Te koop gevraagd: ICE - condensator
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hier hebben we het tekoop/gevraagd topic voor
Ik heb m je even gemoved
Ik heb m je even gemoved

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik heb al een condensator gekocht,
Maar heeft er nu nog iemand een paar tips??
Zoals moet ik die 12volt vanaf de accu rechtstreeks naar de condensator doen, en dan de versterker ook op de condensator aansluiten?
Of moet er een verdeel bakje tussen zodat de 12volt zich splits naar condensator en versterker?
Maar heeft er nu nog iemand een paar tips??
Zoals moet ik die 12volt vanaf de accu rechtstreeks naar de condensator doen, en dan de versterker ook op de condensator aansluiten?
Of moet er een verdeel bakje tussen zodat de 12volt zich splits naar condensator en versterker?
-
- Über-Spammer
-
- Contacteer:
Je moet gewoon de + van je accu direct op je condensator aansluiten. Dan de min van de condensator op massapunt van carrosserie.
De + van je Amp ( versterker ) ook gewoon direct op je Condensator. Geen verdeelblok gebruiken ofzo, krijg je alleen maar meer weerstand
Hoop dat je hieraan wat hebt
De + van je Amp ( versterker ) ook gewoon direct op je Condensator. Geen verdeelblok gebruiken ofzo, krijg je alleen maar meer weerstand
Hoop dat je hieraan wat hebt

Hier had een leuke tekst kunnen staan.
-
- Contacteer:
Nou 40 cm kan misschien nog net. Eigenlijk geld de regel :
Probeer de condensator altijd zo dicht mogelijk bij de versterker aan te sluiten met een maximale afstand van 30cm, uiteraard kun je hem verder weg plaatsen maar ook dan beperkt dit het effect van de condensator.
Probeer de condensator altijd zo dicht mogelijk bij de versterker aan te sluiten met een maximale afstand van 30cm, uiteraard kun je hem verder weg plaatsen maar ook dan beperkt dit het effect van de condensator.
Hier had een leuke tekst kunnen staan.