Riël zijn ... GTE -> GTT 'funcar'
f3n dan weet ook niet alles uit me hoofd,maar ik werk bij renault,dat speciale gereedschap klopt wel,however met een dikke schroevendraaier en een stuk koperdraad kan je een f-motoe de klappen stellen,speciaal gerreedschap is leuk maar vaak omslachtig,net als een origineel werkplaat handboek veel te omslachtig
Heb 17" velgen om op te knappen gekocht vandaag,
Het is dit model:
http://i14.ebayimg.com/03/i/03/d8/64/49_3.JPG
Staat erg mooi op de 19 en paste perfect, zelfs op de beverly, zonder verlaging o.i.d.!
ET 37, 17" en 7,5 J ging nét, met 215/45/17 (wat wel erg huge is , even andere zoeken. Als iemand nog bandjes heeft??)
Het is dit model:
http://i14.ebayimg.com/03/i/03/d8/64/49_3.JPG
Staat erg mooi op de 19 en paste perfect, zelfs op de beverly, zonder verlaging o.i.d.!
ET 37, 17" en 7,5 J ging nét, met 215/45/17 (wat wel erg huge is , even andere zoeken. Als iemand nog bandjes heeft??)
-
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:18
- Locatie: Utrecht
Ziet er netjes uit. Ben benieuwd naar je komend project, wel vet hoor, een 1,7 turbo 

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
En tweedehands velgen voor er op,
16" met 195/45/16 banden. Volgens mij staan die m wel leuk!
[img]http://i10.ebayimg.com/02/i/03/db/1d/14_1_b.JPG[/img]
De 17" weer weggedaan, de naafdoppen misten
16" met 195/45/16 banden. Volgens mij staan die m wel leuk!
[img]http://i10.ebayimg.com/02/i/03/db/1d/14_1_b.JPG[/img]
De 17" weer weggedaan, de naafdoppen misten

Heb ook het probleem van het inhouden gevonden, *geloof* ik.
Ik reed op gas op de snelweg, en ineens ging het reservelampje van de benzinetank flikkeren ...
Ik denk huh, hoe kan de tank nou leegraken?
Ik had al eens een vermoeden dat de injector lekt o.i.d., maar het nog nooit eens goed bekeken.
Nou had ik de stekkers van de injector afgetrokken, ik neem aan dat ie dan niets meer doet?
Ik starten, op gas, maar wilde niet echt.
Ik keek op de gasklep en 't was nog zeiknat van de benzine. Ik heb een vermoeden dat ie niet meer afsluit, en dat zodra ik stilsta er veel benzine in het spruitstuk lekt. Het inhouden tot gevolg, totdat het meeste weg is en ie weer normaal loopt.
Zonder injector wil ie ook niet starten, moet ik elke keer op gas zetten en da's lomp, dus i kga hem maar laten reinigen. Tenzij iemand nog een injector heeft liggen voor een 1.7 monopoint f2n?
Ik reed op gas op de snelweg, en ineens ging het reservelampje van de benzinetank flikkeren ...
Ik denk huh, hoe kan de tank nou leegraken?
Ik had al eens een vermoeden dat de injector lekt o.i.d., maar het nog nooit eens goed bekeken.
Nou had ik de stekkers van de injector afgetrokken, ik neem aan dat ie dan niets meer doet?
Ik starten, op gas, maar wilde niet echt.
Ik keek op de gasklep en 't was nog zeiknat van de benzine. Ik heb een vermoeden dat ie niet meer afsluit, en dat zodra ik stilsta er veel benzine in het spruitstuk lekt. Het inhouden tot gevolg, totdat het meeste weg is en ie weer normaal loopt.
Zonder injector wil ie ook niet starten, moet ik elke keer op gas zetten en da's lomp, dus i kga hem maar laten reinigen. Tenzij iemand nog een injector heeft liggen voor een 1.7 monopoint f2n?
Dan loopt hij idd wel erg rijk in het begin, heb je geen choke nodig
Op gas rijden wordt zo ook een stuk minder aantrekkelijk als je er ook nog benzine bij gooit.
Die f2n blokken liggen toch met bergen op de sloop?

Die f2n blokken liggen toch met bergen op de sloop?
Ja da's waar. MAar ben te lui 
Bovendien gaat er nog altijd een 1.7T van een volvo in komen, dus ga er niet veel meer aan doen. Anders moet er nog nieuwe distributie op, kleppen stellen en een olielekkage vinden. Als ie nog een 5000 meekan vind ik het goed

Bovendien gaat er nog altijd een 1.7T van een volvo in komen, dus ga er niet veel meer aan doen. Anders moet er nog nieuwe distributie op, kleppen stellen en een olielekkage vinden. Als ie nog een 5000 meekan vind ik het goed

Dat begrijp ik, da's het probleem ook niet. Ja nu moet ik het benzinestarten afbreken door op de gasknop te rammen tot ie omspringt, dat doet ie niet vanzelf als je met een lege benzinetank zit (zo goed als lege) en een gare benzine injector.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
echt klote man!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2 deursloten ontzet + het plaatwerk eromheen.paz-maniac schreef:er blijven altijd van die hufters die niet van ander mans spullen kunnen afblijven![]()
![]()
, valt de schade verder mee aan je auto
Ik haal de sloten eruit, las er een plaatje achter, werk het af en plak een grote RTC sticker over de zijkant. Vind het wel goed, ga er niet veel aan uitgeven.
Belachelijk, de radio leek sprekend op een Alpine, was alleen een of ander B-merk van de ALDI hahahahaha de sukkels.
Hehe die RTC-sticker is wel heel vet ideeRiël schreef:2 deursloten ontzet + het plaatwerk eromheen.paz-maniac schreef:er blijven altijd van die hufters die niet van ander mans spullen kunnen afblijven![]()
![]()
, valt de schade verder mee aan je auto
Ik haal de sloten eruit, las er een plaatje achter, werk het af en plak een grote RTC sticker over de zijkant. Vind het wel goed, ga er niet veel aan uitgeven.
Belachelijk, de radio leek sprekend op een Alpine, was alleen een of ander B-merk van de ALDI hahahahaha de sukkels.

