Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
You've got mail 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wordt wel tijd dat de naam verdwijnt .T.N.S 
-
Ik dacht dat TNM Thursday night meeting betekende
en dat het daar om TNM maastricht heet
en dat het daar om TNM maastricht heet
-
Nee het is toch echt M van mestreech
.
Bij deze dus een vraag voor de mensen die misschien een wat tegen komen.
gezocht renault twingo met moterschade.En dan mag van mijn part de zuiger door het blok naar buiten komen.met een uiterlijk gewoon normaal en geen vouwen in de wagen .En het o zo mooie oude model dus zonder airbag en die zooi .Why wilco gaat ook maar eens een projectje opstarten heb ik ook wat te doen in de zomer avonden

Bij deze dus een vraag voor de mensen die misschien een wat tegen komen.
gezocht renault twingo met moterschade.En dan mag van mijn part de zuiger door het blok naar buiten komen.met een uiterlijk gewoon normaal en geen vouwen in de wagen .En het o zo mooie oude model dus zonder airbag en die zooi .Why wilco gaat ook maar eens een projectje opstarten heb ik ook wat te doen in de zomer avonden

Hallo mensen,
Terug van weggeweest. Maar dan nu met een clio 16V Een antraciet grijze. Ik lees hier iets over een toertocht???? Daar heb ik wel weer zin in. Ik lees c.q. hoor het wel.
Gaan jullie donderdag naar sittard? Van waaruit en hoelaat vertrekken de sjengen?
Mazzel
Terug van weggeweest. Maar dan nu met een clio 16V Een antraciet grijze. Ik lees hier iets over een toertocht???? Daar heb ik wel weer zin in. Ik lees c.q. hoor het wel.
Gaan jullie donderdag naar sittard? Van waaruit en hoelaat vertrekken de sjengen?
Mazzel
-
wordt weer eens tijd trouwens voor een echte TNM, zoals het hoort, op de Geusselt, daar waar het begonnen is..... 

Hey vet egid man! nog een 16V erbij
Aangezien de opkomst redelijk groot is zal TNM niet zo een slecht idee zijn, lijkt mij zo. Daar hebben we ook beter zicht op onze auto's. Wie is voor TNM of TNS donderdag as:
TNM:
Rob.H
TNS:

Aangezien de opkomst redelijk groot is zal TNM niet zo een slecht idee zijn, lijkt mij zo. Daar hebben we ook beter zicht op onze auto's. Wie is voor TNM of TNS donderdag as:
TNM:
Rob.H
TNS:
Egid, ik reed gisteren in Landgraaf en er reed een tweelingbroer 16v achter mij aan. Had iets met 60 in het kenteken...dacht effe dat ik dubbel zag.
Bij het poolcentrum is ook leuk Pat. Ook een flinke parkeerplaats.
Bij het poolcentrum is ook leuk Pat. Ook een flinke parkeerplaats.
-
TNM:
Rob.H
Pat L.
TNS:[/quote]
TNM:
Rob.H
Pat L.
TNS:[/quote]
Wie is voor TNM of TNS donderdag as:
TNM:
Rob.H
Pat L.
MarcoG
TNS:
TNM:
Rob.H
Pat L.
MarcoG
TNS:
-
MarcoG schreef:Wie is voor TNM of TNS donderdag as:
TNM:
Rob.H
Pat L.
MarcoG
Bram
TNS:
Wie komt er eigelijk ut mstricht behalve egid? weet alleen dan Danny niet komt....
Wie is voor TNM of TNS donderdag as:
TNM:
Rob.H
Pat L.
MarcoG
Bram
Ruudjuh (als er plaats is in de auto)
TNS:
Wie komt er eigelijk ut mstricht behalve egid? weet alleen dan Danny niet
TNM:
Rob.H
Pat L.
MarcoG
Bram
TNS:
Wie komt er eigelijk ut mstricht behalve egid? weet alleen dan Danny niet
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
hey misschien dat ik heel ff kom als het in maastricht is. Die kleine kabouter doe je toch nog missen ook. en moet natuurlijk nog ff inwrijven dat die de volgende keer voorgedraaide moet meenemenBram (vospower) schreef:MarcoG schreef:Wie is voor TNM of TNS donderdag as:
TNM:
Rob.H
Pat L.
MarcoG
Bram
TNS:
Wie komt er eigelijk ut mstricht behalve egid? weet alleen dan Danny niet komt....

groetjes
-
Zojuist weer eens een tegenslag met de 5
De voorruit die ik er in eerste instantie niet uit wilde halen is me gebarsten. Nu net dus de ruit eruit gehaald en al die klote kit verwijderd
nu moet ik dus een nieuwe ruit erin zetten, waar in eigelijk absoluut geen centjes meer voor heb...
Waar kan ik die het beste halen: Carglass / tiglass, Renault, Heuts?
Het gaat me om de goedkoopste ruit. ik ga ook maar eens bellen denk ik...
Nouja toch gaat het wel goedkomen, druk druk druk maar automaxx is mn nieuwe deadline...
heeft er iemand een snel alternatief voor de achternummerplaatverlichting?
grtz Bram
@ voske

