Hoeveel cm is elk tandje bij een torsiestaaf

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Haas
Car: Megane RS

Johan schreef:hehe, wat een volk op de onderste foto :lol:
wat een kampers zeg ;)

=> ontopic :)
Tom
Moderator
Car: MB

daar staat gouwe ouwe douwe ook nog op volgens mij :lol:. Voor zijn metgezel zal de flitser wel niet krachtig genoeg geweest zijn :beer:
Steven
Car: M536

Whehe :lol:

Misschien zie je als je goed kijkt ergens een vliegende gebitje op de foto ;)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

jiggy schreef:.of ik zou eens moeten kijken voor airbruch (zelf bedienbare lucht vering)
Airbrush is een techniek om gedetailleerd kunstwerkjes op je auto te maken, dus je zult wel airride bedoelen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
MarcoG
Contacteer:

Tering Jiggy, wat steekt die uitlaat van jou ver uit!!!! Ik geloof dat je daar zoŽn waarschuwingslintje aan moet hangen zodat niemand zijn auto ertegenaan peert. :wink:
NielsT

:D
Steven
Car: M536

Tis ene platte ovale volgens mij, dan mag je ook wel opassen dat de postbode z'n overige post erin wurmt :p
jiggy
Contacteer:

Erik Olijnsma schreef:
jiggy schreef:.of ik zou eens moeten kijken voor airbruch (zelf bedienbare lucht vering)
Airbrush is een techniek om gedetailleerd kunstwerkjes op je auto te maken, dus je zult wel airride bedoelen
klopt bedoel airride was ff in de war :lol:
jiggy
Contacteer:

MarcoG schreef:t@ring Jiggy, wat steekt die uitlaat van jou ver uit!!!! Ik geloof dat je daar zoŽn waarschuwingslintje aan moet hangen zodat niemand zijn auto ertegenaan peert. :wink:
valt wel mee hoor maar die demper is nog al groot en kon hem niet verder onder de auto krijgen. en aangezien we de achterkant gaan verlagen
jiggy
Contacteer:

Steven schreef:Tis ene platte ovale volgens mij, dan mag je ook wel opassen dat de postbode z'n overige post erin wurmt :p
als er bij die post een verjaardags kaartje met geld zit mag het best :lol:
NielsT

Bij mij zit zit aan de ene kant het markerings-stipje, hoger als aan de ander kant, waarvoor is dit? Ivm met de brandstoftank, of dat er vaker 1 persoon inzit?
Tom
Moderator
Car: MB

jiggy schreef:
MarcoG schreef:t@ring Jiggy, wat steekt die uitlaat van jou ver uit!!!! Ik geloof dat je daar zoŽn waarschuwingslintje aan moet hangen zodat niemand zijn auto ertegenaan peert. :wink:
valt wel mee hoor maar die demper is nog al groot en kon hem niet verder onder de auto krijgen. en aangezien we de achterkant gaan verlagen
van verlagen gaat de uitlaat niet anders onder de auto hangen hoor. En een uitlaat die te lang is kun je inkorten (wel aan de goeie kant he)
jiggy
Contacteer:

Tom schreef:
jiggy schreef:
van verlagen gaat de uitlaat niet anders onder de auto hangen hoor. En een uitlaat die te lang is kun je inkorten (wel aan de goeie kant he)
ik bedoel dat de achterkant van de demper tegen de achterwiel ophanging aan komt. en anders zou die onder die wiel ophanging moeten, maar aangezien we de achterkant gaan verlagen zou dat inhouden dan die met een drempel helemaal niet meer er over heen komt. en dat je bij elk hobbeltje er om heen zou moeten. en in korten wil bijna niet meer hadden we toen ook al aanged8.
greetzzzzzzzzzz marcel
NielsT

Niels Takken schreef:Bij mij zit zit aan de ene kant het markerings-stipje, hoger als aan de ander kant, waarvoor is dit? Ivm met de brandstoftank, of dat er vaker 1 persoon inzit?
Somebody? Wil het morgen gaan doen namelijk..
Riël
Über-Spammer

Nee, volgens mij zijn dat tekentjes welke de linker en rechter staaf is.

Gewoon gelijk zetten.
jiggy
Contacteer:

oke dan mijn clio is vandaag zeven cm naar beneden gegaan aan de achterkant ziet er goed uit zo. zal nog eens ff een foto plaatsen.
greetzzzzzzzzzzz marcel
jiggy
Contacteer:

zo de foto's kijk en oordeel. [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/7_cm_clio.JPG[/img]
Gabri van der Veen
Über-Spammer

en hoe die torsiestaag eruit moet?

neem een ijzeren staaf en slaan :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
jiggy
Contacteer:

Gabri schreef:en hoe die torsiestaag eruit moet?

neem een ijzeren staaf en slaan :p
idd was een heel werkje maar is gelukt.
Plaats reactie