Nee, ok maar het is toch raar dat als ik het slot dichtdoe met de sleutel, alle sloten dicht gaan, als ik het met het knopje in de auto doe, alle sloten dicht gaan, maar dat met de a.b. de auto alleen open kan en niet meer dicht. de sloten zijn dan dus goed, dus moet het naar mijn idee ergens in het signaal zitten.
Dat heb ik ook gehad bij mijn slot aan de bestuurderskant. Hij ging met ab niet meer open, met sleutel nog wel. Heb er een ander electromotortje ingezet en werkte weer prima
Kijk als één van alle sloten bij mij ook niet open zou gaan dan verwacht ik dat het in een motortje zit. Maar ze weigeren allemaal de dienst op de a.b. Zou het kunnen dat 1 motertje niet goed is en dan alle andere als het ware tegenhoud.
Ze willen wel open maar niet dicht.
Jullie zeggen 1 motortje
hij zegt als het maar 1 motortje is hoe kan het dan dat alle deuren niet sluiten ipv 1 deur
Als je een alarmsysteem hebt met radiografische afstandsbediening heb je best kans dat er gewoon 1 zekering van de CPV sturing kapot is, dus even de alarmunit opsnorren en de draden nalopen.
Mocht je dan een paar zekeringhouders tegenkomen, moet je die even nakijken.
Zijn alle zekeringen nog goed, ligt het misschien aan de alarmunit zelf, dat zou je dan even na moeten meten of de unit nog wel een vergrendelingpuls geeft als je het alarm inschakelt.
Heeft er iemand toevallig een foto/plaatje waar duidelijk op staat wat ook weer precies de volgorde is bij het in elkaar zetten van de veerpoot?
Of weet iemand me dat toevallig zo toevallig te vertellen?
Ik meen me te herinneren dat de volgorde was:
-Veerpoot.
-Veer.
-Bovenste veerschotel.
-Toplager.
-Rubberen ring.
-Moer om de zooi bij elkaar te houden.
robclio16V schreef:Heeft er iemand toevallig een foto/plaatje waar duidelijk op staat wat ook weer precies de volgorde is bij het in elkaar zetten van de veerpoot?
Of weet iemand me dat toevallig zo toevallig te vertellen?
Ik meen me te herinneren dat de volgorde was:
-Veerpoot.
-Veer.
-Bovenste veerschotel.
-Toplager.
-Rubberen ring.
-Moer om de zooi bij elkaar te houden.
Klopt mijn volgorde, of zit ik er nu naast?
klopt, maar het kan ook een c-ring en een ring met een manchet zijn ipv de moer.
Het lager zit in ieder geval onder de rubber ring idd.
Camber lijkt me. Bij het uitlijnen kunnen ze dat in elk geval niet veranderen, wel meten. (tenzij je daarvoor iets aan je veerpoten hebt)
Misschien heb je wat veel toespoor waardoor ze sneller aan de binnenkant slijten. Dat kunnen ze weer wel voor je instellen met de spoorstangen.
ik rij altijd op spanning ik zet ze op 2.3 bar.
Bij mijn vorige banden waren ze helemaal tot op het canvas versleten aan de binnenkant. Toen was die uitgelijnd.
Maar nu zag ik het weer.
Jou oplossing is wel leuk maar niet praktisch hahahaha
Maar kan ik die camber instellen?
waarom zitten die extra tellers erin???? is die turbo charged ofzo best veel geld voor een clio... dus mijn vraag..wat zie ik niet wat dr wel is aan deze auto?
die voorste kentekenplaat mist wat, ik denk dat die de orginele kwijt is en dat ie geen zin heeft om aangifte te doen zodat ie nieuwe ken halen met een duplicaat code.