ACT: Geflitst!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Maarten Minkjan
Car: Clio IV 1.5dci Dyn.

Fluiten mag toch?? of niet soms :lol:

Je hoort die wouten al denken, waar komt dat nou weer vandaan..... uit de grote 'tover'hoed van Jacco! (Z)
:beer:
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Jacco Twingi schreef:Zal mij dat ook gebeuren met die fluit? :D :p
Hoooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!! Hei JAcco ik heb zo'n "nozz" kapje voor je liggen...Whe he he he
-jacco-
Über-Spammer

Ik moet nog zo'n NOT sticker hebben, voor op die tank :D ;)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Jacco Twingi schreef:Ik moet nog zo'n NOT sticker hebben, voor op die tank :D ;)
Huh??
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

in het lettertype van NOS :wink:

Dus ipv NOS heb je NOT :D vind ik een erg koele stikker!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Erik Olijnsma schreef:in het lettertype van NOS :wink:

Dus ipv NOS heb je NOT :D vind ik een erg koele stikker!
Ah ha iek begraip!! :D
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Successvolle dag voor de plisie vandaag
gelaserd met 75 (bij 50)
:( (N)

en was dat nou een gevaarlijk punt tussen de spelende kindertjes?

natuurlijk niet, dit was gewoon cashen. Ik voor mijn stonden er 2, en na mij ging het ook vrolijk door.
80 kan daar best, 2x2baans met 5 meter gras er tussen

de plisie, je beste vriend.............
-jacco-
Über-Spammer

dennisvr schreef: de plisie, je beste vriend.............
In een vorig leven zeker...
Mijn vrienden zullen het nooit worden ... :evil:

Helden... :lol:
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

It's over in a Flash :D
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Hesselgouda schreef:Ja ja Hessel is t patatje, ergens in Drenthe, 's nachts laat op een prvinciale weg. De max snelheid wisselde continu en ik moet op een gegeven moment een berd gemist hebben :evil: :evil: :evil: :evil: denk 90 ipv 70 op de cruisecontrole........ach ja laat spee er maar een ballletje van eten. (N)
Nah het was dus Gelderland en ik mocht er 80 en reed +/- 90
........thirty Euro's down the drain!!! :( :@
Thierry

Ik ben overlaatst geflitst in Belgie en dat grapje gaat me wel wat meer kosten dan 30 euro (N) :(
-PAZ-
Über-Spammer

vanmiddag net niet geflits, stond zo een hond met een mobile camera op een 60 km/h weg ik kom daar vrolijk aan tuffen met 100/110. zag ik het op et laatste moment, ik vol in de remmen. die kneus zat een beetje raar te kijken toen ie ineens blokeerende wielen hoorde :p 8)
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Mensen ze staan de laatste tijd continu bij de Moerdijk brug (a16), je mag er maar 70 door wegwerkzaamheden.....let dus op je teller, ze staan vlak na de brug in de richting Breda Rotterdam.:foto: :foto: (N) (N)
cspr

Euhm
Kheb denk een klein probleempje...
Ik reed in de auto van mijn vriendin der moeder, ( na meetcorrectie ) 154 Km/h op een weg waar je 100 mag...
Ze hebben daar naderhand een boete voor binnen gekregen.
Ben dus of geflitst, of met zo'n radar ding...
Iig Ik heb een beginners rijbewijs, dus nu vraag ik me af wat dan de sanctie is voor mij, buiten de geldboete van 356 euro :|, die staat er namelijk al bij vermeld.
Raak ik mijn rijbewijs kwijt als ik zeg dat ik gereden heb, zo ja voor hoelang...
Iemand enig id ?
-jacco-
Über-Spammer

Mooi he, internet ;)

Van: http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=109

beginnersrijbewijs

Iedereen die voor het eerst een Nederlands rijbewijs haalt, valt onder de 'Regeling beginnende bestuurders'. Voor beginnende bestuurders gelden de eerste vijf jaar na ontvangst van het rijbewijs strengere regels. De nieuwe weggebruikers krijgen een strafpunt als zij worden aangehouden vanwege bumperkleven, een snelheidsoverschrijding van meer dan dertig kilometer per uur, een alcoholpromillage van 0,8 en hoger en het veroorzaken van ongevallen waarbij doden of gewonden vallen.
Het rijbewijs wordt geschorst als iemand voor de derde keer is aangehouden en veroordeeld. Blijkt uit het daaropvolgende rijvaardigheidsonderzoek dat de beginnende bestuurder niet rijvaardig is, dan wordt het rijbewijs ongeldig verklaard.

