Aangenaam: Bluebird

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
bluebird

Hallo allemaal,

Mijn naam is Arjen a.k.a. Bluebird uit Hilversum, ben uit 1974, dus reken maar uit... :D
Ben in aanraking gekomen met dit forum omdat ik kleine probleempjes op moest lossen van mijn huidige auto, een blauwe 95er RSi. Deze heb ik van mijn zus overgenomen nadat ik mijn vorige 'wolf in schaapskleren' had verkocht en het 'schapenuiterlijk' mij wel bekoorde. Zoals sommigen van jullie wellicht gelezen hebben in mijn eerste post hier ben ik van plan mijn Clio te verkopen, mits ik een goed bod krijg. Reden is niet dat ik ontevreden ben over de Clio, maar dat ik een andere favo auto (zwarte AR 145 1.4 met sportpakket uit 2000) kan kopen voor waarschijnlijk een zacht prijsje (4500?!). Bovendien weet ik ook nog van wie deze geweest is en dat ie dealeronderhouden is. Deze gast gaat een 147 kopen en ruilt z'n 145 in, of verkoopt hem aan mij voor de inruilprijs!!! Maar genoeg over italianen gepraat, dat is hier natuurlijk ontoelaatbaar... mijn excuses :D Heb hier op RTC trouwens veel info gevonden mbv de 'search' functie en kom hier nu zo'n 1,5 jaar. Natuurlijk vreemd dat je jezelf voor gaat stellen als je je auto wilt verpatsen, maar ja.... :s :lol:
Grtz en nog bedankt allen voor de stortvloed aan info alhier!

Bluebird

p.s. Word momenteel door ~Haas~ geholpen met het herstellen van mijn cv op afstand, waarvoor ook dank!

p.s.2 verkoop ik de RSi niet dan zal ik pogen wat foto's te plaatsen en wellicht een meeting mee te pakken...
Laatst gewijzigd door bluebird op di 7 jun 2005 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Welkom! (Y)

Jammer dat je je RSi wegdoet voor een 146 1.4tje, maar goed. Ieder zijn keuze. :)

Succes met de verkoop en veel forumplezier gewenst. (Y)
bluebird

Net gehoord dat de potentiele koper afgehaakt is, heeft Saxootje gekocht. Ben eerlijk gezegd meer opgelucht dan teleurgesteld, want ik begon eigenlijk zelf steeds meer te twijfelen . In ieder geval ben ik lekker bezig geweest om m'n rsi-tje in 'showroom' staat te krijgen en zit er nu aan te denken om hem op te gaan leuken (I) . Is nu vrijwel origineel, dus.....

Bluebird
-Ray-
Contacteer:

me vader heeft vroeger 2 bluebirds gehad ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
-PAZ-
Über-Spammer

zou je em dan nog wel weg doen :wink: :p , is ie strax helemaal perfect en dan doe je em weg (N) (N)
André ter Velde

-Ray- schreef:me vader heeft vroeger 2 bluebirds gehad ;)
:lol:
pierre

André ter Velde schreef:
Nissan bluebirds ?
pierre

Mensen die zich aanmelden bij rtc worden onmiddellijk besmet door het Renault virus.

Dus vergeet die Alfa maar.
bluebird

@Merijn; idd zou ik de renault-power gaan missen, daar heb je een goed punt! Dat bedoelt Pierre hopelijk met Renault-virus :D

@Ray; nee, als ik hem helemaal naar mijn smaak besluit in te richten is verkoop duidelijk geen optie meer, hoor! |:

Enneh.... trouwens komt mijn nick niet van de Niksan Bluebird, maar van een Bluebird die een sneheidsrecord vestigde een x aantal jaren geleden!
Ja, je moet toch wat verszinnen als nick, nietwaar :p
Die niksan is trouwens één van de meest dramatische auto's waarin ik ooit heb gereden!

Arjen
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Als je eenmaal je draai hebt gevonden op dit forum komt er helemaal geen Alfa bij je! :lol:

Welkom! Veel lees en post plezier! (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
bluebird

Wat ik graag wil veranderen, met behoud van originele look:
(Vervangings)Luchtfilter (voor de sound vooral!)
Velgen naar 15' (14 van nu oogt te ielig, vind ik)
Witte zijpinkers
Fatsoenlijke vloermatten (wat er nu inligt, daar schamen ze zich bij Halfords nog voor :D )
Lederen sportstuur (zag er laatst één liggen bij Brabebo, iemand idee wat dat mag kosten?!)
Wellicht veerpootbrug/ verlagen?

Dit vind ik opwaarderingen die goed te doen zijn voor iemand met maar één rechterhand, zeg maar :p

Grtz,

Arjen a.k.a. Bluebird
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Alle "upgrade's" die je hier voorsteld zijn goed te doen. :wink:

Behalve een veerpootbrug... Deze heb ik tot op heden nog niet kunnen vinden voor een RSI. Er is iets mee. maar ik weet ff niet meer wat. Maar verlagen daar in tegen, stelt helemaal niets voor.... :D

Kijk maar... :wink: (als iemand nu een foto van mijn clio zou willen posten aub :wink: )

GR.Frits
R(ay)Si

Frits schreef:Alle "upgrade's" die je hier voorsteld zijn goed te doen. :wink:

Behalve een veerpootbrug... Deze heb ik tot op heden nog niet kunnen vinden voor een RSI. Er is iets mee. maar ik weet ff niet meer wat. Maar verlagen daar in tegen, stelt helemaal niets voor.... :D

Kijk maar... :wink: (als iemand nu een foto van mijn clio zou willen posten aub :wink: )

GR.Frits
Hijs er wel Fritsie :) Ask JL, alleen ik vindt hem te duur....Hijs ook te vinden op de K-tec site
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

R(ay)Si schreef:Hijs er wel Fritsie :) Ask JL, alleen ik vindt hem te duur....Hijs ook te vinden op de K-tec site
Ok. Weer wat geleerd. :D

Deze staat dus niet op een RSI he :wink:
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=1147

@ray. wat was de prijs bij JL?
-Ray-
Contacteer:

pierre schreef:
André ter Velde schreef:
Nissan bluebirds ?
yep, NY-69-DD en XK-70-ZN

de eerste is dood, de tweede leeft nog :)
Immer wieder die verdammte Holländer
bluebird

Nou, overal wordt om fotootjes :foto: gesmeekt... behalve bij mij :(
Dan maar wat eigen initiatief tonen, nietwaar? :D
ehm... had ze toch echt geupload naar
http://www.priyantha.nl/rtc/upload/upload.php

Ai, kan iemand deze rookie ff te hulp schieten?
Dan moigen ze gelijk wat kleiner, dat is wel handig denk ik zo.... :p
bluebird

bluebird

En nog een twee Renaults die ik bestuurd heb, de clio was m'n eerste Renault, geen slecht begin :D :

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Marlboro-Formule.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Marloboro-Clio.JPG[/img]

Zullen wel veel te groot te zijn, sorry daarvoor!
Weet iemand hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen, bestaat er zoiets als een foto-sticky (kan hem iig niet vinden...) :~
Mzzl,

Bluebird
'It's not the size of the dog in the fight,
it's the size of the fight in the dog...'
Plaats reactie