Clio16vTR schreef:Wel even laten weten wat de voortgang is he. Dus of het wel of niet iets is. Ben zelf ook wel nieuwsgierig of ik een goede tip heb gegeven.
Heb er zeker wel interresse in. Maybe van het weekend ff m'n ouders bezoeken in Moddergat en daarna ff kijken in Hellum....
Wordt weer een weekend van 700 km afleggen voor een auto...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
op de A50 (rond 17:30) een renault 19 ?, met luchtinlaat op motorkap iig. Was iets van zilverkleurig met kenteken SZ-42-DK of iets in die richting. Kwam wel wat blauwe rook uit uitlaat tijdens het overschakelen (meen ik).
P@TB@D schreef:richting Rotterdam n209
30 min geleden ongeveer een goud/geel kleurige twingo aardig uitgebouwd met spoilers en bumpers.
Zat een jonge gast in hij keek naar mijn auto dusz wie was dit??
ja die jongen ken ik woont in schiedam het is een goud kleurige.
het is overgens geen lid van de club .
Clio16vTR schreef:Wel even laten weten wat de voortgang is he. Dus of het wel of niet iets is. Ben zelf ook wel nieuwsgierig of ik een goede tip heb gegeven.
Heb er zeker wel interresse in. Maybe van het weekend ff m'n ouders bezoeken in Moddergat en daarna ff kijken in Hellum....
Wordt weer een weekend van 700 km afleggen voor een auto...
volgend weekend? even een kleine meeting in Dokkum met of zonder 5
ohja ontopic
in Veenwouden staat ergens (naast een school waar een verbouwing bezig is) een witte clio16V, ook gespot doot jiggy
Gisteren net voorbij de ingang van circuit Zandvoort reed er een hele mooie rode 5gtt, XN - 25 - ..
Ik reed op mn fiets daarzo stak mn duim op naar hem, en hij zwaaide ff
Vanochtend rond 07:45 op de kruising van de Schieweg met de A20, een mooie blauwe Renault 21. Stond voor gesorteerd om de A20 richting Den Haag te gaan.
Mooi vrouwke achter het stuur.
Wie O wie.
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Moet je voor dit soort oproepen niet bij "File-Dating" zijn ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
de gifgroene gtt van rik een gele united colors of beneton gtt met grote letters renault en crs stickers(geen lid) en de witte sl van jeannette.
gister bij het surfmeer van vlaardingen:
de rode cabrio 19 16v van de van de schoonvader van de zus van edwin 16v, een grijze clio 16v met devil rolkooi en devil uitlaat van tom (geen lid) een witte megane cabrio, een zwarte clio 1.6 16v met geblindeerde ramen en meegespote renault clio bordjes. en mijn tr
Vanochtend uurtje of 8 langs de Bierkade (geloof ik) in Alkmaar een Willy. Meer weet ik ook niet, aan de andere kant fietste een mooie vrouw langs, dus ik zat niet goed op te letten
de gifgroene gtt van rik een gele united colors of beneton gtt met grote letters renault en crs stickers(geen lid) en de witte sl van jeannette.
gister bij het surfmeer van vlaardingen:
de rode cabrio 19 16v van de van de schoonvader van de zus van edwin 16v, een grijze clio 16v met devil rolkooi en devil uitlaat van tom (geen lid) een witte megane cabrio, een zwarte clio 1.6 16v met geblindeerde ramen en meegespote renault clio bordjes. en mijn tr
alleen geen rtc kenmerken.
een kleine mini meeting
Grote letters renault toevallig op de achterbumper? Zo ja dan heb ik ook al een eerder gespot
Vanmiddag omstreeks 17:00 gespot bij Waalwijk, de zéér strakke phase 1 GT Turbo mét RTC nummerplaathouder van Marcel DLC(RL-20-TP), ik draaide tegelijkertijd met je de A59 op, alwaar een ClioV6 de snelweg juist verliet.
Ik zwaaide nog naar je, ik reed met die wannabe Bora.
Chris schreef:Vanmiddag omstreeks 17:00 gespot bij Waalwijk, de zéér strakke phase 1 GT Turbo mét RTC nummerplaathouder van Marcel DLC(RL-20-TP), ik draaide tegelijkertijd met je de A59 op, alwaar een ClioV6 de snelweg juist verliet.
Ik zag het toen je me inhaalde en je hand naar me opstak, ik zwaaide nog terug
De schade aan mijn voorbumper niet opgevallen? die was nog vers
Maus schreef:De clio heb ik nog niet gezien, maar m'n collega wist te vertellen dat de eigenaresse bij de Esso (ik meen Zevenbergsche Hoek) werkt.
GCP-parts is het bedrijfje van d'r vriend. Ze was i.i.g. wel op de hoogte van de rtc-site.
Die clio heb je volgens mij weleens gezien hoor, is dezelfde namelijk als de gene die altijd bij Walburg staat (met toen grijze raambanden) De dame van de Esso heeft een rode clio die ook nog onderhanden genomen gaat worden. Is tevens compagnon van GCP-parts/Gila-Carperformance.
Chris schreef:Vanmiddag omstreeks 17:00 gespot bij Waalwijk, de zéér strakke phase 1 GT Turbo mét RTC nummerplaathouder van Marcel DLC(RL-20-TP), ik draaide tegelijkertijd met je de A59 op, alwaar een ClioV6 de snelweg juist verliet.
Ik zag het toen je me inhaalde en je hand naar me opstak, ik zwaaide nog terug
De schade aan mijn voorbumper niet opgevallen? die was nog vers
blauwe Renault 19 Cabrio Phase 2 met een langharig rood meiske erin. Ik reed in m'n nieuwe zwarte Mégane in die bocht na de Q8 richting rondweg en de 19 Cabroio kwam van de rondweg en ging richting Ter Apel/Ter Apelkanaal. Ben nog gekeerd om te kijken of ze misschien bij de Q8 was gaan staan, maar toen ik daar de tank volgooide was zij daar niet.
19 zag er goed uit, het meisje ook wel een beetje maar geen kenteken gezien in de haast, ook geen RTC kenmerken kunnen waarnemen. Ik stak uit een reflex wel m'n duim op maar volgens mij zag ze dat niet.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
de gehele middag, geparkeerd op de parkeerplaats een kleine 600 mtr voor het strand van Rockanje, een 5 gtt "bleu sport" kenteken HF-PG-?? witte RTC stickers op de raampjes
Maus schreef:Vanmiddag bij één van de strandjes rond de Haringvlietbrug een Clio Williams, zag er in een oogopslag standaard uit. Kenteken was iets met ..-JL-..
Tot nu toe onbekend in het register, ben benieuwd welke het geweest was.
Vanavond gespot in Leiden bij het transferium; een zilvergrijze Clio RS met aan beide kanten een uitlaat. Mooi ding om te zien.
Later op de avond in Barendrecht bij de meeting; een zilvergrijze Clio 16V, volgens mij die van Jeroen en Natas. Ook stond er een mooie Willieblauwe Clio 16V met OZ velgen.
Er stond daar ook een mooie witte 5GTT met kenteken: PJ-06-XG. Superstrakke auto met leuk dumpvalve zo te horen
Gistermiddag op de Velserbroekse Dreef Bram die toch maar weer in zijn 16v rijdt. Ik was undercover in een lichtblauwe Focus, aangezien mijn 16v beetje veel dB creeert