Spuiten twingo!

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
De geck feat Beathoven

Hey mensen!

Ik heb een vraagje, ik heb een zwart metalic gekleurde twingo. Ik heb er wat dingetjes mee gedaan en nu heb ik dus witte bumpers side skirts, dakvleugel en booskijkers. Met andere woorden mijn auto ziet er afschuwelijk uit.
Ik wil dat dus graag bij laten spuiten. De kleur van mn auto vind ik oke dus ik wil die kleur ook houden! Nu zou ik wel eens willen weten wat ik ongeveer zou moeten betalen voor die dingen te laten spuiten dus:

-Voor- achterbumper
-Sideskirts links en rechts
-booskijkers
-Dakvleugel

ik ben al bij een aantal schadebedrijfjes geweest maar dat zijn dat van die leuke figuren die maken een prijsopgave maar ze weten nog niet tegen welke problemen ze aan gaan lopen dus er zou nog wat bij kunnen komen!

Wat hebben jullie ongeveer betaald en waar?
En weet nog iemand een goede en goedkope in omgeving limburg of wat verder maakt me ook niet uit om een eindje te rijden!

kus Jeannette
edwin19
Contacteer:

een prijs onder voorbehoudt vindt ik vrij normaal met bumpers e.d. van polyester.....

wil je alles laten doen? reken dan op 1000 tot 1500 euro ongeveer
Ferdy
Über-Spammer

@edwin
heb je het nu alleen over de bumpers, skirts enzo ?
5gt8vturbo

De geck feat Beathoven schreef:Hey mensen!

ik ben al bij een aantal schadebedrijfjes geweest maar dat zijn dat van die leuke figuren die maken een prijsopgave maar ze weten nog niet tegen welke problemen ze aan gaan lopen dus er zou nog wat bij kunnen komen!

kus Jeannette
je kan ook beter niet naar schade herstel bedrijven gaan maar naar spuiters een schade herstel bedrijf heeft maar een beetje werk en vraagt de hoofdprijs, ik zou voor alleen spuiten (hij is al helemaal strak) bij een schade bedrijf 3500 euro kwijt zijn en bij een spuiter 400 zit een groot verschil in vind ik
De geck feat Beathoven

Ferdy schreef:@edwin
Jep alleen die dingen niet de auto die zit nog goed in de lak
De geck feat Beathoven

edwin19 schreef:een prijs onder voorbehoudt vindt ik vrij normaal met bumpers e.d. van polyester.....

wil je alles laten doen? reken dan op 1000 tot 1500 euro ongeveer
Ja een prijs onder voorbehoud vind ik ook normaal natuurlijk maar ze kunnen me dan toch zeker wel een globale opgave geven?
Remco T.
Contacteer:

Ik gok dat je tussen de 550 en 700 euro kwijt bent om je voorbumper, achterbumper, zijskirts, booskijkers en spoiler te laten spuiten :)
En dan bedoel ik goed laten spuiten. Je kan t vast ook voor 300 laten doen maar ga er niet vanuit dat t dan top is.
Duurkoop is niet altijd goed-koop maar soms moet je maar afwegen wat het jou waard is.
edwin19
Contacteer:

Ferdy schreef:@edwin

yep, maar dan wel incl. voorberwerken
Ferdy
Über-Spammer

das wel reteduur dan
denk dat ik maar af zie van mn bumperproject dan
edwin19
Contacteer:

let wel dat dit erg verschilt....

maar om de spuiter een beetje in te dekken voor sommige kwaliteiten polyester, zou ik het ook hoog aanzetten. op deze manier kan je het altijd nog goedkoper maken....
Plaats reactie