Rijvaardigheidsonderzoek
Het rijvaardigheidsonderzoek bestaat uit een theorie- en een praktijkgedeelte. Naast educatie staat de kwaliteit van het rijgedrag tijdens het onderzoek voorop.
Als de rijvaardigheid en theoriekennis onvoldoende zijn, moet de kandidaat opnieuw een volledig examen doen. De kosten voor het onderzoek komen voor rekening van de overheid.

Nog iets van: http://www.politie.nl/limburg-noord/uww ... bewijs.asp

Puntenrijbewijs

Het puntenrijbewijs voor beginners is ingevoerd

VENLO-OOST- Per 1 januari 2002 is het beginners puntenrijbewijs in Nederland ingevoerd. Alle beginnende bestuurders krijgen dit voorlopige puntenrijbewijs voor vijf jaar. Wanneer zij gedurende de eerste vijf jaar na het behalen van het rijbewijs drie zware overtredingen begaan, raken zij hun rijbewijs kwijt. Na de registratie van drie zware overtredingen volgt een onderzoek. Daarnaast wordt het rijbewijs geschorst. De bestuurder moet dan bij het CBR op eigen kosten een herexamen in zowel theorie als praktijk afleggen. Zakt hij of zij, dan wordt het rijbewijs ongeldig verklaard en moet opnieuw theorie- en praktijkexamen worden afgelegd. Heeft men aan het eind van de vijf jaar minder dan drie strafpunten, dan wordt het puntenrijbewijs omgezet in een definitief rijbewijs.

Om kort te gaan: Na je derde zware overtreding binnen de eerste vijf jaar, ben je je rijbewijs kwijt...
Als dit je eerste is, is er dus in principe nix aan de hand...

Volgens de online boetedatabase, hoef je iig niet voor te komen ;)

http://www.om.nl/boetebase/tabel/tab_003.htm
cspr

Aha K, thnx

Zoiets had ik zelf ook al in gedachten...
Nou maar hopen dat het een beetje jofel afloopt...
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Damned, net weer een mooie enveloppe van het cjib gehad, 14 kilom te snel om........22:15 op een lege snelweg!!
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

100.- euri vanwege 24 km te hard binnen de bebouwde kom. (Fluwelensingel Gouda)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

samen balen!! :@ :@
MarcoG
Contacteer:

Begin dit jaar ben ik geflitst met 125 waar je 100 mag in Heerlen (stadsautoweg).

Heb de bekeuring niet gehad, want ik haalde op dat moment net een auto van rechts in via de uitvoegstrook gnar gnar!!! >-) >-) >-)
Die kuttekop zal wel een boete thuis hebben gehad. :lol:
Gabri van der Veen
Über-Spammer

begint wel op te vallen dat "Hessel González" nogal veel post uit leeuwarden krijgt :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Gabri schreef:begint wel op te vallen dat "Hessel González" nogal veel post uit leeuwarden krijgt :p
Heel wat voor een zondagse ouwe lul ....hei Arco!!! :D ....fuc@ dementie...alzheimer...zie die flitsers niet meer staan :lol: :lol: :lol: :evil:
-jacco-
Über-Spammer

MarcoG schreef:Begin dit jaar ben ik geflitst met 125 waar je 100 mag in Heerlen (stadsautoweg).

Heb de bekeuring niet gehad, want ik haalde op dat moment net een auto van rechts in via de uitvoegstrook gnar gnar!!! >-) >-) >-)
Die kuttekop zal wel een boete thuis hebben gehad. :lol:
2 auto's op de foto: Vernietiging...
Zo was ut toch? :D

Heb namelijk ook een keer zoiets gehad:
Haalde een auto in met 150, waar je 100 mocht,zag over zijn motorkap de flitser staan, geremd tot 130 in de hoop dat ik of achter hem zat op het moment van de flits, of dat we er samen opstonden :D

*Was vorig jaar Augustus ergens, dus die zal ik niet meer binnen krijgen gok ik zo :D *

Van de week trouwens wel geflitst in Dordrecht :(
65 waar je 50 mocht... Ze stonden (voor hun dan) perfect:
Aan de linkerkant van de weg, in een bocht naar links :@
Door de bomen werden ze, totdat je er vlak voor was, geheel afgeschermd :(
MarcoG
Contacteer:

Jacco Twingi schreef:Van de week trouwens wel geflitst in Dordrecht :(
Dat tuig is wel sneaky ja. Zo was ik eens geflitst met die vieze zilveren VW met HellaŽs, net na een rotonde ook in een bocht. 4 of 6 km te hard...sjonge jonge. Die agent stond nog NAAST de auto ook met wat kinderen te praten, ****!
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

