Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Hey MarcoG laat je ff weten als je zaterdag wilt komen?! neem ik de veerspanners mee...
Wat die 11 betreft, tis weer wat anders dan de 21T. Blij dat ik die goed van de hand heb kunnen doen, trouwens ook veel geluk mee gehad.
Trouwens wel de volgende keer bij het filmpje zetten dat er een steenmartel me zat aan te vallen....
Wat die 11 betreft, tis weer wat anders dan de 21T. Blij dat ik die goed van de hand heb kunnen doen, trouwens ook veel geluk mee gehad.
Trouwens wel de volgende keer bij het filmpje zetten dat er een steenmartel me zat aan te vallen....
Ik wil zaterdag graag komen om die meuk te monteren. Maar dat weet ik pas vrijdag of misschien morgen al, als die spullen op tijd binnen zijn.
Heb ook zin om VOOR zaterdag de draagarmen te voorzien van nieuw polyurethaan...misschien dat het lukt. Aan het weer hoeft het in elk geval niet te liggen, gok ik.
Heb ook zin om VOOR zaterdag de draagarmen te voorzien van nieuw polyurethaan...misschien dat het lukt. Aan het weer hoeft het in elk geval niet te liggen, gok ik.
Is goed jong laat maar ff wat weten. Ik kan trouwens zondag niet maar maandagavond zou, onder voorbehoud, weer geen probleem zijn. Wat het weer betreft, droog staan we altijd dus dat loopt wel los...
Trouwens net erachter gekomen dat de distributieriem van de alfa van mijn ouders verneukt is, kan nog een spannend worden
trouwens Riél en Pat16V; PM
Trouwens net erachter gekomen dat de distributieriem van de alfa van mijn ouders verneukt is, kan nog een spannend worden

trouwens Riél en Pat16V; PM
-
Ik ving wat op om de oude toertocht nog eens te rijden, leuk plan
, wel als iedereen van tnm mee gaat dan!

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik schrijf me wel in ja was een mooie tocht (y)
-
me too!!!
-
Mee eens!!!
Het zal wel druk zijn, dus als we met veel mensen zijn is dat misschien tikkeltje lastig...
we kunnen anders gewoon op de parkeerplaats afspreke en dan kijken wat we doen???

Het zal wel druk zijn, dus als we met veel mensen zijn is dat misschien tikkeltje lastig...
we kunnen anders gewoon op de parkeerplaats afspreke en dan kijken wat we doen???

-
Gefeliciteerd!
Toppie
@ ollie, riel: hoelaat kunne jullie bij het poolcentrum zijn????

Toppie

@ ollie, riel: hoelaat kunne jullie bij het poolcentrum zijn????
Hey Marcel, ook met perslucht kon ik die moer niet vaster krijgen
Ik denk dat ik in de veerpoot (waar je eerst die inbus instak) een boutje prop en die vastlas, zo groot mogelijk, maar nog altijd kleiner dan de 21 zodat ik daar met die 21Žer sleutel overheen kan. Wat een maat...moet mij ook een sleutel aanschaffen in deze maat.
Best lekker bier, Alfa.
Vooral als het zo warm is buiten.
Oh, de powerflexbussen zitten in de draagarmen. Was er een hele dag mee bezig. Wilt natuurlijk iedereen weten of ie stugger is of oncomfortabeler. Nee, is ie niet. Het rijdt net zo verrot als altijd hehe! Je voelt niks, merkt het wel als je...eh, kweet het eigenlijk niet. Tot nu toe is mij niks opgevallen.
Veerpootbrug lijkt me wel prettig.

Oh, de powerflexbussen zitten in de draagarmen. Was er een hele dag mee bezig. Wilt natuurlijk iedereen weten of ie stugger is of oncomfortabeler. Nee, is ie niet. Het rijdt net zo verrot als altijd hehe! Je voelt niks, merkt het wel als je...eh, kweet het eigenlijk niet. Tot nu toe is mij niks opgevallen.
Veerpootbrug lijkt me wel prettig.

