Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik sta er om hahaha oude tijd 8 uur dus ik hoop dat we eens de oude klok kunnen hanteren

Landgraaf?voske schreef:als ik morgen kom is het wel pas laat op de avond ik moet namelijk eerst wat in de sneeuw gaan spelen. ik zie wel of er nog iets is te doen.
groetjes danny
Hallo mensen, ten eerste egid ,super 16vtje jong,hebben al een klein stukkie samen getoerdt op de ouderwetse manier
.Kzal kijken of ik vanavond ook ff kom kijken op de geuselt,is al lange tijd geleden dat ik daar ben geweest.Maar nu ik zie dat het een beetje opkomst is ken ik het nie laten om ff te komen kijken.Egid hoelaat ben jij aanwezig??.@ wilco kzal ook tegen die tijd daaro zijn
greetz marc

greetz marc
-
Wie is voor TNM of TNS donderdag as:
TNM:
Rob.H
Pat L.
MarcoG
Bram
Ruudjuh (als er plaats is in de auto)
Wilco blue
Rik
Rémi (kom ook weer eens kijken)
PS Hey Rob, wat ga je nu doen
TNM:
Rob.H
Pat L.
MarcoG
Bram
Ruudjuh (als er plaats is in de auto)
Wilco blue
Rik
Rémi (kom ook weer eens kijken)
PS Hey Rob, wat ga je nu doen

-
Rob.H schreef:Ik denk dat Rik, Bram, Ruud en ik ook wel rond 8 uur daar zijn.

LPG?Patrick L. schreef:Clio verkocht Ollie?
er staat een laguna in Meerssen particulier te koop, alleen de kleur is minder donker/bordeaux rood metallic...
Maar idd, Clio is verkocht ja

Ik kom niet naar Maastricht trouwens vanavond...
ja, gaat helaas niet door doordat iemand ziek is gegaan dus ik ben er denk ik ook maar om 8 uur dan maar ff de school skippen als er weer uns een leuke tnm komt.MarcoG schreef:Landgraaf?voske schreef:als ik morgen kom is het wel pas laat op de avond ik moet namelijk eerst wat in de sneeuw gaan spelen. ik zie wel of er nog iets is te doen.
groetjes danny
groetjes danny
-
ik ga ook wel ns ziek.....
Tot vanaaf
Tot vanaaf

-
ik zal eens informeren,Ollie schreef:LPG?Patrick L. schreef:Clio verkocht Ollie?
er staat een laguna in Meerssen particulier te koop, alleen de kleur is minder donker/bordeaux rood metallic...
Maar idd, Clio is verkocht ja
Ik kom niet naar Maastricht trouwens vanavond...
jammer dat je niet komt man!
Bordeaux rood is toch een gave kleur. Met lichte tint, aluvelgen. 

-
heb een nieuwe voorruit
groen getint 

-
Kan er niet bij zijn vanavond, zie hier.....
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/CamPic3.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/CamPic12.jpg[/img]
niet mijn schuld, vrouw wil tegenligger voorlaten en zet xantia achteruit, ik sta stil achter haar en zij rijd achteruit frontaal tegen mijn GTT-tje aan.
Zonde
, dom wicht.
en nu weet ik het ff niet
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/CamPic3.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/CamPic12.jpg[/img]
niet mijn schuld, vrouw wil tegenligger voorlaten en zet xantia achteruit, ik sta stil achter haar en zij rijd achteruit frontaal tegen mijn GTT-tje aan.
Zonde

en nu weet ik het ff niet

-
jammer dat ik de geusselt heb moeten missen door die zeik, lag onder de GTE met de uitlaat,
was het druk?
was het druk?
dat is echt fuck pat,zonde van de gt man.Je hebt toch ook van die stomme runderen rond rennen die niet eerst ff in de spiegel kijken voordat ze hem in zijn achteruit zetten
.Hoop dat alles snel goedkomt qua verzekering enzo.Wat gaat er nu mee gebeuren pat , knap je hem weer op ofzo??.Voor de rest gister was weer eens van oudsheid heel gezellie.Heb me rot gelachen, en de opkomst was
.
greetz marc

greetz marc
-
Pat, dit is klote man! Maja je doet er niks aan...
Gister was
leuke opkomst
veel gelachen
en er hadden zelfs nog meer renaultjes kunnen zijn
ik ga zo mn ruit inplakken denk ik....
Gister was

ik ga zo mn ruit inplakken denk ik....
Jammer Pat...dom wijf! 
Bumper lijkt me nog goed. Alleen de bevestigingspunten van je chassis weer recht buigen?

Bumper lijkt me nog goed. Alleen de bevestigingspunten van je chassis weer recht buigen?
-
ja , jammer he van het gebakje.
heb er ook ff geen zin in om em weer op te knappen, wacht rustig af wat ik nog terug krijg van de verzekering, en daarna zie ik wel weer, heb de kap ook nog niet open gehad, dus weet ook niet wat er nog meer scheef is, met schade kun je je lelijk vergissen, dat heb ik wel ervaren toen ik met de 1916v bezig was.....lijkt het mee te vallen....etc...
heb er ook ff geen zin in om em weer op te knappen, wacht rustig af wat ik nog terug krijg van de verzekering, en daarna zie ik wel weer, heb de kap ook nog niet open gehad, dus weet ook niet wat er nog meer scheef is, met schade kun je je lelijk vergissen, dat heb ik wel ervaren toen ik met de 1916v bezig was.....lijkt het mee te vallen....etc...

