pascal z'n gt te koop? nieuwe clio komt eraan

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
5gt8vturbo

knipperlichies vandaag gekregen. maar thnx voor de complimenten. alleen jammer dat het dak van de tr zo vervaagd is maar ik vind hem zeer goed opgeknapt en hij ligt ook als een huis op de weg nu! :D
Twingo_maarten

Dorzo he? Zou mijn hart maar vast houden. Ben niet zo fan van ze. Maar dat heeft verder niets met het spuit werk te maken.

Overgens is dit niet bij Vlaardingen oost?
5gt8vturbo

ja dit is vlaardingen oost, ik zie wel hoe dorzo het spuit als het niet naar mijn zin is mogen ze het nog een keertje over doen, dus ja
HKM

goed bezig 5gt8vturbo
kun je voor die rode niet beter een eigen topic openen? is een gaaf bakkie, maar je gt is dikker!
5gt8vturbo

thnx m`n tr is nu zo goed als klaar, alleen morgen nog nieuwe velgen( gaan we weer) en een 5 is natuurlijk nooit klaar, daarna ga ik verder met m`n gt.

en met twee topics krijg je weer de mods op je nek he :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

5gt8vturbo schreef:ten met twee topics krijg je weer de mods op je nek he :lol:
Hoho, zo erg zijn we ook weer niet. :)

De TR verdient eigenlijk een eigen topic, ben benieuwd naar de velgen, gelijk ff witte knippers zeker?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
5gt8vturbo

weet ik wel :p .

Eigenlijk verdient hij het ook wel maar het was in eerste instatie niet de bedoeling om er zo veel aan te versleutelen. maar ja ik kwam precies de goeie dingen tegen op het goeie moment, morgen ook weer hele mooie velgen (van die koolstof kleur velgen 15inch) voor 80 euro. en ik had het nog zo aan mijn vriendin belooft:" nee ik ga er niks aan doen." (ben wel blij dat ze het zelf ook super vind het is namelijk haar auto!)
5gt8vturbo

echt weer super ruk! super gave velgen op de kop getikt voor de tr: 5 spaaks carbon look 15onch verlgen met niewue uniroyal banden 195/50/15 is het 7j ipv 6.5 en een et van 36. dus maar Spoorverbreden! :D alleen ff voor de apk die ouwe 13inches houden iemand een setje liggen van 10mm en 15mm? ook een uitlaatje weer op de kop getikt bij een vriend een demperloos midden stuk en een eind demper van een turbo! foto`s volgen heb ff geen camera meer krijg maandag een nieuwe!
Dit zijn ze trouwens alleen dan carbon look
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/velg.jpg[/img]
5gt8vturbo

Laatst gewijzigd door 5gt8vturbo op za 2 jul 2005 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
1nsane

Luco/Alpine-racer schreef:oog om oog tand om tand, alleen moet je dan wel zeker weten dat het je buren zijn
hebben mijn buren ook een keer geflikt bij me 205 destijds :evil: hadden ze band lek gestoken, 2 dagen later betrapte ik ze alleen op heterdaad toen ze me andere band lek wilden steken, het heeft de buurman een paar blauwe ogen en een gebroken rib gekost, hij heeft het nooit meer gedaan :D
Vos

foto van de rooie in zijn geheel? (Y) :D
HKM

die rode is straks nog stoerder dan die blauwe! ;) :lol:
-PAZ-
Über-Spammer

wel aparte velgen zeg, heb da nog nooit gezien met die carbon look, maar wel (Y) (Y)
5gt8vturbo

Vos schreef:foto van de rooie in zijn geheel? (Y) :D
moet ik ff wachten tot ik mijn twee stootstrips weer heb want die waren er af gevallen. en die ben ik nu waarschijnlijk kwijt. dus maar ff nieuwe halen op de sloop
5gt8vturbo

MarcoG
Contacteer:

Ziet er gaaf uit. Alhoewel ik de oude "wieldoppen" ook wel tof vond staan.

Hoe ging dat uitkloppen nou? Heb je daarvoor een grote tang? Of zie ik jou daar op de foto met een hamer aan de slag? Hoe gaat dat?
5gt8vturbo

grote hammer steun blokje, een tang en een heel groot breekijzer! :lol: en dan kijken wanneer hij niet meer aanloopt.
5gt8vturbo

heb gister nog ff een stukje sportief gereden met de tr :worship: , en hij loopt nog steeds aan :( . nu komt waarschijnlijk van de week de slijptol er aan te pas om enkele stukjes gewoon weg te slijpen. en heb weer een kap terug gevonden van de tr de andere maar ff op de sloop halen.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Erg gaaf geworden! (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
5gt8vturbo

thnx rijd ook een stukkie beter met die spoor verbreders (ik was der nooit zo`n fan van) ik ga ze voor ook op mijn turbo zetten zodat m`n voorkant breder wordt waardoor hij veel strakker instuurt
HKM

straks moet je nog gaan kiezen! :lol:
5gt8vturbo

nee hoor ik mis m`n turbo nu al >-) . straks als mijn turbo klaar is gaat de rooie weer naar m`n vriendin toe. want hij is eigenlijk van haar.
5gt8vturbo

