Ik ga mij hier later even voorstellen, ben hier nieuw en ben bezig met een GTT. Allemaal erg leuk maar ik zit met een vraag waar de antwoorden nogal verschillend op zijn.
Het gaat erom dat de auto even kan rollen en er gaat NIET mee gereden worden op de weg.
Ik moet even dempers wisselen onder een Phase 2 body. Ik heb hier Phase 1 dempers kompleet klaar liggen en deze wil ik er even onder monteren om de auto (nou... auto

De ene persoon zegt dat je alleen de bovenste schotels hoeft te vervangen met die van de Phase 2, maar naar mijn idee komt dit niet helemaal goed met de Fusee-stukken. De gaten komen overeen, de stand alleen niet.
Tevens vraag ik mij ook af of je de bovenste platen wel aan hoeft te passen met die van de Phase 2 omdat een Phase 1 auto uit 86 met de ontsteking aan de motorzijde Phase 2 dempers bleek te hebben. Dit heb ik eerder namelijk eens ervaren.
Verder vraag ik me eigenlijk af of een Phase 1 demper gewoon wel echt past onder een phase 2. Zijn de huizen waar de poten in gemonteerd zitten echt zo verschillend bij meide typen dan ?
Kan iemand een duidelijk asvies geven ?
BVD.