De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Clio16vTR schreef:Wel even laten weten wat de voortgang is he. Dus of het wel of niet iets is. Ben zelf ook wel nieuwsgierig of ik een goede tip heb gegeven. :wink:
Heb er zeker wel interresse in. Maybe van het weekend ff m'n ouders bezoeken in Moddergat en daarna ff kijken in Hellum.... :D

Wordt weer een weekend van 700 km afleggen voor een auto...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
paulusdecliokabouter

op de A50 (rond 17:30) een renault 19 ?, met luchtinlaat op motorkap iig. Was iets van zilverkleurig met kenteken SZ-42-DK of iets in die richting. Kwam wel wat blauwe rook uit uitlaat tijdens het overschakelen (meen ik).
MissClio16v

P@TB@D schreef:richting Rotterdam n209
30 min geleden ongeveer een goud/geel kleurige twingo aardig uitgebouwd met spoilers en bumpers.
Zat een jonge gast in hij keek naar mijn auto dusz wie was dit??
ja die jongen ken ik woont in schiedam het is een goud kleurige.
het is overgens geen lid van de club .
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Arie van de Hoek schreef:
Clio16vTR schreef:Wel even laten weten wat de voortgang is he. Dus of het wel of niet iets is. Ben zelf ook wel nieuwsgierig of ik een goede tip heb gegeven. :wink:
Heb er zeker wel interresse in. Maybe van het weekend ff m'n ouders bezoeken in Moddergat en daarna ff kijken in Hellum.... :D

Wordt weer een weekend van 700 km afleggen voor een auto...
volgend weekend? even een kleine meeting in Dokkum :p met of zonder 5 :wink:

ohja ontopic :D

in Veenwouden staat ergens (naast een school waar een verbouwing bezig is) een witte clio16V, ook gespot doot jiggy
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Mickael schreef:Gisteren in dordt een blauwe clio fase 3 gezien met zeer mooie bumperset.

Redelijk bestickert met reclame van http://www.gcp-parts.com/

Bekende van hier?
jup wel eens gezien, met nr
plaat van renault papendrecht (wijngaarden) dacht ik (Y)
Strijder

Gisteren net voorbij de ingang van circuit Zandvoort reed er een hele mooie rode 5gtt, XN - 25 - ..
Ik reed op mn fiets daarzo stak mn duim op naar hem, en hij zwaaide ff :)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Gisteravond de ex-Clio 16v van Foeke weer zien rijden in Highsand.
Martijn van Leeuwen
Car: Dodge RAM
Contacteer:

Vanochtend rond 07:45 op de kruising van de Schieweg met de A20, een mooie blauwe Renault 21. Stond voor gesorteerd om de A20 richting Den Haag te gaan.
Mooi vrouwke achter het stuur.

Wie O wie.

8)
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Moet je voor dit soort oproepen niet bij "File-Dating" zijn ?? :lol:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Frits Clio 16v

Gister om 17:05 op de Grote Beer in Veenendaal.
Een zwarte R19 16v ph.2
Kenteken HL-HZ-05

Gr, Frits.
5gt8vturbo

Maandag bij het haringvliet:

de gifgroene gtt van rik een gele united colors of beneton gtt met grote letters renault en crs stickers(geen lid) en de witte sl van jeannette.

gister bij het surfmeer van vlaardingen:

de rode cabrio 19 16v van de van de schoonvader van de zus van edwin 16v, een grijze clio 16v met devil rolkooi en devil uitlaat van tom (geen lid) een witte megane cabrio, een zwarte clio 1.6 16v met geblindeerde ramen en meegespote renault clio bordjes. en mijn tr

alleen geen rtc kenmerken.

een kleine mini meeting
Sanderrr

Vanochtend uurtje of 8 langs de Bierkade (geloof ik) in Alkmaar een Willy. Meer weet ik ook niet, aan de andere kant fietste een mooie vrouw langs, dus ik zat niet goed op te letten ;)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

5gt8vturbo schreef:Maandag bij het haringvliet:

de gifgroene gtt van rik een gele united colors of beneton gtt met grote letters renault en crs stickers(geen lid) en de witte sl van jeannette.

