Het was zekers een leuke, goed opgezette meeting, maar net wat je zegt, erg weinig bezoekers. Zonde. Op het p-terrein stonden maar weinig sporty Renaults. Volgens mij waren de meeste mensen klanten van de dealer.
Heb je niet gezien Antoine.
Wat ik echt KUT vond is dat ze die plank bij het "parkeerterrein" aan het einde van de dag hadden weggehaald.. En jullie raden het al.. Ik moest er nog af met de GT.
kan zo snel niet de sticker topic vinden!!!! maar afgelopen zaterdag zag ik een weg geef sticker op de raadhuislaan in Rockanje op een prullenbak zitten, wie is dat geweest? ik niet in iedergeval
ik was er gister, had een hoop leuke renaults op de parkeerplaats verwacht, maar er stond nagenoeg niets! en die showroom was ik ook zo door, jammer. saaie boel
Chris schreef:Het was zekers een leuke, goed opgezette meeting, maar net wat je zegt, erg weinig bezoekers. Zonde. Op het p-terrein stonden maar weinig sporty Renaults. Volgens mij waren de meeste mensen klanten van de dealer.
Heb je niet gezien Antoine.
Wat ik echt k#t vond is dat ze die plank bij het "parkeerterrein" aan het einde van de dag hadden weggehaald.. En jullie raden het al.. Ik moest er nog af met de GT.
Wij waren er al om 10 uur en zijn weggegaan om 13.00 uur.
Meteen wat lektuur van die club meengenomen.
Ohja , volgend weekend Oh oh renault in jawel ommen.
Laatst gewijzigd door antoine op ma 23 mei 2005 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Als we toch hier het renault personeel bij elkaar hebben: Zou iemand voor mij op willen zoeken hoe een achterklep van een Clio2 in elkaar zit. met name het slot gedeelte. Als het even kan incl. schema.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
paz-maniac schreef:is dat nodig voor de gemiddelde renault medewerker????
of is het gewoon een mooi excus om te
Het is nodig voor een Renault medewerker na een jaar lang aan die Franse rommel te sleutelen ben je wel toe aan een beetje motivatie en een biertje (de tap gaat pas na 5 uur open )