Mijn naam is Arjen a.k.a. Bluebird uit Hilversum, ben uit 1974, dus reken maar uit...

Ben in aanraking gekomen met dit forum omdat ik kleine probleempjes op moest lossen van mijn huidige auto, een blauwe 95er RSi. Deze heb ik van mijn zus overgenomen nadat ik mijn vorige 'wolf in schaapskleren' had verkocht en het 'schapenuiterlijk' mij wel bekoorde. Zoals sommigen van jullie wellicht gelezen hebben in mijn eerste post hier ben ik van plan mijn Clio te verkopen, mits ik een goed bod krijg. Reden is niet dat ik ontevreden ben over de Clio, maar dat ik een andere favo auto (zwarte AR 145 1.4 met sportpakket uit 2000) kan kopen voor waarschijnlijk een zacht prijsje (4500?!). Bovendien weet ik ook nog van wie deze geweest is en dat ie dealeronderhouden is. Deze gast gaat een 147 kopen en ruilt z'n 145 in, of verkoopt hem aan mij voor de inruilprijs!!! Maar genoeg over italianen gepraat, dat is hier natuurlijk ontoelaatbaar... mijn excuses

Grtz en nog bedankt allen voor de stortvloed aan info alhier!
Bluebird
p.s. Word momenteel door ~Haas~ geholpen met het herstellen van mijn cv op afstand, waarvoor ook dank!
p.s.2 verkoop ik de RSi niet dan zal ik pogen wat foto's te plaatsen en wellicht een meeting mee te pakken...