Tip: koop een spuitbus in kleur, schuur het vlakkie een beetje op, beetje spuiten en dan precies over dat gespoten deel zo'n doorzichtige RTC-sticker.
Wel lekker achterlijk dat ze dan gelijk 2 deuren moeten slopen. Was bij Robbie toen ook zo prachtig gesloopt

Dan heb ik nog liever dat ze een ruitje intikken als ze die radio zo nodig moeten hebben. Hopelijk hoor je dat en ben jij dan net op tijd om bij hun ook een ruitje in te tikken

Jammer voor je Riel. Eerst Rob, nu jij...vraag me af wat hiervan de bedoeling is. Was ook in Sittard?
Ik ga volgende week een donor 440 turbo kopen.
Kan het zijn dat deze met carb geleverd zijn??? Had die kerel het over.
De motor heeft 275.000 gelopen maar liep nog erg goed. Volgens mij is de levensduur van die dingen wel aardig of niet?
De bak is electronisch (km teller). Houdt mijn originele 19 bak het op die motor?
Kan het zijn dat deze met carb geleverd zijn??? Had die kerel het over.
De motor heeft 275.000 gelopen maar liep nog erg goed. Volgens mij is de levensduur van die dingen wel aardig of niet?
De bak is electronisch (km teller). Houdt mijn originele 19 bak het op die motor?

en de bak is idd elektronisch, maar communiceert niet met de tellerbak van een GTT. Ik had er in het begin een GTTbak aangehangen, die hield dat prima. Momenteel heb ik er een bak van een R21 aangekoppeld met kabelaansluiting voor de tellerbak (is nu elektronisch van een R21TXE). Ook deze JB3 doet 't prima, alleen de 1 en 2 zijn relatief kort voor mijn gevoel...
Mrtn = Maarten
Ik had de originele volvo bak eraan hangen en deed het prima op een gtt tellerbak. Dan heb je waarschijnlijk iets fout gedaan waardoor hij het niet deed.Mrtn schreef:en de bak is idd elektronisch, maar communiceert niet met de tellerbak van een GTT. Ik had er in het begin een GTTbak aangehangen, die hield dat prima. Momenteel heb ik er een bak van een R21 aangekoppeld met kabelaansluiting voor de tellerbak (is nu elektronisch van een R21TXE). Ook deze JB3 doet 't prima, alleen de 1 en 2 zijn relatief kort voor mijn gevoel...
Ik dacht dat van jou begrepen te hebben Cat, ik heb namelijk nooit een originele Volvobak gehad, zat niet bij de koop in, was al verkocht.
Maar dan kan het wel
Verder zal ik ook alleen voor de motor gaan, scheelt je veel werk met eruit halen e.d. Kijk dan wel of je 'm helemaal compleet kan krijgen, dus ook met de originele intercooler, in een 5 paste dat niet, mss in een R19 wel, is een radiateur-achtige intercooler. Kijk ook of je de klokjes (turbodruk/oliedruk/voltage) erbij kunt kopen, die zijn wel stoer
Maar dan kan het wel

Verder zal ik ook alleen voor de motor gaan, scheelt je veel werk met eruit halen e.d. Kijk dan wel of je 'm helemaal compleet kan krijgen, dus ook met de originele intercooler, in een 5 paste dat niet, mss in een R19 wel, is een radiateur-achtige intercooler. Kijk ook of je de klokjes (turbodruk/oliedruk/voltage) erbij kunt kopen, die zijn wel stoer

Mrtn = Maarten
Intercooler laat ik nog even achterwege ivm lpg installatie? mengstuk gaat voor de turbo. Of kan ik dat gas ook door de intercooler laten stromen? Maar dat ploft zo lekker dan bij een backfire 
Kan later wellicht nog ingebouwd worden?

Kan later wellicht nog ingebouwd worden?
-
- Berichten: 830
- Lid geworden op: di 23 okt 2001 0:00
- Locatie: Lutjewinkel !
- Contacteer:
je moet het inspuitstuk voor het gas vlak voor je carb hangen en niet voor je ic, ik heb het een keer bij een gtt op gas gezien....
-
- Berichten: 2019
- Lid geworden op: ma 3 feb 2003 12:54
- Locatie: Catsop
Kut man Riel van je schade, sittard word crimineel, na rik nu jij....
Verder kiks project, maar je het ook af


Verder kiks project, maar je het ook af

Ja maar ik heb geen turboverdamper, mijn mengstuk werkt niet onder druk, daarom moet ie voor de turbo.Martijnberk schreef:je moet het inspuitstuk voor het gas vlak voor je carb hangen en niet voor je ic, ik heb het een keer bij een gtt op gas gezien....