Tering Jiggy, wat steekt die uitlaat van jou ver uit!!!! Ik geloof dat je daar zoŽn waarschuwingslintje aan moet hangen zodat niemand zijn auto ertegenaan peert.
MarcoG schreef:t@ring Jiggy, wat steekt die uitlaat van jou ver uit!!!! Ik geloof dat je daar zoŽn waarschuwingslintje aan moet hangen zodat niemand zijn auto ertegenaan peert.
valt wel mee hoor maar die demper is nog al groot en kon hem niet verder onder de auto krijgen. en aangezien we de achterkant gaan verlagen
Bij mij zit zit aan de ene kant het markerings-stipje, hoger als aan de ander kant, waarvoor is dit? Ivm met de brandstoftank, of dat er vaker 1 persoon inzit?
MarcoG schreef:t@ring Jiggy, wat steekt die uitlaat van jou ver uit!!!! Ik geloof dat je daar zoŽn waarschuwingslintje aan moet hangen zodat niemand zijn auto ertegenaan peert.
valt wel mee hoor maar die demper is nog al groot en kon hem niet verder onder de auto krijgen. en aangezien we de achterkant gaan verlagen
van verlagen gaat de uitlaat niet anders onder de auto hangen hoor. En een uitlaat die te lang is kun je inkorten (wel aan de goeie kant he)
van verlagen gaat de uitlaat niet anders onder de auto hangen hoor. En een uitlaat die te lang is kun je inkorten (wel aan de goeie kant he)
ik bedoel dat de achterkant van de demper tegen de achterwiel ophanging aan komt. en anders zou die onder die wiel ophanging moeten, maar aangezien we de achterkant gaan verlagen zou dat inhouden dan die met een drempel helemaal niet meer er over heen komt. en dat je bij elk hobbeltje er om heen zou moeten. en in korten wil bijna niet meer hadden we toen ook al aanged8.
greetzzzzzzzzzz marcel
Niels Takken schreef:Bij mij zit zit aan de ene kant het markerings-stipje, hoger als aan de ander kant, waarvoor is dit? Ivm met de brandstoftank, of dat er vaker 1 persoon inzit?
oke dan mijn clio is vandaag zeven cm naar beneden gegaan aan de achterkant ziet er goed uit zo. zal nog eens ff een foto plaatsen.
greetzzzzzzzzzzz marcel