ACT: Clio Williams Deel 1

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
SMILLIAW
Berichten: 520
Lid geworden op: do 8 mei 2003 22:00
Locatie: Jail

nee, das waar, maar na ruim 2 jaar standaard te hebben gereden denk ik dat ie er nu wel klaar voor is. voorheen was ie er ook wel klaar voor, maar ik nog niet zo :lol:
LotuzClioWilliams
Berichten: 3611
Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
Locatie: Spijkenisse

:lol:

Maar mocht het echt niet bevallen, dan houd ik me aanbevolen. :p
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ik wacht op een reactie van Marcel B. :)

Je was wel snel weer weg Sunil...
Marcel B.
Berichten: 6751
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep

Wat moet ik zeggen dan? :)
SMILLIAW
Berichten: 520
Lid geworden op: do 8 mei 2003 22:00
Locatie: Jail

LotuzClioWilliams schreef::lol:

Maar mocht het echt niet bevallen, dan houd ik me aanbevolen. :p
:lol: hou daar maar geen rekening mee, maar in dat geval zal ik aan je denken.
Je was wel snel weer weg Sunil...
ja, ik was om 1330 uur aan de beurt en moest nog dat spruitstuk gaan ophalen en had echt honger. gelukkig was de mac daar in de buurt :p
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Marcel B. schreef:Wat moet ik zeggen dan? :)
150 pk natuurlijk :D
SMILLIAW schreef: ja, ik was om 1330 uur aan de beurt en moest nog dat spruitstuk gaan ophalen en had echt honger. gelukkig was de mac daar in de buurt :p
Idd, wat een lelijke wijven in die mac trouwens :~
Ray was weer in vorm whehe :D
Marcel B.
Berichten: 6751
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep

Steven schreef:
Marcel B. schreef:Wat moet ik zeggen dan? :)
150 pk natuurlijk :D
Ach ja he :)
Volgende keer ga ik ook weer es d'rop, kijken wat de chip doet :)
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Steven schreef:
Marcel B. schreef:Wat moet ik zeggen dan? :)
150 pk natuurlijk :D
SMILLIAW schreef: ja, ik was om 1330 uur aan de beurt en moest nog dat spruitstuk gaan ophalen en had echt honger. gelukkig was de mac daar in de buurt :p
Idd, wat een lelijke wijven in die mac trouwens :~
Ray was weer in vorm whehe :D
;) :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
StyxX
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 17:46

Ben van plan om binnenkort een openluchtfilter op mn willi te gooien.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Positief/negatief? Goed merk/slecht merk?
crazy ass clio
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 1 apr 2005 9:18
Locatie: utrecht

StyxX schreef:Ben van plan om binnenkort een openluchtfilter op mn willi te gooien.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Positief/negatief? Goed merk/slecht merk?
werkt beter als een condoom zo een ding om je willie :lol:
Calle
Berichten: 1340
Lid geworden op: ma 25 aug 2003 9:24
Locatie: Eindhoven 1977_R15_GTL

Ik ben geen fan van openluchtfilters in clio's, het is daar onder de kap veel te warm om je lucht vandaan te halen. Beter kun je gaan voor een vervangingsfilter in de originele behuizing in combinatie met het verleggen van je aanzuigbuis naar de (nu waarschijnlijk nog afgesloten) opening in je voorbumper naast de mistlamp.
Thierry
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 11:35
Locatie: Zeeland

Open luchtfilter klinkt prima hoor :)
Maar ik kan m nu nietmeer horen ronken als k mn gas intrap, omdat mn devil zoveel lawaai maakt :p
Strijder
Berichten: 2211
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 14:55
Locatie: Haarlem

Thierry schreef:Open luchtfilter klinkt prima hoor :)
Maar ik kan m nu nietmeer horen ronken als k mn gas intrap, omdat mn devil zoveel lawaai maakt :p
Ronkt ie dan? :D :wink:
Thierry
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 11:35
Locatie: Zeeland

Haha, nog een Devil rijder zeker :p
Strijder
Berichten: 2211
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 14:55
Locatie: Haarlem

Thierry schreef:Haha, nog een Devil rijder zeker :p
:D 8)
LotuzClioWilliams
Berichten: 3611
Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
Locatie: Spijkenisse

Thierry schreef:Open luchtfilter klinkt prima hoor :)
Maar ik kan m nu nietmeer horen ronken als k mn gas intrap, omdat mn devil zoveel lawaai maakt :p
Toen ik ook nog die middendempervervanger erop had zitten, hoorde ik die lekkere roffel van de motor bij het dieper intrappen van het gaspedaal niet meer. Die roffel was nou juist het eerste waarvan ik een kick kreeg toen ik voor de eerste keer in een Williams reed. Dus weg met die midvv! :)
Thierry
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 11:35
Locatie: Zeeland

