Ik weet het nog niet. Ik was aan het denken om of een 1.6 16v (misschien met turbo..) blok erin te leggen, of een 2.0 8V blok. Maar dat komt nog wel eens ooit....Rob.H schreef:@ olie: leuke gtt, ik hoop dat je er veel plezier en geluk mee hebt.
@ rob: leuke 5, het heeft toch iets speciaals. Ga je er een turbo blok in leggen?
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Leuke plannenRob schreef:Ik weet het nog niet. Ik was aan het denken om of een 1.6 16v (misschien met turbo..) blok erin te leggen, of een 2.0 8V blok. Maar dat komt nog wel eens ooit....Rob.H schreef:@ olie: leuke gtt, ik hoop dat je er veel plezier en geluk mee hebt.
@ rob: leuke 5, het heeft toch iets speciaals. Ga je er een turbo blok in leggen?

@ riel.
Heb toch ff nieuwe puntjes gezet met als resultaat een echt wel soepeler lopende motor nu
Moet nog wel met de stroob eraan,maar daar vind ik het nu te warm voor en daar heeft gister de beertender iets te lang voor open gestaan hehehe
Heb toch ff nieuwe puntjes gezet met als resultaat een echt wel soepeler lopende motor nu

Moet nog wel met de stroob eraan,maar daar vind ik het nu te warm voor en daar heeft gister de beertender iets te lang voor open gestaan hehehe

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
@Ollie: gefeliciteerd kerel! goed bezig man!
(Y)

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ollie nice car
teminste eens een echt race monster
.
mensen tot sinas op automaxx

teminste eens een echt race monster

mensen tot sinas op automaxx
-
- Contacteer:

Wit roeleert echt op een GTT!
-
- Contacteer:
vette sjit hoor! vooral die 'spoilers' op je ruitenwissers

maar waarom geen laguna op gas? of was je echt aan t ouwehoere?

Haha, spoilers liggen ergens in de goot nuPaul1916v schreef:vette sjit hoor! vooral die 'spoilers' op je ruitenwissers![]()

Laguna op gas komt nog, dit is tijdelijk...
-
- Contacteer:
En wat gaat er met de GTT gebeuren als de laguna er is?

Mooi apparaat Ollie *jaloers*
Volgens mij was er in zuid belgie of noord frankrijk vandaag een flinke meeting. Heb onderweg 2GTTŽs gezien en een 5 deurs 5-je met evo-kit uit dezelfde richting binnen een paar minuten. En een berg andere getunede autos onderweg.

Volgens mij was er in zuid belgie of noord frankrijk vandaag een flinke meeting. Heb onderweg 2GTTŽs gezien en een 5 deurs 5-je met evo-kit uit dezelfde richting binnen een paar minuten. En een berg andere getunede autos onderweg.
-
dacht dat jij eerst ook een GTT wilde hebben? 

-
mmmm, bekende kleur
en bekende GT,
succes ermee!
inhouden?
stel eerst die carb goed af (te rijk?),voordat je em vervangt, kan van alles zijn, bij de mijne bleek een bougiekabel niet goed te zijn...
als je in de buurt van Bung bent moet je maar eens een bakkie komen doen

en bekende GT,
succes ermee!
inhouden?
stel eerst die carb goed af (te rijk?),voordat je em vervangt, kan van alles zijn, bij de mijne bleek een bougiekabel niet goed te zijn...
als je in de buurt van Bung bent moet je maar eens een bakkie komen doen

big pimpin' my shizzle

Gisteren in Valkenburg terrasje gepikt, komt er opeens een echt mooie williams (lookalike) langs
en dat nie alleen als je vette auto's wil zien moet je echt daar eens een terrasje pikken Ferrarie's corvette's en mooie superbikes

al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
-
I knowRuudjuh schreef:Gisteren in Valkenburg terrasje gepikt, komt er opeens een echt mooie williams (lookalike) langsen dat nie alleen als je vette auto's wil zien moet je echt daar eens een terrasje pikken Ferrarie's corvette's en mooie superbikes
![]()

Vroeger was de voorrangs situatie nog anders onder aan de cauberg, toen werd er ook vaker gestunt daar voor de terrasjes, dat was nog leuker

-
Daar hebben we wel eens gestunt met RTC...
Toertocht 2003!
Toertocht 2003!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ollie stel die carb.
.maar eerst eens af dat heeft meneer nick nog niet gedaan naar mijn weten
Oke, vandaag nieuwe bougiekabels erop gegooid, loopt wel iets lekkerder, maar stottert nog steeds + inhouden.
Dus op naar het afstellen van de carb en dan moet het goed zijn
(hopen we)
Iemand trouwens nog het klapmechanisme liggen van een achterraampje (bestuurderskant) en een witte buitenspiegel met heel glaasje (bijrijderskant)
Dus op naar het afstellen van de carb en dan moet het goed zijn

Iemand trouwens nog het klapmechanisme liggen van een achterraampje (bestuurderskant) en een witte buitenspiegel met heel glaasje (bijrijderskant)
hahaha ja bram dat was echt super vet zeg. Iedereen keek ons aan!!!! Misschien dit jaar weer toeren??? althans daar ben ik wel voor in!Bram (vospower) schreef:Daar hebben we wel eens gestunt met RTC...
Toertocht 2003!
Donderdag TNM of TNS???? hopelijk TNM!!!
-
The Best ...Bram (vospower) schreef:Daar hebben we wel eens gestunt met RTC...
Toertocht 2003!

-
heb wel een grijze liggen, mischien spiegelglas omzetten?[/quote]Ollie schreef:een witte buitenspiegel met heel glaasje (bijrijderskant)