@pat: Ik vond het toch de strakste gtt van TNM, balen Pat!
@bram: waarom zet je nu je raam er al in en niet na het spuiten?
@iedereen die er gisteren was: was rete gezellig 6 clio 16V tjes. En er komen er misschien nog 2 bij. (Ruud met die van ollie, en nog een bekende waarmee ik dinsdag ga kijken voor een zwarte 16v uit maastricht)
@bram: waarom zet je nu je raam er al in en niet na het spuiten?
@iedereen die er gisteren was: was rete gezellig 6 clio 16V tjes. En er komen er misschien nog 2 bij. (Ruud met die van ollie, en nog een bekende waarmee ik dinsdag ga kijken voor een zwarte 16v uit maastricht)
-
heeft weinig nut, geel onder je ramenkit
De ruit zit er nu in

De ruit zit er nu in
jammer pat!
wat is donderdag de bedoeling? sittard of maastricht?
Weet iemand of je een aparte aansluitkabel nodig heeft om je radio aan te scluiten? Want ik heb alleen maar de antenne kabel liggen en ik zie een stekkerblokje zitten? voor de rest niks??
wat is donderdag de bedoeling? sittard of maastricht?
Weet iemand of je een aparte aansluitkabel nodig heeft om je radio aan te scluiten? Want ik heb alleen maar de antenne kabel liggen en ik zie een stekkerblokje zitten? voor de rest niks??
-
ja, kut he,
voor die radio, kun je zo`n iso adapter kabel kopen voor renault, zullen ze wel bij Koetsier hebben.
voor die radio, kun je zo`n iso adapter kabel kopen voor renault, zullen ze wel bij Koetsier hebben.
Anders zul je een stekker moeten versieren bij de Heuts en de draadjes netjes opnieuw solderen.Egid schreef:Weet iemand of je een aparte aansluitkabel nodig heeft om je radio aan te scluiten? Want ik heb alleen maar de antenne kabel liggen en ik zie een stekkerblokje zitten? voor de rest niks??
Vervolgens zou de stekker van je radio waarschijnlijk gewoon passen in die reno-stekker die je gesoldeerd hebt. Anders zijn er verloopstekkers te krijgen.
Bij mijn radio pastte alles netjes normaal. Had ook 2 blokjes ja.
Na eens aandachtig gekeken te hebben waar de olie uit de versnellingbak lekt denk ik dat ik weet waar het uitkomt:
van onder de auto gekeken:
[img]http://bb.bebo.com/bb/large/2005060510/ ... 10197l.jpg[/img]
vanuit de wielkast gekeken:
[img]http://bb.bebo.com/bb/large/2005060510/ ... 15391l.jpg[/img]
Ik zou niet weten waarom de olie daar uit de versnellingsbak kan lopen? Ashoes stuk? geen idee?
@ Riel heb jij deze week tijd om daar eens naar te kijken?
Heb ook nog een massakabel gevonden die los hing, door bij Rik zijn clio te kijken zag ik dat die aan de versnellingsbak moest hangen. In de hoop dat hierdoor de massa van de startmotor oke zou worden. Maar helaas de startproblemen blijven zich voor doen.
van onder de auto gekeken:
[img]http://bb.bebo.com/bb/large/2005060510/ ... 10197l.jpg[/img]
vanuit de wielkast gekeken:
[img]http://bb.bebo.com/bb/large/2005060510/ ... 15391l.jpg[/img]
Ik zou niet weten waarom de olie daar uit de versnellingsbak kan lopen? Ashoes stuk? geen idee?
@ Riel heb jij deze week tijd om daar eens naar te kijken?
Heb ook nog een massakabel gevonden die los hing, door bij Rik zijn clio te kijken zag ik dat die aan de versnellingsbak moest hangen. In de hoop dat hierdoor de massa van de startmotor oke zou worden. Maar helaas de startproblemen blijven zich voor doen.
Hu? Heb je ook een gereviseerde bak Rob?
Nieuwe hoes was 35 euro dacht ik. Had em eens verkeerd bestelt bij reno. Heb em niet gekocht.
Nieuwe hoes was 35 euro dacht ik. Had em eens verkeerd bestelt bij reno. Heb em niet gekocht.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
He pat hendig shit van de blutsen
.
Zal je zien heb je een goeie gt krijg je die shit weer
.
En over donderdag was hendig lachen weer eens een keer ouderwets.
Over komende donderdag ben ik er niet kom pas volgende week weer ik hou nu steeds om de 2 weken aan dat is wat fijner vind ik persoonlijk.
Groeten wilco

Zal je zien heb je een goeie gt krijg je die shit weer

En over donderdag was hendig lachen weer eens een keer ouderwets.
Over komende donderdag ben ik er niet kom pas volgende week weer ik hou nu steeds om de 2 weken aan dat is wat fijner vind ik persoonlijk.
Groeten wilco
Hey gasten een vraagje he.
Wat moeten Alpine Turbo velgen kosten met de bijbehorende wielmoeren en banden erop?
en zo ja is daar een markt voor?
Niet de velgen met schoepjes maar die andere.
Zal kijken of ik er een foto van kan plaatsen.
[img]http://img245.echo.cx/img245/5382/alpinevelg4eo.th.png[/img]
Ha gelukt,die velgen dus.
De wielmoeren schijnen belachelijk duur te zijn,iets rond de 10 euro p.stuk.
Ben je alleen al 120 euro kwijt aan de moeren,pffffff
Wat moeten Alpine Turbo velgen kosten met de bijbehorende wielmoeren en banden erop?
en zo ja is daar een markt voor?
Niet de velgen met schoepjes maar die andere.
Zal kijken of ik er een foto van kan plaatsen.
[img]http://img245.echo.cx/img245/5382/alpinevelg4eo.th.png[/img]
Ha gelukt,die velgen dus.
De wielmoeren schijnen belachelijk duur te zijn,iets rond de 10 euro p.stuk.
Ben je alleen al 120 euro kwijt aan de moeren,pffffff