Ik ben benieuwd of dat wat is...
Het racen zelf in Stockholm vind ik een beetje tegenvallen. De bonusfilmpjes zijn het gaafstThierry schreef:Ik ben nu Getaway In Stockholm 3 aan het downloaden![]()
Ik ben benieuwd of dat wat is...
Ik heb em, toen ik in Oostenrijk (of all placesChris schreef:Gister begonnen aan Der Untergang, aardige film tot nu toe.
Net afgekeken(sorrie Haas), best aangrijpend.Chris schreef:Gister begonnen aan Der Untergang, aardige film tot nu toe.
Yes-R vond m ook erg vet weatzje...Lex schreef:Net naar het snitzelparadijs geweest, met 4 dames. erg gelachen.
tfoe
yer-r gezien bij jensen van de week-Ray- schreef:Yes-R vond m ook erg vet weatzje...Lex schreef:Net naar het snitzelparadijs geweest, met 4 dames. erg gelachen.
tfoe
Première?paz-maniac schreef: zijn interview bij een primaire
Hij was idd enorm vermakelijk-Ray- schreef:Yes-R vond m ook erg vet weatzje...Lex schreef:Net naar het snitzelparadijs geweest, met 4 dames. erg gelachen.
tfoe
Heb ze hier ook liggen allebei op DVD..deel 1 vond ik nog een beetje vaag maar deel 2 was wel erg gaaf!Thierry schreef:Gisteren Kill Bill gekeken en vandaag Kill Bill 2 en dat viel zeker niet tegen moet ik zeggen!![]()
idd Nowhere Man! Stoere serie, had tot de dag van vandaag alleen geen idee waar het over gingFrank M schreef:een jaar of 6-7 terug werd er een serie vertoond ot televisie over een fotograaf, genaamd tom of thom, die z'n identiteit kwijt is. hij heeft een foto gemaakt van iets heel geheimzinnigs en daardoor word 'ie lastig gevallen door kerels met sigaren die ook nog eens verantwoordenlijk zijn voor de verdwijning van z'n vrouw.
herkent iemand dit? hoe heet deze serie?
vette film heFerdy schreef:Sin City:D:D