Je hoort die wouten al denken, waar komt dat nou weer vandaan..... uit de grote 'tover'hoed van Jacco!

Hoooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!! Hei JAcco ik heb zo'n "nozz" kapje voor je liggen...Whe he he heJacco Twingi schreef:Zal mij dat ook gebeuren met die fluit?![]()
It's over in a Flash
Nah het was dus Gelderland en ik mocht er 80 en reed +/- 90Hesselgouda schreef:Ja ja Hessel is t patatje, ergens in Drenthe, 's nachts laat op een prvinciale weg. De max snelheid wisselde continu en ik moet op een gegeven moment een berd gemist hebben![]()
![]()
![]()
denk 90 ipv 70 op de cruisecontrole........ach ja laat spee er maar een ballletje van eten.
Heel wat voor een zondagse ouwe lul ....hei Arco!!!Gabri schreef:begint wel op te vallen dat "Hessel González" nogal veel post uit leeuwarden krijgt
2 auto's op de foto: Vernietiging...MarcoG schreef:Begin dit jaar ben ik geflitst met 125 waar je 100 mag in Heerlen (stadsautoweg).
Heb de bekeuring niet gehad, want ik haalde op dat moment net een auto van rechts in via de uitvoegstrook gnar gnar!!!![]()
![]()
Die kuttekop zal wel een boete thuis hebben gehad.
Dat tuig is wel sneaky ja. Zo was ik eens geflitst met die vieze zilveren VW met HellaŽs, net na een rotonde ook in een bocht. 4 of 6 km te hard...sjonge jonge. Die agent stond nog NAAST de auto ook met wat kinderen te praten, ****!Jacco Twingi schreef:Van de week trouwens wel geflitst in Dordrecht![]()
65 waar je 50 mocht... Ze stonden (voor hun dan) perfect:
Aan de linkerkant van de weg, in een bocht naar links
Door de bomen werden ze, totdat je er vlak voor was, geheel afgeschermd
Ze controleren tach ALTIJD op gevaarlijke plekken, zou hij die kinderen eigenlijk weg moeten sturen.MarcoG schreef:Dat tuig is wel sneaky ja. Zo was ik eens geflitst met die vieze zilveren VW met HellaŽs, net na een rotonde ook in een bocht. 4 of 6 km te hard...sjonge jonge. Die agent stond nog NAAST de auto ook met wat kinderen te praten, ****!Jacco Twingi schreef:Van de week trouwens wel geflitst in Dordrecht![]()
Nee, die stonden op de stoep, die agent ook trouwens...magoed. Een dag, gaat die VW in vlammen op!Hesselgouda schreef:Ze controleren tach ALTIJD op gevaarlijke plekken, zou hij die kinderen eigenlijk weg moeten sturen.MarcoG schreef:Dat tuig is wel sneaky ja. Zo was ik eens geflitst met die vieze zilveren VW met HellaŽs, net na een rotonde ook in een bocht. 4 of 6 km te hard...sjonge jonge. Die agent stond nog NAAST de auto ook met wat kinderen te praten, ****!Jacco Twingi schreef:Van de week trouwens wel geflitst in Dordrecht![]()
Idd, gewoon betalen, hoe zuur het ook is...Leon schreef:ja hoor net van de weg gehaald!!! 160 waar je 100 mag!!!!!
eigen schuld!!!
Maar wel gematst, heel tof. meneer de agent heeft op de bon gezet dat ik 36 km/h te hard reed.
maar zou ik het nou voor kunnen laten komen, want ze hebben me niet gefilmd ofzo?
grt leon
Gabri schreef:begint wel op te vallen dat "Hessel González" nogal veel post uit leeuwarden krijgt