Vorige maand begonnen echter de problemen. Het gaat met name over mijn remmen. Het is inmiddels zo erg dat ik er niet meer in durf te rijden, omdat ik niet meer kapot wil maken dan dat er al is...
Rijdens het remmen maakt mijn clio een verschrikkelijk schurend geluid. Tevens loopt er ergens wat aan. Ik ga er maar vanuit dat iig mijn remblokken af zijn en misschien de schijven ook wel.
Daarnaast werkt mijn ABS ook niet goed. Als ik bv in de regen hard moet remmen, en normaal de ABS er in zou moeten schieten, hoor ik een verschrikkelijk knarsend geluid. Werkelijk ongezond.
Tenslotte denk ik dat rechtsvoor mijn lager stuk is. Als ik rechtuit rijd of naar links stuur is er niets aan de hand, maar bij naar rechts sturen is er een zoemend geluid. Voel overigens niets in stuur.
Omdat ik na twee niet rijden in mijn clio'tje hem als verschrikkelijk begin te missen en omdat ie binnenkort naar APK moet zou ik graag wat tips van jullie hebben over wat deze problemen zouden kunnen zijn. Misschien ook wat tips voor merken schrijven e.d.? Ben op het moment ml niet echt rijk...
Alvast bedankt