Goed gedaan, mijn complimentenMJ schreef:![]()
wagentje loopt ook nog zeg

was een spannend moment, succes met de rest!

Goed gedaan, mijn complimentenMJ schreef:![]()
wagentje loopt ook nog zeg
Wat zit je tegen qua prijs? Veerboot? Benzine?Egid schreef:ik wou eerst met de auto naar athene gaan, en dan wat door het hele land touren!maar das me nu wat aan de dure kant!!!!MarcoG schreef:Hey Egid, waar ga je heen? En wanneer?
Nu ga ik met het vliegding naar Kreta, Chersonissos!!
Ik vertrek 5 september!!!
Check het automaxx chat topicBram (vospower) schreef:goed thuisgekomen nog wilco?
wilco blue schreef:HALLO HALLO !!!!!!!
hey mensen ik wil effe iedereen super bedanken voor de hulp die men me heeft geholpen toen ik stop was gevallen.
Auto is vandaag pas thuis gekomen enhet euvel was een defecte dynamo.
We waren nog een stuk opgereden met een accu wissel maar na 2 wissels wou die andere auto ook niet meer zo lekker starten .en toen heb ik besloten hem in best te parkeren vandaag opgegaan met dynamo en hij loopt weer als van ouds.
Bij deze super bedankt jongensen was zekers wel gezellig op automaxx.
RENAULT TUNING CLUB
RESPECT IS EVERYTHING
voor 100% de waarheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MJ schreef: @Egid: je bent gek![]()
![]()
Waar ben je aan het werken MJ? Die zwarte?MJ schreef: Morgen ben ik trouwens nog steeds aan het bakken en braden ben ik bang
Eindelijk rob?Rob.H schreef:ik kom wel maar zonder auto, die staat bij de dealer voor een nieuwe dynamo. heb gisteren mijn bumpers binnen gekregen, maarja die kunnen jullie dan nog niet zien.
Bij de dealer???????? $$ teveelRob.H schreef:ik kom wel maar zonder auto, die staat bij de dealer voor een nieuwe dynamo. heb gisteren mijn bumpers binnen gekregen, maarja die kunnen jullie dan nog niet zien.
Dacht ik ook al! Wat is er Rob, geld over?Riël schreef:Bij de dealer???????? $$ teveelRob.H schreef:ik kom wel maar zonder auto, die staat bij de dealer voor een nieuwe dynamo. heb gisteren mijn bumpers binnen gekregen, maarja die kunnen jullie dan nog niet zien.
Mortixx schreef:TNM donderdag 30 juni:
- Ruud
- Egid
- Bram
- Rob.H
- Voske
- Ollie (21.45u)
- Rik
- Michael
- wilco / stephanie
.MarcoG schreef:Dacht ik ook al! Wat is er Rob, geld over?Riël schreef:Bij de dealer???????? $$ teveelRob.H schreef:ik kom wel maar zonder auto, die staat bij de dealer voor een nieuwe dynamo. heb gisteren mijn bumpers binnen gekregen, maarja die kunnen jullie dan nog niet zien.
Past een dienamow van een 19 op een clio? Heb ik nog liggen nl.
En een startmotor van een 19 op een clio? Heb ik nog liggen nl.