Rob en Fem zijn sinds gisteren dakloos! 
Het is alleen geen Renault geworden... maar een E.B.S. 5 Cabrio! Met GTT Phase 2 bumper en skirt set . 1988-er, origineel NL wagen! Alles electrisch, leer etc.
Tja Pat en Marcel... Als Fem iets wil
Ik schiet er straks wel een plaatje van.

Het is alleen geen Renault geworden... maar een E.B.S. 5 Cabrio! Met GTT Phase 2 bumper en skirt set . 1988-er, origineel NL wagen! Alles electrisch, leer etc.
Tja Pat en Marcel... Als Fem iets wil

Oh jee. Wat ben jij trouwens vroeg op?Rob schreef:Rob en Fem zijn sinds gisteren dakloos!
Tja Pat en Marcel... Als Fem iets wil![]()
-
ik wil dat cabriootje ook snel zien, heb je wel snel geregeld zeg, waar stond ie te koop eigenlijk? die vrouwen ook he, krijgen altijd hun zin 
ben eventueel bezig om samen met de reno club belgie de toertocht te gaan ryden als er genoeg mensen willen gaan.
dus.....
en dan moet er nog een datum worden gekozen en waar heen .
dus laat my maar iets weten .
Marcel
dus.....
en dan moet er nog een datum worden gekozen en waar heen .
dus laat my maar iets weten .
Marcel
Godver, ik weet niet wat ik leesRob schreef:Rob en Fem zijn sinds gisteren dakloos!
Tja Pat en Marcel... Als Fem iets wil![]()

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
hey rob vette wagen
.Nu nog lekker zonneke dakje op en hoppa rijden.

Hey Rob, kunnen we niet de achterbrug van die cabrio nemen en die op de GTT lassen?
Nu kan ik je wel wat makkelijker herkennen op straat, in dat apparaat.

Nu kan ik je wel wat makkelijker herkennen op straat, in dat apparaat.

is gewoon een tocht van mensen die een reno hebben en wel eens een stuk willen ryden met een paar belgen erby ?
alleen als er genoeg mensen willen gaan anders niet natuurlyk
is niet specifiek rtc gericht
is wel interesse van de belgen .dus laat maar iets weten
alleen als er genoeg mensen willen gaan anders niet natuurlyk

is niet specifiek rtc gericht
is wel interesse van de belgen .dus laat maar iets weten
Ik wil wel meegaan. Ligt een beetje eraan wanneer het allemaal plaats vind, kheb nog een paar weken nodig
. Daarbij is het nu toch niet zo'n lekker weer toch
Lijkt me iig wel leuk
als we eens ff zeggen wie er überhaubt geïntresseerd is?!
als het doorgaat denk ik dat Pat21T ook wel mee gaat beetje oldskool
TNM zeg maar
@Riël: de eerste toertocht georganiseerd door Ollie, Pat16V & jezelf.

als het doorgaat denk ik dat Pat21T ook wel mee gaat beetje oldskool

@Riël: de eerste toertocht georganiseerd door Ollie, Pat16V & jezelf.
Ik rij wel achter je aan en duw die kist wel voor me uit.Rob schreef:Nou ik ben wel in om een toertje te maken. Ben dan wel de langszaamste...

-
ik heb ook wel animo voor de tocht nog ns te rijden....
als de auto klaar is dan
als de auto klaar is dan

Ik zou bijna zeggen, pak je de mijne toch. Stap ik wel in een GTTBram (vospower) schreef:ik heb ook wel animo voor de tocht nog ns te rijden....
als de auto klaar is dan

-
Ik denk het niet....
We zullen waarschijnlijk in sittard zijn bij het poolcentrum.
Als je donderdagavond even weer hier kijkt dan zul je het zien

We zullen waarschijnlijk in sittard zijn bij het poolcentrum.
Als je donderdagavond even weer hier kijkt dan zul je het zien

-
Hoi allemaal,
ik heb donderdag ook zin en tijd om langs te komen!!
Maar waar o waar, ik lees dat jullie het nu naar sittard verplaatst hebben...
ik heb donderdag ook zin en tijd om langs te komen!!
Maar waar o waar, ik lees dat jullie het nu naar sittard verplaatst hebben...