gister bij het surfmeer van vlaardingen:

de rode cabrio 19 16v van de van de schoonvader van de zus van edwin 16v, een grijze clio 16v met devil rolkooi en devil uitlaat van tom (geen lid) een witte megane cabrio, een zwarte clio 1.6 16v met geblindeerde ramen en meegespote renault clio bordjes. en mijn tr

alleen geen rtc kenmerken.

een kleine mini meeting
Grote letters renault toevallig op de achterbumper? Zo ja dan heb ik ook al een eerder gespot :p
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Vanmiddag omstreeks 17:00 gespot bij Waalwijk, de zéér strakke phase 1 GT Turbo mét RTC nummerplaathouder van Marcel DLC(RL-20-TP), ik draaide tegelijkertijd met je de A59 op, alwaar een ClioV6 de snelweg juist verliet.

Ik zwaaide nog naar je, ik reed met die wannabe Bora. ;)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Marcel dLC

Chris schreef:Vanmiddag omstreeks 17:00 gespot bij Waalwijk, de zéér strakke phase 1 GT Turbo mét RTC nummerplaathouder van Marcel DLC(RL-20-TP), ik draaide tegelijkertijd met je de A59 op, alwaar een ClioV6 de snelweg juist verliet.

Ik zag het toen je me inhaalde en je hand naar me opstak, ik zwaaide nog terug ;)
De schade aan mijn voorbumper niet opgevallen? die was nog vers :evil:
Sandy

Vandaag gespot in den bosch:

Zilvere clio V6
kenteken was iets van 88-R.-NN

Hij reed achter het station langs.
Xabre
Car: 19 16V

zojuist in drachten een grijze 5, GTT dacht ik, nette wagen, ik zat op de fiets zonder bril, kom het zo snel niet zien :p
Trust me. I know what I'm doing.
Gideon B
Contacteer:

le mouton noir (sandy) schreef:
Mickael schreef:Gisteren in dordt een blauwe clio fase 3 gezien met zeer mooie bumperset.

Redelijk bestickert met reclame van http://www.gcp-parts.com/

Bekende van hier?
jup wel eens gezien, met nr
plaat van renault papendrecht (wijngaarden) dacht ik (Y)
Echt niet, zit een plaat op van de Renault Tuning Club :worship:
5gt8vturbo

vandaag bij de akkers in spijkcity rond een uurtje of 1 een blauwe 19 16v. kon geen kenteken lezen is al de tweede keer dak hem zie
Laatst gewijzigd door 5gt8vturbo op do 23 jun 2005 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gideon B
Contacteer:

Maus schreef:De clio heb ik nog niet gezien, maar m'n collega wist te vertellen dat de eigenaresse bij de Esso (ik meen Zevenbergsche Hoek) werkt.
GCP-parts is het bedrijfje van d'r vriend. Ze was i.i.g. wel op de hoogte van de rtc-site. :)
Die clio heb je volgens mij weleens gezien hoor, is dezelfde namelijk als de gene die altijd bij Walburg staat (met toen grijze raambanden) De dame van de Esso heeft een rode clio die ook nog onderhanden genomen gaat worden. Is tevens compagnon van GCP-parts/Gila-Carperformance.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Marcel dLC schreef:
Chris schreef:Vanmiddag omstreeks 17:00 gespot bij Waalwijk, de zéér strakke phase 1 GT Turbo mét RTC nummerplaathouder van Marcel DLC(RL-20-TP), ik draaide tegelijkertijd met je de A59 op, alwaar een ClioV6 de snelweg juist verliet.

Ik zag het toen je me inhaalde en je hand naar me opstak, ik zwaaide nog terug ;)
De schade aan mijn voorbumper niet opgevallen? die was nog vers :evil:
Beide niet gezien. Zonde van je schade! (N)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Vandaag rond een uur of 2 in Ter Apel gespot:

blauwe Renault 19 Cabrio Phase 2 met een langharig rood meiske erin. Ik reed in m'n nieuwe zwarte Mégane in die bocht na de Q8 richting rondweg en de 19 Cabroio kwam van de rondweg en ging richting Ter Apel/Ter Apelkanaal. Ben nog gekeerd om te kijken of ze misschien bij de Q8 was gaan staan, maar toen ik daar de tank volgooide was zij daar niet.