MarcoG schreef:
Dat tuig is wel sneaky ja. Zo was ik eens geflitst met die vieze zilveren VW met HellaŽs, net na een rotonde ook in een bocht. 4 of 6 km te hard...sjonge jonge. Die agent stond nog NAAST de auto ook met wat kinderen te praten, ****!
Ze controleren tach ALTIJD op gevaarlijke plekken, zou hij die kinderen eigenlijk weg moeten sturen. :~
MarcoG
Contacteer:

Hesselgouda schreef:
MarcoG schreef:
Ze controleren tach ALTIJD op gevaarlijke plekken, zou hij die kinderen eigenlijk weg moeten sturen. :~
Nee, die stonden op de stoep, die agent ook trouwens...magoed. Een dag, gaat die VW in vlammen op! >-)
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Bonnenregen op snelweg A325

Uitgegeven: 30 juni 2005 17:13

LENT - De politie heeft donderdag op de snelweg A325 tussen Nijmegen en Arnhem 691 automobilisten bekeurd, omdat zij te hard reden. De hoogst gemeten snelheid was volgens de politie 172 km per uur op een weggedeelte waar door wegwerkzaamheden maar 70 km per uur mag worden gereden.

De snelweg wordt omgebouwd tot een stadsweg wegens de noordelijke stadsuitbreiding van Nijmegen. Op een deel van de weg geldt al een permanente snelheidsbeperking. Op een aansluitend deel moet het verkeer tijdelijk langzamer rijden. Wegwerkers hadden bij de politie geklaagd over de hoge snelheden waarmee weggebruikers hen passeren. Het werkverkeer zou ook nauwelijks de kans krijgen in te voegen. De politie zal de controle geregeld herhalen.

Niemand van ons hoop ik!!!!! :foto: :@ ouch 172 dat gaat pijn doen................en terecht 172 bij 70 toegestaan door wegwerkzaamheden!!! (N)
Leon
Contacteer:

(N) ja hoor net van de weg gehaald!!! 160 waar je 100 mag!!!!! :( eigen schuld!!!

Maar wel gematst, heel tof. meneer de agent heeft op de bon gezet dat ik 36 km/h te hard reed.

maar zou ik het nou voor kunnen laten komen, want ze hebben me niet gefilmd ofzo?

grt leon
Heerlijk weer een franse auto
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik zou in je handjes klappen en dat geld snel overmaken... :) Zoals je al zegt, eigen schuld en je bent echt gematst!
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Merijn schreef:Ik zou in je handjes klappen en dat geld snel overmaken... :) Zoals je al zegt, eigen schuld en je bent echt gematst!
idd
-jacco-
Über-Spammer

Leon schreef:(N) ja hoor net van de weg gehaald!!! 160 waar je 100 mag!!!!! :( eigen schuld!!!

Maar wel gematst, heel tof. meneer de agent heeft op de bon gezet dat ik 36 km/h te hard reed.

maar zou ik het nou voor kunnen laten komen, want ze hebben me niet gefilmd ofzo?

grt leon
Idd, gewoon betalen, hoe zuur het ook is...

Een agent wordt geacht de waarheid te spreken, dus dat verlies je toch wel... (N)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

zaterdagavond (N) vast paal denk ik. Behalve de flits nix gezien
denk 80 bij 50
beetje jammer. Weer ff wat plannen uitstellen dus...

.edit: op de zinkweg in OudBeijerland.
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Gabri schreef:begint wel op te vallen dat "Hessel González" nogal veel post uit leeuwarden krijgt :p

hmmmmmmmmmmmmmm was in du haag....bij Ypenburg...zag in de verte Wouten staan.....ff ankeren.....*&^%%*% laser gun...19 geijkte km te hard :(
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Ik zat wat door een oud bekeuringen topic te lezen, en zag daar een stukje van een bekeuring van -jo-, van € 3850 euro (N)

als je dit niet betaalt, kun je dan in België ook kiezen om je straf uit te zitten, dat wil zeggen de gevangenis in voor een aantal dagen of week/enkele weken?

Volgens mij kan dit in Nederland, althans een kennis heeft eens zoiets gedaan, in plaats van betalen mocht hij het in celstraf laten omzetten

of hij moest de cel in door het niet betalen, dat weet ik niet zeker

maar na de celstraf waren z'n bekeuringen wel mooi 'betaald'

voldaan zeg dus maar.

(met zo'n bekeuring op de mat komt bij mij het woord 'betalen' al lang niet meer opzetten, ga ik net zo lief de bak in, op kosten van de staat een beetje op je krent zitten :lol: )
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Plaats reactie