Gaat dat goed als je een T3 turbo uit een R5 alpine turbo haalt en in je GT Turbo doet?
En een dubbele weber carburateur uit een 5 alpine turbo?
oftewel kan dat...motor onderdelen uit een 5 alpine turbo in een GT Turbo plaatsen?
onderdelen 5 alpine turbo op een GT Turbo
-
- Berichten: 537
- Lid geworden op: do 7 apr 2005 12:20
- Locatie: Veendam
De carburateur moet wel onder druk kunnen staan, deze moet er dus wel voor ontworpen zijn en dat is volgens mij de carb van een 5 alpine (turbo) niet. volgens mij win je er niet zoveel mee. eerder een hoop geklooi, onderschat de moeilijkheid van carburateurs niet, je verpest er sneller iets aan dan dat je er beter aan maakt. maar proberen kun je het natuurlijk altijd.
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
T3 spoelt te laat op dus mega turbo gat
carburateur is aanzuig, dus geen intercooler meer mogelijk.
maar motor zelf is anderverhaal!!
zie
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 85#1477285
carburateur is aanzuig, dus geen intercooler meer mogelijk.
maar motor zelf is anderverhaal!!
zie
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 85#1477285
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
de carb van een at kan je ombouwen tot drukvul carb is een setje voor
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: vr 19 dec 2003 6:57
- Locatie: Papendrecht
doet eens vertellen sven....Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:de carb van een at kan je ombouwen tot drukvul carb is een setje voor
ben wel benieuwd, maar zal wel weer eens nergens te krijgen zijn..
denk alleen niet dat dat past onder mn motorkap qua hoogte.
en dat opspoelen is rond de 3000-3500 toeren ongeveer, maar dan komt ie wel in 1 keer zegmaar
ik heb wel eeens een t3 op een gtt gezet van een maatje van me, in eerste versneling heb je gewoon geen druk, was ik met mijn originele gtt gewoon sneller, maar als en t3 op toeren komt gaat het wel hard hij reed toen ook wel op 1. bar onder de gasklep
. is wel snel met t3, maar rijd niet echt lekker, turbo gat is gewoon te groot

-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
nou je zult net als bij de at de carb naast het blok moeten plaatsen
ik zal als ik vandaag tijd heb even bellen voor de ombouw set
zal gelijk ook de schuur ff induiken en kijken naar het hoogte verschil van de carbs
ik zal als ik vandaag tijd heb even bellen voor de ombouw set
zal gelijk ook de schuur ff induiken en kijken naar het hoogte verschil van de carbs
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
degene die mij de info kan verschaffen is ff niet bereikbaar
post het van de week wel ff
post het van de week wel ff
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: vr 19 dec 2003 6:57
- Locatie: Papendrecht
en sven?? al iets bekend?
ben wel benieuwd
cees
ben wel benieuwd
cees
haarman schreef:Gaat dat goed als je een T3 turbo uit een R5 alpine turbo haalt en in je GT Turbo doet?
En een dubbele weber carburateur uit een 5 alpine turbo?
oftewel kan dat...motor onderdelen uit een 5 alpine turbo in een GT Turbo plaatsen?
een at t3 of een at carb in je gt stoppen is zowiezo achteruitgang en een slecht idee.
Andersom is het wel slim.