Dit grapje ken ik helaas van de E36 325 van m'n broertje. Fijn, om er na een rondje Nordschleife achter te komen dat 2 van de 4 bevestigingspunten van de achterbrug losgescheurd zijn. Het komt waarschijnlijk wel door een slechte schadehersteller, maar leuk is anders.
Kan iemand mij vertellen waarom (ineens) msn 7 het al een hele week niet doet? Ik krijg de melding: 'het aanmelden bij msn messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is.'
Ik heb hem al opnieuw gedownload en geinstalleerd maar heeft geen nut gehad...is er iets fout aan mn instellingen?
Ik kan me zoieso ook nergens inloggen, zoals bij hotmail of de p
postbank...
Ik heb een ban voor je aangevraagd, de postbank omdat je teveel geld gebruikt en je msn omdat je teveel kleine meisjes zit te versieren.
Dus hou je gedeisd, anders kom je RTC ook niet meer op
Riël schreef:
BN'NERS bij de RTC
Toch nog zonde he dat ze er tegenwoordig nog zo mee omgaan. 't is hier toch wel redelijk ingeburgerd dacht ik zo, dat homo zijn?
Weet iemand wat een koppeling (compleet met drukgroep) gemiddeld kost voor een Twingo uit '95 ??
Al eerder gesteld: zijn er mensen die dit kunnen en willen? Zo jah, wat dat gaat kosten? Tis nu alleen even om te orrienteren, maar moet zeker gebeuren.
het best verdienende beroep in de VS ? Rechtzaakjes aangaan...(welkom in het land van cinema...euh OJ, Jackson en Mcdonalds)
Damn ik heb me vetgevreten met fastfood, zullen we effe Mcdonalds voor ettelijke miljoenen aanklagen? (82 miljoen dollar schadeclaim)
Damn, ik heb longkanker maar rook eigenlijk zelf niet...maar men echtgenoot wel, zullen we philip morris effe aanklagen ? (4.7 miljard dollar schadeclaim)
is de auto van mijn broertje, vind het erg jammer dat ie hem nu toch weg gaat doen. Er was even sprake dat ie hem zou houden maar hij heeft geld gewoon nodig helaas.
Merijn schreef:Die staat alweer een hele tijd te koop, ja... Is van Jef (broertje van P@TB@D).
yepzz van me!!
tja ik wil hem niet weg doen...maarja heb geld nodig voor HBO he...
en al een hele tijd te koop? tjaa alles is te koop he! haha...alleen hij staat nu pas voor het eerst op marktplaats!!