zaterdag mini meeting met 2 19's
Zetten onze auto's naast elkaar, half uur later wil ik um starten,
gaat niet meer aan (startmotor gaat rond, verzuipt in de benzine) maar geen vonken!
Dus BDP sensor overgezet geen resultaat
Bobine overgezet, Hij liep weer!
Dus heb ik vanmorgen een bobine van de sloop gehaald,
Auto liep in 1x! 10a20km rondje rustig gereden,
Wil um de inrit weer achteruit opzetten, SLaat hij af omdat ik nog nie gewend ben aan de nieuwe koppeling. Wil ik um weer starten gebeurd nix meer.
Iemand enige idee?
19 16v met spoken
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
draadje los? los contactje?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Als je dr 24 volt opzet willen ze wel stuk gaan
Michien toch wel wat gevolgschade van je acculader-avontuur. Als de auto nou weer niet start, meet dan op de voeding van de bobine of je wel spanning hebt. het kan zijn dat de bobine gewoon geen prik krijgt, deze word via een relais aangestuurd samen met het voedingsrelais van de ecu. Als je weet of het wel of niet aan de voeding ligt, ben je al weer een stuk verder.
Michien toch wel wat gevolgschade van je acculader-avontuur. Als de auto nou weer niet start, meet dan op de voeding van de bobine of je wel spanning hebt. het kan zijn dat de bobine gewoon geen prik krijgt, deze word via een relais aangestuurd samen met het voedingsrelais van de ecu. Als je weet of het wel of niet aan de voeding ligt, ben je al weer een stuk verder.
Heb er dus 3e bobine opgezet, En hij starte weer in 1x!
Afgezet en vrolijk weer starten! Draden die naar bobine gaan liggen nergens blood. De bobine krijgt wel gewoon spanning aangeleverd.
Dus wacht het even af hoelang hij het nu blijft doen,
Afgezet en vrolijk weer starten! Draden die naar bobine gaan liggen nergens blood. De bobine krijgt wel gewoon spanning aangeleverd.
Dus wacht het even af hoelang hij het nu blijft doen,
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik ga toch op Menno af
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
testen met een andere
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kun je soms erg moeilijk zien
probeer dan gewoon een andere? Dat kost je toch nix....
Wat moet ik eraan merken,Als ik een andere monteer, Hij start en loopt 100km lang gewoon netjes in die 100km tijd is hij 2x uitgevallen, en liep gelijk ook weer.marcel16v schreef:Ik heb hier nog twee goede ECU's liggen, dus als je graag een andere wilt proberen.~Haas~ schreef:probeer dan gewoon een andere? Dat kost je toch nix....
Voor de rest merk ik eigenlijk helemaal niets.
iemand nog ecu met snelle chip?Bart V schreef:Ik zou voor de andere ecu gaan...en na 100 km weet je of het dus geholpen heeft. 2x afslaan in 100 km is 2x teveel
Even een andere vraag, hoe weet je zeker dat je koelsysteem luchtvrij is?
Heb ik ook nog wel liggen, maar ik zou eerst een standaard ECU proberen.TMC16v schreef:
iemand nog ecu met snelle chip
Normaal zou je dit kunnen zien aan grote temperatuur schommelingen.TMC16v schreef: Even een andere vraag, hoe weet je zeker dat je koelsysteem luchtvrij is?