[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/RS%20remtang.jpg[/img]
Misschien komt nog iemand anders met een beter idee Frits...

Hoe, overboord gooien?Steven schreef: Je kunt zelfs overwegen om de hele remtang overboord te gooien en 1 groot blok alu te frezen als vervanger.
Steven schreef:
ik zou eerder kijken voor een compleet Clio B fusee erop.
Ok, dus met een spacer is het gewoon niet goed/veilig te doen?canonballman schreef:Lijkt mij ook de enige mogelijkheid om het redelijk goedkoop GOED en VEILIG werkend te hebben.Steven schreef:
ik zou eerder kijken voor een compleet Clio B fusee erop.
Hoezo niet? Als dat ding uiteindelijk net zo dun wordt gemaakt als van een clio...zodat het past...~Haas~ schreef:Ligt er alleen wel aan hoeveel dan, want daar kun je geen milimeters verwijderen ivm sterkte.
Ik heb de schokdempers nu zo afgesteld dat de wielen net genoeg ruimte hebben.MarcoG schreef:Er zijn toch ook van die adapters te koop, om je naaf van 4 naar 5 gaats of vice versa om te bouwen. Werkt als een soort goede spoorverbreder die je op je naaf vastschroeft en vervolgens je wiel weer op die spoorverbreder. Kun je met BMW-velgen gaan rijden
Hij wil geen andere velgen kopen! Alles aanpassen naar 5 gaats zou altijd kunnen. Maar hij wil deze houden.MarcoG schreef:Is er niet gewoon een passende 5-gaats naaf te vinden? Met passende 5-gaats schijfremmen?
Ohhhh...hm.Frits schreef:Hij wil geen andere velgen kopen! Alles aanpassen naar 5 gaats zou altijd kunnen. Maar hij wil deze houden.
ik heb nooit gezegd dat het makkelijk was maar als het af is heb je wel wat.Kan alleen zijn dat het te arbeidsintensief of te duur wordt, voor hetgeen je ervoor terug krijgt