ACT: Algemeen Chat Topic. I
Het is absoluut onmogelijk om via het dealerkanaal aan een carrosserie van een 5-je te komen.5gt8vturbo wrote:
Smoke wrote:
Quote:
Smoke wrote:
Een kale carrosserie van een 5 GTT is helaas niet meer leverbaar..
Trust me..
volgens mij als er bij renault dingen niet meer leverbaar zijn geeft de computer dat aan en dat was niet zo bij de carrosserie. en als dorzo zegt dat ze nog te bestellen zijn dat geloof ik dat ook wel. waarom zouden ze daar zeggen dat ze er wel zijn als jij zegt er niet zijn, beetje vreemd verhaal.
wat wel mogelijk is is dat ze bij jou renault dealer niet te bestellen zijn, ik heb ook een keer een motor willen bestellen en toen zeiden ze bij van gorp (renault dealer spijkenisse) dat er twee jaar levertijd op zat en bij Dorzo (vlaardingen) dat ze morgen in huis zouden zijn.
dus vandaar dat renault dealers wel een beetje langs elkaar heen werken
Nu is het zo dat ik niet bij een dealer werk maar bij Renault NL.
En toevallig ook nog eens de functie heb mbt tot de onderdelendocumentatie/ levering e.d.
Ik heb voor je gekeken maar het onderdeelnummer van een kale carrosserie is nog wel bekend in het facturatiesysteem. Maw een Dealer kan nog wel een prijsje opzoeken maar niet zien of het onderdeel nog geleverd kan worden vanuit Frankrijk, wat ik dus wel kan zien..
Het onderdeelnummer van de carrosserie is onbekend in Frankrijk en kan helaas niet meer geleverd worden.
Het is overigens niet mogelijk dat de ene Dealer andere dingen kan zien of bestellen als een andere Dealer. Wat wel zo is, is dat er in ieder magazijn andere mensen werken.....
(2 Jaar levertijd op een motor...?? Da's pas een vreemd verhaal.. ..)
het heeft even geduurd maar heb bericht van ClubRenaultSportives (Marcel van Zweden) en die hebben het uitgezocht (iemand die ook bij renault werkt) . en het is nog wel mogelijk om een carrosserie te bestellen en naar nederland te krijgen.
Een carrosserie moet speciaal besteld worden (een dealer kan deze niet eens zelf bestellen) en wie besteld deze voor de dealer...
Jawel > Ondergetekende..
Wellicht dat er via een ander kanaal nog aan te komen is maar daar twijfel ik eerlijk gezegd aan.
@ 5gt8vturbo
Waar heeft Marcel van Zweden deze info vandaan..?
Smoke schreef:5gt8vturbo wrote:
Het is absoluut onmogelijk om via het dealerkanaal aan een carrosserie van een 5-je te komen.
volledig juist
Wellicht dat er via een ander kanaal nog aan te komen is maar daar twijfel ik eerlijk gezegd aan.
met de juiste contacten in Dieppe is alles te verkrijgen.
Ik vermoed ook dat ze de mal nog wel zullen hebben.Het is absoluut onmogelijk om via het dealerkanaal aan een carrosserie van een 5-je te komen.
volledig juist
met de juiste contacten in Dieppe is alles te verkrijgen.
Maar het zal wel een aardig prijsje zijn als ze één carosserie moeten gaan produceren.
Heb wel een keer eerder meegemaakt dat "ik" onderdelen voor een Alpine A110 nodig had en dat Alpine zei dat ze die niet meer hadden terwijl een week later er iemand in Dieppe was die de carrosserie delen in het vak zag liggen..
net wat ik zeg: "de juiste contacten"Smoke schreef:Quote'n is nog niet sterkste kant..
-
dit kreeg ik via de email
ik weet niet waar hij werkt
en een paar dagen later:Hallo,
Ik ontving je e-mail via onze voorzitter jan v bezouw.
Zelf werk ik bij een renault dealer en kan het komende week voor je uitzoeken of er nog een carroserie
leverbaar is.
Je hoort zsm van mij.
Mvrgr, Marcel van Zweden.
ClubRenaultSportives.
Hallo,
Het is inderdaad mogelijk om een kale carroserie te bestellen voor een Renault 5.
Marcel van Zweden
ik gok gelast als in, gerepareerd, nieuwe dorpels enz. Maar laat je verrassen zou ik zeggen 

