greetzzzzzz marcel
-
- Contacteer:
SLAM FM ruleert

-
- Über-Spammer
wees blij dat het niet nationaal fm was, na 1 dag word je daar echt gek vanjiggy schreef:ik HAD ook van die jongen op het werk die radio veronica leuk vonden ....
daar kunnen wij over mee praten gabri hebben vaak genoeg met die nederlandse piraten shit zitten werken je krijgt geef hap meer door je keel dan.Gabri schreef:wees blij dat het niet nationaal fm was, na 1 dag word je daar echt gek vanjiggy schreef:ik HAD ook van die jongen op het werk die radio veronica leuk vonden ....
Laatst gewijzigd door jiggy op za 9 jul 2005 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
maar 12 Augustus is er in drachten weer een legale straatrace zou wel leuk zijn als er dan wat meer renault's zouden mee doen, maar kom er dan wel ff op terug.dus denk er eens over na.
greetzzzzzzzzzzzzz marcel
greetzzzzzzzzzzzzz marcel
Jaja vanavond is het weer zover Sensation Black ,Heb er weer zin in 

-
- Contacteer:
Ik vind Veronica een leuke zender, ben 22 dus inderdaad sommige nummers zijn ouder dan ikzelf.jiggy schreef:ik HAD ook van die jongen op het werk die radio veronica leuk vonden die waren 20 en 21(dus sommige nummer waren ouder dan hun zelf) en aangezien dat ze op die zender alleen maar oude nummers draaien kon ik wel gek worden. geef mij maar slamfm daar draaien ze lekkere door werk muziek.
greetzzzzzz marcel
Een hele avond Veronica vind ik ook wel een beetje te veel van het goede, en ik vind natuurlijk ook niet elk jaren 70/80/90 nummer leuk, er zit (zoals op elke radiozender) ook genoeg bagger tussen.
Maar ze draaiden dus ook wel 538 en daar word ik dus helemaal gek van al die hip hop rommel, 3x 50 cent op 1 avondje werk is toch ook niet normaal....

Maar goed, nu dus Radio 1 en 2, en de provinciale/regionale zenders.......
Tijdens dat North Sea Jazz zei een jongen bij mij op het werk 'laten ze nu maar piratenmuziek opzetten' en die heeft wel ongeveer jouw muzieksmaak Jiggy
jah dat klopt wel 538 vindt ik ook niet alles alleen in de ochtend dan hebben ze wel leuke dingen en dat is ook zo met 3 fm, maar die oude muziek vindt ik niks ben zelf 20 dus misschien ook wel begrijpelijk.
geeft mij maar hardstyle,hiphop,rap,en beetje dance dan hoor je mij niet zeuren.
greetzzzzzzzzzz marcel
geeft mij maar hardstyle,hiphop,rap,en beetje dance dan hoor je mij niet zeuren.
greetzzzzzzzzzz marcel
-
- Contacteer:
heb meestal Slam FM aanstaan. Vooral smorgens vroeg als ik van het werk weer naar huis rij 

Waarschuwing! voor deze advertentie:
Williams onderdelen
De aangeboden JC5 versnellingsbak is defect!!
Had de persoon gemaild en gevraagd of de bak goed was,hij zei dat hij 150000km gedraaid
had en verder nog gewoon goed draaiend was.
Afijn, ik een afspraak gemaakt,en vandaag naar Breda toe !
De aandrijfassen zaten nog a/d bak vast,alleen was er 1 as zo'n 10 cm
krom(dan moet er dus nogal wat gebeurd zijn met die auto
).
Dus gevraagt; wat is er met je auto gebeurd? ,"ja ongeluk gehad,
en de voorkant was er bijna helemaal afgebroken" [img]http://smile.smilies.nl/1853.gif[/img]
Bak eens beter bekeken,kapje v/d 5e versn. zat een gat in en vol met deuken,
en verders is de bak a/d bovenkant open gescheurd,ongeveer een scheur van 10cm
!
Ding is dus rijp voor de sloop
Conclusie,......vdaag 150km voor l#l heen en weer gereden,omdat de verkoper had gelogen, Hufter[img]http://smile.smilies.nl/425.gif[/img]
Williams onderdelen
De aangeboden JC5 versnellingsbak is defect!!

Had de persoon gemaild en gevraagd of de bak goed was,hij zei dat hij 150000km gedraaid
krom(dan moet er dus nogal wat gebeurd zijn met die auto

en de voorkant was er bijna helemaal afgebroken" [img]http://smile.smilies.nl/1853.gif[/img]
en verders is de bak a/d bovenkant open gescheurd,ongeveer een scheur van 10cm

Ding is dus rijp voor de sloop

Conclusie,......vdaag 150km voor l#l heen en weer gereden,omdat de verkoper had gelogen, Hufter[img]http://smile.smilies.nl/425.gif[/img]
-
- Contacteer:
lekker zeg
zo proberen ze je gewoon te naaien

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gewoon benny rapers in belgie bellen die heeft er genoeg liggen voor je, nieuw.Florus schreef:Waarschuwing! voor deze advertentie:
Williams onderdelen
De aangeboden JC5 versnellingsbak is defect!!![]()
![]()
krom(dan moet er dus nogal wat gebeurd zijn met die auto).
en verders is de bak a/d bovenkant open gescheurd,ongeveer een scheur van 10cm!
Ding is dus rijp voor de sloop![]()
kreeg vandaag ff twee leuke foto's van renault blokje opgestuurt.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/turbo_conversion.jpg[/img] [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/F7P_chrome.jpg[/img]
greetzzzzz marcel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/turbo_conversion.jpg[/img] [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/F7P_chrome.jpg[/img]
greetzzzzz marcel