Ik vond het in het begin ook altijd een erg leuk geluidje, maar nou klinkt ie ook wel aardig hoor :D
Strijder
Berichten: 2211
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 14:55
Locatie: Haarlem

Thierry schreef:Ik vond het in het begin ook altijd een erg leuk geluidje, maar nou klinkt ie ook wel aardig hoor :D
Zeker weten, maar klinkt veel leuker als je hoger in je toeren zit :D
Toine
Berichten: 343
Lid geworden op: do 17 jan 2002 0:00
Locatie: Hardenberg

Gisteren voor werk in Italie geweest en heb nog effe ritje gemaakt in een williams met een compressor. Wellicht al behandeld maar moet zeggen dat het echt beestachtig reed :worship:
Wagen had ie zo gekocht en kon er verder weinig van vertellen. Zag er zelfde uit zoals op de foto en gedaan bij dit bedrijf.
[img]http://www.protoxide.it/preparazioni/cl ... _small.jpg[/img]

http://babelfish.altavista.com/babelfis ... p%3fid%3d1
Marcel B.
Berichten: 6751
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep

Lekker hoor >-)
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Niks voor jou marcel?,al is 't maar om Patrick te zieken :lol:

Maar i.d.d. mooie compressor,heb alleen wel eens gehoord dat de levensduur van die dingen niet zo lang is (N) .
Marcel B.
Berichten: 6751
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep

Florus schreef:Niks voor jou marcel?,al is 't maar om Patrick te zieken :lol:
>-)
RoyW
Berichten: 364
Lid geworden op: ma 10 feb 2003 20:11
Locatie: Lisse

Marcel B. schreef:
Florus schreef:Niks voor jou marcel?,al is 't maar om Patrick te zieken :lol:
>-)
hahahah dat is eigenlijk al reden genoeg ja
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Geinig, zit ik net oude meetingfoto's te kijken, van een CRS meeting omstreeks 1997, kom ik de Clio Williams van Tom tegen, toch leuk.. :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

de reno wereld is klein. Heb je ze op de pc toevallig? Anders mail maar eens!
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Florus schreef:Niks voor jou marcel?,al is 't maar om Patrick te zieken :lol:

Maar i.d.d. mooie compressor,heb alleen wel eens gehoord dat de levensduur van die dingen niet zo lang is (N) .
Klopt, die dingen zitten niet in het vaste smeercircuit. En zeker als je ze opjaagt met een kleinere overbrenging worden ze gewoon veels te warm.

Speedline heeft er nog wel es wat over neergezet.
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

bij de vw corrado met g-lader zit de g-lader / compressor wel op het normale olie circuit van de motor, maar bij de dynojet meeting vorig jaar stond er ook 1 op de bank toen kon je mooi zien dat ie bij de 2e run minder vermogen begon te geven omdat de lader dan warmer werd
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Dat heeft elke auto Pazzie :)
(Hoewel de mijne de 2e run bijna hetzelfde draaide)

Mooi voorbeeld van 2 weken terug was de 2,5TT Supra MK4, eerste run 345, 2e 328, 3e 320.
Tis niet zo zeer dat alleen de druklader opwarmt, maar ook de motor zelf, intercooler etc.
Eigenlijk moet je gewoon een gruwelijke straaljet aan wind ervoor hebben, maar dan nog zul je altijd terugloop zien.
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

jah alleen zal een turbo motor daar meer en sneller last van hebben, omdat de inlaat temp oploopt, ben wel benieuw wat de verschillen zouden zijn als je onder rijd omstandigheden zou meten, als je 120/140 rijd en je hebt een grote intercooler zou het verschil kleiner moeten zijn
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Sja het blijft altijd maar een beetje een gok.
Maja wat doet het er ook toe, als je maar hard gaat 8)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

ook onder normale rijomstandigheden merk je dat natuurlijk maar wellicht minder (En wie voelt er nu 1 of 2 pk?). Vroeger merkte ik dat altijd goed met mijn puchje. Met nevelachtig/mistig weer trok ie als een dolle
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

Tom schreef:ook onder normale rijomstandigheden merk je dat natuurlijk maar wellicht minder (En wie voelt er nu 1 of 2 pk?). Vroeger merkte ik dat altijd goed met mijn puchje. Met nevelachtig/mistig weer trok ie als een dolle
puch met waterinjectie :p 8)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Tom op z'n achterwiel door de straat, bij elk stoplicht burne...

Jaaah!

En tot overmaat van ramp gaat ie er ook nog de vluchtstrook mee op :lol:
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

niets verkeerds over mijn puch he. :D

Soms baal ik er nog steeds van dat ik hem destijds aan mijn broertje verkocht heb. Die heeft hem namelijk op een A6 geparkeerd (totall loss)
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Tom schreef:
Die heeft hem namelijk op de A6 geparkeerd (totall loss)
ging dat makkelijk over de vangrail heen tillen??
Immer wieder die verdammte Holländer
Gesloten