-PAZ-
Über-Spammer

ziet er wel netjes uit zo vanaf achter, hij staat wel lekker breed op zen banden (Y) (Y)
Daniël W.
Car: 5TL-T

Zeer en zeer strak man (Y) :worship:

moet binnenkort ook maares mijn 5 verlagen achter, deze staat echt bruut man 8)
cees de borst

zie ik daar garage boxen in vlaardingen?. bij de RBT daarachter kom ik vaak voor mn werk..
5gt8vturbo

cees de borst schreef:zie ik daar garage boxen in vlaardingen?. bij de RBT daarachter kom ik vaak voor mn werk..
das inderdaad vlaardingen, ik kom ook reelmatig in papendrecht? zou ik je daar al een keer hebben zien rijden?

de rode is eindelijk zo goed als af, kappen zitten er weer op en heb ff de remklauwen en trommels donker geel geverfd. ziet er best dik uit.

mijn blauwe turbo nog niet aan toegekomen. moeten eerst nieuwe deur scharnieren in voordat het scherm erin gezet kan worden.

had eerst een seat klusje die iets langer duurder dan normaal. moest koppelingsplaten vervangen en distributie, motor eruit schoon gemaakt en bak losgehaald vraag ik aan de gene van wie die seat is of hij de binnenkant van de bak wil schoonmaken omdat hij onder het zand zat, doet hij dit boven een put. opzicht niks aan de hand zou je zeggen. maar toen ik alles weer had dicht gebouwed bleek z`n koppeling niet meer te werken, kijk ik in die put ligt er een pen in van 30 cm die uit die bak is gevallen kon ik weer opnieuw beginnen, motor maar laten zitten en via de moeilijke weg (andere kant van de bak) die pen er in gestopt. en rijden als een zonnetje.
5gt8vturbo

ik ga van de week waarschijnlijk bij biesheuvel een olie en water temperatuur meter in een kopen, en deze wil ik samen met een volt en turbo druk meter bouwen a la clio style. Dus waar nu de lucht roosters inzitten ook wil ik m`n cockpit klep doortrekken over deze roosters heen. Mijn dashboard is ook een beetje wit uitgeslagen door iets te goed ontvetten en nou wil ik deze mooi spuiten iemand ideeen met welke verf en hoe voor je behandelen? ik hoorde al dat er een speciale primer voor was maar hebben jullie hier ervaring mee?
Steven
Car: M536

Dat idee is niet nieuw met die doorgetrokken klep, maar staat wel geinig idd.

Tis gewoon net als spuiten van andere kuntstofdelen als skirts etc.
Schure schure, nog meer schure, biertje en schure.
Dan kunststof hechtprimer en dan witte primer en uiteindelijke lak (+evt. blanke lak)

Remco T. heeft het trouwens ook gedaan met z'n ouwe GTE
Remco T.
Contacteer:

klopt als een bus :) en met de clio gaat t waarschijnlijk ook gebeuren
maar t is inderdaad zoals stevie zegt met een hechtprimer voor kunstof
en je kan gewoon autolakken gebruiken.

Schuren valt trouwens wel mee. Ik heb het toen met scotch-brite gedaan ipv
gewoon schuurpapier zelfde effect als een schuursponsje zegmaar.
Dan gewoon licht opschuren niet te ver.

Blanke lak moet je zelf weten maar ik zou gaan voor een matte blanke lak
anders word je gillend gek als de zon in je auto schijnt.
Allartino

als je alleen met scotchbrite schuurt , dan hou je het effect in je dahboard of niet? of schuur je dan wel alle bobbeltjes weg?
Remco T.
Contacteer:

klopt ja dan hou je dat bobbeltjes effect, t is maar net wat je wil maar helemaal glad schuren is echt een hels karwei
Edwin16v
Contacteer:

Als je hem helemaal glad wilt zou je hem volgens mij ook eerst in de filler en primer kunnen spuiten, dan gladschuren, weer spuiten en schuren en ga zo maar door :D
-PAZ-
Über-Spammer

als je hem eerst spuit met primair en dan het filler moet je niet zo veel extra meer schuren, gewoon spuiten met pramair, filler, evt grondlak en dan kleur en evt vernis. je dash zelf glad schuren is echt een hels karwei gewoon een lekker dikke laag verf erover en dan is ook zo glad als een net geschoren ...... :wink: :p
R5GTT. Drive it like you stole it
5gt8vturbo

ik wil die bobbeltjes er wel in houden. dus dan maar met scotch brite. matte lak was ik ook al zeker van plan! tnks allemaal morgen volgen nieuwe foto`s van m`n turbo want die is in z`n geheel gedemonteerd!
Plaats reactie