De bumper is bij een phase 2 heel erg makkelijk te verwijderen. Onder de binnenkuip zitten 2 (dop 10?) boutjes, verder bij de achterklep nog 2, misschien dat ik wat vergeten ben maar volgens mij is dit het wel. Ik zelf heb bij mijn clio de bumper er in 10 minuten af,neem niet aan dat het bij een phase 1 veel anders zal zijn
Dat is de 1e keer dat ik mooie booskijkers op ee Clio II Ph.1 zie. ik vraag me wel af hoe er van dichtbij uitziet. Je zal toch creatief moeten zijn om de motorkap zonder rare bulten over de koplampen te krijgen.
met die booskijkers zo ziet de voorkant er gelijk een stuk stoerder uit , vin dit echt stukken mooier dan die plastic nep zooi die vaak op de koplampen geplakt word
Vette bak!!! De prijs valt ook wel mee, 1300 pond voor de bodykit (bumpers en spat borden), maar dan? hoe ga je dat met het onderstel oplossen. De kit maakt de auto 6 inch breder (15cm) je kunt moeilijk 7,5 cm spoorverbreders aan elke kant erop zetten. Maar hier reppen ze geen woord over
Zodra je de bodykit gemonteerd hebt en je ziet dat de wielen wel een beetje smal staan t.o.v. de wielkasten, dan helpen ze je ongetwijfeld graag aan een oplossing hiervoor.
Maus schreef:Hoe hebben ze dat dan opgelost bij de Clio welke je op de foto ziet?
Er staat op de site:
Prima racing schreef:Our new wide bodykit based on the Super 1600 rally car. Fitted to our Clio 172 Sport base model, the car has had a few other modifications
.
Hij is trouwens tekoop voor 12950 pond incl. stuur rechts
Zal wel een nieuwe ophanging onder moeten zou je bijna denken!
Gaat dat nergens aanlopen dan?
Nou hij staat wel 8mm meer naar binnen, dus ja zeker als je een verlaging hebt. Je zou het bij een velgenboer moeten navragen, maar ik denk dat dit nog net gaat.
Wie kan me helpen; heb sinds vandaag wanneer ik vrij hard rem een "pok" -geluid gevolgd door wat gekraak. 't Geluid komt van rechtsvoor. Rem ik rustig af, dan hoor /voel ik niets, remmen gebeurt gelijkmatig (dus links en rechts geen verschil). In een bocht hoor ik verders ook geen gekraak, is puur wanneer ik stevig rem.
Wat zou 't kunnen zijn?
Maus schreef:Wie kan me helpen; heb sinds vandaag wanneer ik vrij hard rem een "pok" -geluid gevolgd door wat gekraak. 't Geluid komt van rechtsvoor. Rem ik rustig af, dan hoor /voel ik niets, remmen gebeurt gelijkmatig (dus links en rechts geen verschil). In een bocht hoor ik verders ook geen gekraak, is puur wanneer ik stevig rem.
Wat zou 't kunnen zijn?