Ik heb mijn blok in de gtt en alles weer aangesloten, dus was het tijd om te starten. Eerst de auto es op contact, starten om de olie te pompen, een hoop geretteketet en rook ...
Ff gechecked, bleek dat de gaskabel tegen de anti-terugslagklep van de turbo kwam, waar deze aarde maakte. Dit was slecht contact. Hier kan ik dus uit opmaken, dat de motor niet geaard is ?? Nou dit hebben we gedaan door een kabel te trekken van de dynamo-ophanging naar de - van de accu. Nou draait de startmotor wel weer, maar als ik hem op contact zet gaat het olielampje niet branden !! Ook de verlichte balk van de oliedruksensor gaat niet aan. Normaal is dit toch wel zo? Waar zitten deze aansluitingen? Ik ben helemaal de kluts kwijt.
In elk geval is de oliedruk nu goed, dus eens proberen ECHT te starten, met onsteking dus. Motor slaat niet aan.
Ik heb denk ik iets niet goed aangesloten wat slangen / kabels betreft, maar ik heb echt geen flauw idee wat. Mijn verstand van de gtt rijkt tot euh niet ver in elk geval, en heb alles geprobeerd zo goed mogelijk in mekaar te zetten. Ik denk dat daar dus de fout zit.
Heeft iemand een idee wat het met die lampjes in het dashbord te maken kan hebben?
Verder vraag ik of er iemand zaterdagmorgen tijd vrij heeft (hier in limburg) om ff langs te komen en es te kijken. Als ie al maar loopt. Pleaz? Benzine en tijd vergoed ik je wel.
Ik wil hem zoo graag weer aan't lopen hebben, maar moet toch even iemand met verstand van zaken erbij hebben!
Mzzl,
Riël.