EVO6 RS2 Maus [Update 03-01-06]
-
Maus schreef:![]()
Wees maar gerust, ik ben niet zo van de blingbling of de gepolijste randjes. Wil gewoon strak en simpel.

Beetje lager dan standaard en dik licht metaal. Meer moet een auto niet nodig hebben vind ik.
kheb het wel al eens vaker gepost hier opn het forum, maar kijk eens op http://www.auto-extreme.com op die site staan een programmatje,de wheelwizard. dan kan je gewoon zien hoe een bepaalde velg onder je auto staat ook evt met verlaging. en de clio 2 staat er ook tussen.
http://www.auto-extreme.com/wheelwizard.php
http://www.auto-extreme.com/wheelwizard.php
Vandaag op de heenweg naar de toertocht ging op 'n gegeven moment 't lampje van de luchtverontreiniging branden. Voor de tocht ff de min-pool van de accu losgehaald, lampje ging weer netjes uit.
Tijdens de tocht geen problemen, maar op de terugweg....idd dat k.lampje wat weer ging branden. Thuis weer 'n keer de min-pool losgehaald, maar nu blijft 't lampje wel branden.
Iemand enig idee wat 't kan zijn?
Tijdens de tocht geen problemen, maar op de terugweg....idd dat k.lampje wat weer ging branden. Thuis weer 'n keer de min-pool losgehaald, maar nu blijft 't lampje wel branden.
Iemand enig idee wat 't kan zijn?
Kheb tot 2 maal toe de min-pool er af gehaald en ook de reststroom weggewerkt, maar helaas...
Ik kon verders niet merken dat ie er minder goed om reed. Ook stationair draait de motor normaal.
Met de V6 had ik wel een keer een bobine naar de gloria en toen reed ie idd beroerd.
Ik kon verders niet merken dat ie er minder goed om reed. Ook stationair draait de motor normaal.
Met de V6 had ik wel een keer een bobine naar de gloria en toen reed ie idd beroerd.
-
Is idd meestal een indicatie dat een bobine kapot is, maar ik heb dat lampje ook eens aan het branden gehad, en toen bleef hij wel redelijk goed rijden, toen was de labda sonde bewerkt door een marter
, die zou trouwens wel eens heel goed kunnen vast zitten 

Hmmz.... de labda-sonde is pasgeleden nog losgeweest, dus die zal nog niet zo ontzettend vast zitten (hoop ik).
Tis dan wel snel dat er een bobine stuk is, wagen is nog geen jaar oud en er staat net 11000 km op de teller.
Morgen maar es langs de dealert.
Tis dan wel snel dat er een bobine stuk is, wagen is nog geen jaar oud en er staat net 11000 km op de teller.

Morgen maar es langs de dealert.
-
Als het goed is heeft de Rs geen penbobines zoals de normale clio maar 1 centrale bobine, correct me if i'm wrong.
Denk eerder dat je in het uitlaatgedeelte moet kijken naar uitlaat of lambda sonde.
Neem aan dat je nog garantie hebt, zou ik ff langs de dealer rijden om hem uit te laten lezen.
Denk eerder dat je in het uitlaatgedeelte moet kijken naar uitlaat of lambda sonde.
Neem aan dat je nog garantie hebt, zou ik ff langs de dealer rijden om hem uit te laten lezen.
Morgenmiddag wordt ie bij de dealer uitgelezen, dan weten we hopelijk meer.
Zou 't kunnen zijn dat de lambda sonde wat van slag is als gevolg van de andere (race) kat.? Vind dat alleen raar, omdat die er al zo'n 2 maanden onder zit.
Zou 't kunnen zijn dat de lambda sonde wat van slag is als gevolg van de andere (race) kat.? Vind dat alleen raar, omdat die er al zo'n 2 maanden onder zit.

[img]http://img269.echo.cx/img269/207/1484892img1oc.jpg[/img]
Deze rechter jongen is de oorzaak van de "storing". Morgen hangen we 'm maar weer ff terug (alleen stekkertje aansluiten), hopelijk blijft 't probleem dan wel weg.
Deze rechter jongen is de oorzaak van de "storing". Morgen hangen we 'm maar weer ff terug (alleen stekkertje aansluiten), hopelijk blijft 't probleem dan wel weg.
-
wat is het
...

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Maus schreef:Links ligt inderdaad 1 van de 2 toeters, deze moest er ("helaas") uit omdat we anders de koude-lucht-aanvoerslang niet kwijt konden..

Project: GTT Blue Sport
-
jahhhh, dat had ik zo al kunnen herkenen, maar dat rechts?Frits schreef:Maus schreef:Links ligt inderdaad 1 van de 2 toeters, deze moest er ("helaas") uit omdat we anders de koude-lucht-aanvoerslang niet kwijt konden..

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Maus schreef:Je bedoeld op de laatste foto?
Tis de (koude lucht) regelklepje wat tussen de originele luchtaanvoerslang en het luchtfilter zit.
Aangezien er ook een ander filter in zit, is deze overbodig.
Rechts is een magneetklep welke in de aanvoerslang voor de koude lucht zit.
@ Menno: ik heb nog ff met de monteur staan praten, maar volgens hem gaat dat (het plaatsen van een weerstandje) niet altijd meer op. Bij oudere auto's werkte dat prijma, maar bij de nieuwere auto's gaat die vlieger helaas niet meer op.
Maar goed, we kunnen 't altijd nog wel proberen natuurlijk!
@ Menno: ik heb nog ff met de monteur staan praten, maar volgens hem gaat dat (het plaatsen van een weerstandje) niet altijd meer op. Bij oudere auto's werkte dat prijma, maar bij de nieuwere auto's gaat die vlieger helaas niet meer op.

Maar goed, we kunnen 't altijd nog wel proberen natuurlijk!

-
gezien het feit dat het een quote is, neem ik maar eens aan dat het hier al eens stond
, maar toch bedankt 

-
- Contacteer:
Maus schreef:Aangezien er ook een ander filter in zit, is deze overbodig.

In eerste instantie gaf ie geen foutmelding(en) ofzo, dus dan denk je dat 't wel snor zit. Maar kennelijk had ie van 't weekend dat klepje toch nodig...
Zo direct ff kijken om 'm weer aan te sluiten en netjes weg te hangen, dan weer uit laten lezen en kijken of de foutmelding weg is.
Zo direct ff kijken om 'm weer aan te sluiten en netjes weg te hangen, dan weer uit laten lezen en kijken of de foutmelding weg is.
Rijd ik vanmiddag op de A13, lekker met een sukkelgangetje in de file, knalt 'r vanuit 't niets een steen o.i.d. op de motorkap.
Gevolg; 2 kleine deukjes en wat lakschade.
Vorige week al, op 't zelfde stuk, al een steentje tegen de voorruit....

-
Das lekkerMaus schreef:Rijd ik vanmiddag op de A13, lekker met een sukkelgangetje in de file, knalt 'r vanuit 't niets een steen o.i.d. op de motorkap.Gevolg; 2 kleine deukjes en wat lakschade.
![]()

-
- Contacteer:
steenslag is nie fijn idd maar wat denk je van een meeuw? das ook niet egt bevoordelijk voor de lak