Via de search kom ik niet verder dan verkeerde uitlaten en andere ongein.

Vlgns mij zijn het nog steeds magnesium-wielen die als lichtste op markt gebracht worden. carbon is leuk voor een fiets, maar niet voor een auto-wiel.carbon wielen
Hangt een beetje van je smaak af, maar vooral van 't wegdek waar je op rijdt. Als de weg erg vlak is, mag je de demping erg stug zetten, dit geeft doorgaans een erg goede wegligging. Een te stugge demping op matig wegdek zorgt er juist weer voor dat de auto gaat dribbelen, stuiteren, slechte zaak dus.Maus schreef:Wat is dan verstandig qua instellen van de schokdempers? Soepel of juist stug instellen?
Dit heb ik in geen een reglement gelezen, de prijs lijkt mij eerder een issue, wat kost het en wat win je ermee. het moet wel in verhouding blijven natuurlijk.in de racerij mag het dus niet daarom zie je ze daar niet
wat ik heb begrepen is dat het door de fia in diverse klassen is verboden, maar precies weet ik het ook niet, maar in de clio cup ed zal het zeker niet mogen, er zijn teams genoeg die zat geld hebbenGerard race GT schreef:Dit heb ik in geen een reglement gelezen, de prijs lijkt mij eerder een issue, wat kost het en wat win je ermee. het moet wel in verhouding blijven natuurlijk.in de racerij mag het dus niet daarom zie je ze daar niet
je hebt een pmMaus schreef:Maakt mij niet zo veel uit waar ie zit, als ie me maar van de problemen af kan helpen.