19 zag er goed uit, het meisje ook wel een beetje :lol: maar geen kenteken gezien in de haast, ook geen RTC kenmerken kunnen waarnemen. Ik stak uit een reflex wel m'n duim op maar volgens mij zag ze dat niet.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Xabre
Car: 19 16V

Vanmiddag in Drachten op het industrieterrein een witte Fuego :worship: verder geen RTC kenmerken.
Trust me. I know what I'm doing.
Strijder

Xabre schreef:Vanmiddag in Drachten op het industrieterrein een witte Fuego :worship: verder geen RTC kenmerken.
Cool zijn er nog 16 stuks van in Nederland, was laatst eentje aanwezig op de williams meeting zie; Williams foto topic.
Leon
Contacteer:

de gehele middag, geparkeerd op de parkeerplaats een kleine 600 mtr voor het strand van Rockanje, een 5 gtt "bleu sport" kenteken HF-PG-?? witte RTC stickers op de raampjes :worship:
Heerlijk weer een franse auto
Maus

Vanmiddag bij één van de strandjes rond de Haringvlietbrug een Clio Williams, zag er in een oogopslag standaard uit. Kenteken was iets met ..-JL-..
Strijder

Maus schreef:Vanmiddag bij één van de strandjes rond de Haringvlietbrug een Clio Williams, zag er in een oogopslag standaard uit. Kenteken was iets met ..-JL-..
Tot nu toe onbekend in het register, ben benieuwd welke het geweest was.
Maus

JL mag ook JG geweest zijn, ik reed er voorbij en zag 'm in een flits staan. :)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

ik heb Donderdag ochtend een zilvergrijze GTT gezien, reed op de snelweg richting Rotterdam, uit de richting van ik geloof oud-beijerland.

kenteken was iets met XV geloof ik, ik reed van Rotterdam weg, dus kon nauwelijks wat zien

was rond 7 uur in de ochtend
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Edwin16v
Contacteer:

Vanavond gespot in Leiden bij het transferium; een zilvergrijze Clio RS met aan beide kanten een uitlaat. Mooi ding om te zien.

Later op de avond in Barendrecht bij de meeting; een zilvergrijze Clio 16V, volgens mij die van Jeroen en Natas. Ook stond er een mooie Willieblauwe Clio 16V met OZ velgen.
Er stond daar ook een mooie witte 5GTT met kenteken: PJ-06-XG. Superstrakke auto met leuk dumpvalve zo te horen :)
Maus

Edwin16v schreef:Vanavond gespot in Leiden bij het transferium; een zilvergrijze Clio RS met aan beide kanten een uitlaat. Mooi ding om te zien.
Had ie ook nog een andere bodykit? Dan gok ik namelijk op Jeroen RS.
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Edwin16v schreef:Vanavond gespot in Leiden bij het transferium; een zilvergrijze Clio RS met aan beide kanten een uitlaat. Mooi ding om te zien.
Was het echt op het transferium? Ik ben er wel langs gereden namelijk.
Edwin16v
Contacteer:

elmotheelk (Eric) schreef:
Was het echt op het transferium? Ik ben er wel langs gereden namelijk.
Maar jij hebt 2 ovale uitlaatjes geloof ik?
Deze had er echt 2 van 80mm denk ik.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

5gt8vturbo schreef:vandaag bij de akkers in spijkcity rond een uurtje of 1 een blauwe 19 16v. kon geen kenteken lezen is al de tweede keer dak hem zie
woon jij in de akkers?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Sanderrr

Gistermiddag op de Velserbroekse Dreef Bram die toch maar weer in zijn 16v rijdt. Ik was undercover in een lichtblauwe Focus, aangezien mijn 16v beetje veel dB creeert :)
Gesloten