Hey mensen!
Ik heb een vraagje, ik heb een zwart metalic gekleurde twingo. Ik heb er wat dingetjes mee gedaan en nu heb ik dus witte bumpers side skirts, dakvleugel en booskijkers. Met andere woorden mijn auto ziet er afschuwelijk uit.
Ik wil dat dus graag bij laten spuiten. De kleur van mn auto vind ik oke dus ik wil die kleur ook houden! Nu zou ik wel eens willen weten wat ik ongeveer zou moeten betalen voor die dingen te laten spuiten dus:
-Voor- achterbumper
-Sideskirts links en rechts
-booskijkers
-Dakvleugel
ik ben al bij een aantal schadebedrijfjes geweest maar dat zijn dat van die leuke figuren die maken een prijsopgave maar ze weten nog niet tegen welke problemen ze aan gaan lopen dus er zou nog wat bij kunnen komen!
Wat hebben jullie ongeveer betaald en waar?
En weet nog iemand een goede en goedkope in omgeving limburg of wat verder maakt me ook niet uit om een eindje te rijden!
kus Jeannette
Spuiten twingo!
een prijs onder voorbehoudt vindt ik vrij normaal met bumpers e.d. van polyester.....
wil je alles laten doen? reken dan op 1000 tot 1500 euro ongeveer
-
je kan ook beter niet naar schade herstel bedrijven gaan maar naar spuiters een schade herstel bedrijf heeft maar een beetje werk en vraagt de hoofdprijs, ik zou voor alleen spuiten (hij is al helemaal strak) bij een schade bedrijf 3500 euro kwijt zijn en bij een spuiter 400 zit een groot verschil in vind ikDe geck feat Beathoven schreef:Hey mensen!
ik ben al bij een aantal schadebedrijfjes geweest maar dat zijn dat van die leuke figuren die maken een prijsopgave maar ze weten nog niet tegen welke problemen ze aan gaan lopen dus er zou nog wat bij kunnen komen!
kus Jeannette
-
Jep alleen die dingen niet de auto die zit nog goed in de lakFerdy schreef:@edwin
heb je het nu alleen over de bumpers, skirts enzo ?
-
Ja een prijs onder voorbehoud vind ik ook normaal natuurlijk maar ze kunnen me dan toch zeker wel een globale opgave geven?edwin19 schreef:een prijs onder voorbehoudt vindt ik vrij normaal met bumpers e.d. van polyester.....
Ik gok dat je tussen de 550 en 700 euro kwijt bent om je voorbumper, achterbumper, zijskirts, booskijkers en spoiler te laten spuiten 
En dan bedoel ik goed laten spuiten. Je kan t vast ook voor 300 laten doen maar ga er niet vanuit dat t dan top is.
Duurkoop is niet altijd goed-koop maar soms moet je maar afwegen wat het jou waard is.

En dan bedoel ik goed laten spuiten. Je kan t vast ook voor 300 laten doen maar ga er niet vanuit dat t dan top is.
Duurkoop is niet altijd goed-koop maar soms moet je maar afwegen wat het jou waard is.
Ferdy schreef:@edwin
heb je het nu alleen over de bumpers, skirts enzo ?
yep, maar dan wel incl. voorberwerken
let wel dat dit erg verschilt....
maar om de spuiter een beetje in te dekken voor sommige kwaliteiten polyester, zou ik het ook hoog aanzetten. op deze manier kan je het altijd nog goedkoper maken....
maar om de spuiter een beetje in te dekken voor sommige kwaliteiten polyester, zou ik het ook hoog aanzetten. op deze manier kan je het altijd nog goedkoper maken....