Nu maar ff wachtten op de eerste die echt gaat bestellen.....5gt8vturbo schreef:dit kreeg ik via de emailen een paar dagen later:Hallo,
Ik ontving je e-mail via onze voorzitter jan v bezouw.
Zelf werk ik bij een renault dealer en kan het komende week voor je uitzoeken of er nog een carroserie
leverbaar is.
Je hoort zsm van mij.
Mvrgr, Marcel van Zweden.
ClubRenaultSportives.
Hallo,
Het is inderdaad mogelijk om een kale carroserie te bestellen voor een Renault 5.
Marcel van Zweden
Jochem en ik hebben het een jaar of 4 geleden geprobeerd via Kempenaar én Renault Rotterdam.
En zeker bij Kempenaar hebben ze alles geprobeerd...
Laatst gewijzigd door Chris op wo 18 mei 2005 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Ruud al gevraagd (broertje van rob)? denk dat ie wel serieuze interesse heeftRiël schreef:Iemand?Riël schreef:Ik heb er nog een te koop, gelast en in de grondlakBieden maar!
Echt helemaal kaal en knoerhard!

Geen idee, mail hem ff zou ik zeggen:Niels Takken schreef:En hij werkt er als? Magazijnman, receptioniste, verkoper, monteur, chef? Was wel benieuwd, kan het me niet meer heugen namelijk
mzweden@compaqnet.nl
Of stuur hem een PM via het CRS forum.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Chris schreef:Geen idee, mail hem ff zou ik zeggen:Niels Takken schreef:En hij werkt er als? Magazijnman, receptioniste, verkoper, monteur, chef? Was wel benieuwd, kan het me niet meer heugen namelijk
mzweden@compaqnet.nl
Of stuur hem een PM via het CRS forum.
Ja ik had inderdaad zijn voorstel-topic bij crs gelezen, hij is dus monteur, misschien een ander van Zweden, bedankt iig

-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
dames en heren, dringend vraagje!!!
hoe haal ik bij een laguna I de ontvanger van de CV uit het dakconsole? Plaatje van een werkplaatshandboek zou helemaal uber zijn
hoe haal ik bij een laguna I de ontvanger van de CV uit het dakconsole? Plaatje van een werkplaatshandboek zou helemaal uber zijn

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
dat is zeker voor een super5je? Zou zweren dat 't voor een echte 5 hoger is.Erik Olijnsma schreef:0.35BONELESS (jeroen) schreef:wie weet de cw waarde van een renault 5??????. (bijna het zelfde als een recht op staande damwand plaat volgens mij) is er iemand met deze info??? de cw waarde dan he
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
tis voor een echte super5 

maar wel een stukje lager zo te zien, zij beide wel erg stoere auto's trouwensErik Olijnsma schreef:[img]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos ... 105551.jpg[/img]
wat is die Lotus dan groot

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=3618
Dit komt uit dezelfde fabriek als de Dacia Logan, hoopvol

Dit komt uit dezelfde fabriek als de Dacia Logan, hoopvol

-
- Contacteer:
Wat een bak zeg
Zelfs in een gepimpte versie zal het er nie uit zien

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Errug leuk deze:
http://members.lycos.nl/rtcmeeting/roojkapke.pps
LET OP: De meeste zullen moeite hebben om dit te kunnen vertalen
http://members.lycos.nl/rtcmeeting/roojkapke.pps
LET OP: De meeste zullen moeite hebben om dit te kunnen vertalen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Laat ze dit maar niet zien op Club Cinq, dan flippen ze helemaal
[img]http://home.student.utwente.nl/j.b.benn ... 010030.jpg[/img]
En deze al helemaal: kan toch niet, dat er iemand op het voorscherm leunt
[img]http://home.student.utwente.nl/j.b.benn ... 010020.jpg[/img]

[img]http://home.student.utwente.nl/j.b.benn ... 010030.jpg[/img]
En deze al helemaal: kan toch niet, dat er iemand op het voorscherm leunt

[img]http://home.student.utwente.nl/j.b.benn ... 010020.jpg[/img]