Waar kan ik die het beste halen: Carglass / tiglass, Renault, Heuts?
Het gaat me om de goedkoopste ruit. ik ga ook maar eens bellen denk ik...
Nouja toch gaat het wel goedkomen, druk druk druk maar automaxx is mn nieuwe deadline...
heeft er iemand een snel alternatief voor de achternummerplaatverlichting?
grtz Bram
@ voske

-
dat is nou een typische Riel oplossing
Ik heb eens wat rondgebeld en moet zeggen dat er veel evrschil in prijs zit. Ik betaal zonder montage met lijsten 187 euro bij carglass, 120,- bij renault, 90,- bij TI-glass en vaker kunnen ze me niet eens zeggen wat me de lijsten gaan kosten. Bij Carglass kosste de binnenlijst, die in de kit zit maar liefst 47 euro. Bij TI glass 25 euro incl de buitenste lijst en het kleine kapje onderaan. de ruit.
Dit kost me dus meer dan 100 euro, geld dat ik niet heb

Ik heb eens wat rondgebeld en moet zeggen dat er veel evrschil in prijs zit. Ik betaal zonder montage met lijsten 187 euro bij carglass, 120,- bij renault, 90,- bij TI-glass en vaker kunnen ze me niet eens zeggen wat me de lijsten gaan kosten. Bij Carglass kosste de binnenlijst, die in de kit zit maar liefst 47 euro. Bij TI glass 25 euro incl de buitenste lijst en het kleine kapje onderaan. de ruit.
Dit kost me dus meer dan 100 euro, geld dat ik niet heb

-
Cabrio Rob, kom je ook morgen ff naar de Geusselt, wil je vijfje wel eens zien! 

-
Ruudjuh schreef:Wie is voor TNM of TNS donderdag as:
TNM:
Rob.H
Pat L.
MarcoG
Bram
Wilco blue
TNS:
bram ruit kopen en effe zelf inkitten is zo gefixed toch?
Vet balen Brammie, maar als je hulp nodig hebt moet je gewoon ff bellen.
@marco G: die grote parkeerplaats in sittard bij het poolcentrum vind ik toch niet meer zo veilig. Je hebt geen zicht op de auto's als je aan het polen bent.
@marco G: die grote parkeerplaats in sittard bij het poolcentrum vind ik toch niet meer zo veilig. Je hebt geen zicht op de auto's als je aan het polen bent.
Tsja, anders moet je naast je auto blijven staan, waar ik eigenlijk ook niks op tegen heb.Ollie schreef:Daar gebeurt echt niet meer of minder dan op een gemiddelde andere parkeerplaats hoor...

Sorry GT Pat, donderdag heb ik feestje. Maar ik zal volgende week wel ff langskomen. Is weer (te) lang geleden.Patrick L. schreef:Cabrio Rob, kom je ook morgen ff naar de Geusselt, wil je vijfje wel eens zien!
Hey Egid, kon je het toch niet laten
Ik reed vandaag achter een Renault Cio 16v, groen met originele schoepenwielen en goudkleurige RTC sticker op de achterruit. Zat een of andere gast in met, ik denk, zijn vriendin. Een bekende?
Het was niet Danny, of hij heeft flink klappen gehad van de week
-
zo te zien wordt het de geusselt, leukl! ben er rond 20.45u.
-
Ollie, du kommst doch auch! 
Ist der leste mahl dass er mit dem kliko kommen kan, doch? Oder?Patrick L. schreef:Ollie, du kommst doch auch!
Er hat mit erzahlt dass er dem kliko an der bruder von Rob H verkauft hat. Stimmt das?
Bleibt er in die nahe fahren, und dan kan der Ollie jeders mahl siene alte wagen wieder sehn. Ich habe meiner alte wagen auch am jemand in die nahe verkauft, aber dem ist schon 1,5 jahre abgemeld. Wann Riel? Wann?
-
blauwe turbo kunnen er 2 zijn .met luchthapper en tering herry dat ben ik en dan ben ik op weg richting nieuwstad of het is frenchpocket
.En dat is gewoon een net geluid en een super geile wagen strak als wat.
Broer van rob wou toch turboke ?

Broer van rob wou toch turboke ?
-
Clio verkocht Ollie?
er staat een laguna in Meerssen particulier te koop, alleen de kleur is minder donker/bordeaux rood metallic...
er staat een laguna in Meerssen particulier te koop, alleen de kleur is minder donker/bordeaux rood metallic...
Hey Egid, hoe bevalt het bij de caravanboer?! Grappig dat ik vanmiddag erachter kwam dat een collega met jou was aan het bellen. Veel succes met je 16V
wanneer komen er
?!
@Wilco: niet zo overdrijven
, rijd er ook nog eentje in linne rond.....
Morgen kan ik niet ben ik in Eindhôve. Wie gaat er nu mee toeren zo eind juni?!

@Wilco: niet zo overdrijven

Morgen kan ik niet ben ik in Eindhôve. Wie gaat er nu mee toeren zo eind juni?!
-
ja maar maurice rijd niet vaak bij born lijkt mij
.
Ps ram vergeten egid
.Nice job 

Ps ram vergeten egid