ACT: Clio Williams Deel 1
-

Maar mocht het echt niet bevallen, dan houd ik me aanbevolen.

LotuzClioWilliams schreef:
Maar mocht het echt niet bevallen, dan houd ik me aanbevolen.

ja, ik was om 1330 uur aan de beurt en moest nog dat spruitstuk gaan ophalen en had echt honger. gelukkig was de mac daar in de buurtJe was wel snel weer weg Sunil...

150 pk natuurlijkMarcel B. schreef:Wat moet ik zeggen dan?

Idd, wat een lelijke wijven in die mac trouwensSMILLIAW schreef: ja, ik was om 1330 uur aan de beurt en moest nog dat spruitstuk gaan ophalen en had echt honger. gelukkig was de mac daar in de buurt

Ray was weer in vorm whehe

Steven schreef:150 pk natuurlijkMarcel B. schreef:Wat moet ik zeggen dan?
Idd, wat een lelijke wijven in die mac trouwensSMILLIAW schreef: ja, ik was om 1330 uur aan de beurt en moest nog dat spruitstuk gaan ophalen en had echt honger. gelukkig was de mac daar in de buurt
Ray was weer in vorm whehe

Immer wieder die verdammte Holländer
-
werkt beter als een condoom zo een ding om je willieStyxX schreef:Ben van plan om binnenkort een openluchtfilter op mn willi te gooien.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Positief/negatief? Goed merk/slecht merk?

Ik ben geen fan van openluchtfilters in clio's, het is daar onder de kap veel te warm om je lucht vandaan te halen. Beter kun je gaan voor een vervangingsfilter in de originele behuizing in combinatie met het verleggen van je aanzuigbuis naar de (nu waarschijnlijk nog afgesloten) opening in je voorbumper naast de mistlamp.
Open luchtfilter klinkt prima hoor 
Maar ik kan m nu nietmeer horen ronken als k mn gas intrap, omdat mn devil zoveel lawaai maakt

Maar ik kan m nu nietmeer horen ronken als k mn gas intrap, omdat mn devil zoveel lawaai maakt

Haha, nog een Devil rijder zeker 

-
Toen ik ook nog die middendempervervanger erop had zitten, hoorde ik die lekkere roffel van de motor bij het dieper intrappen van het gaspedaal niet meer. Die roffel was nou juist het eerste waarvan ik een kick kreeg toen ik voor de eerste keer in een Williams reed. Dus weg met die midvv!Thierry schreef:Open luchtfilter klinkt prima hoor

Ik vond het in het begin ook altijd een erg leuk geluidje, maar nou klinkt ie ook wel aardig hoor 

Gisteren voor werk in Italie geweest en heb nog effe ritje gemaakt in een williams met een compressor. Wellicht al behandeld maar moet zeggen dat het echt beestachtig reed
Wagen had ie zo gekocht en kon er verder weinig van vertellen. Zag er zelfde uit zoals op de foto en gedaan bij dit bedrijf.
[img]http://www.protoxide.it/preparazioni/cl ... _small.jpg[/img]
http://babelfish.altavista.com/babelfis ... p%3fid%3d1

Wagen had ie zo gekocht en kon er verder weinig van vertellen. Zag er zelfde uit zoals op de foto en gedaan bij dit bedrijf.
[img]http://www.protoxide.it/preparazioni/cl ... _small.jpg[/img]
http://babelfish.altavista.com/babelfis ... p%3fid%3d1
Klopt, die dingen zitten niet in het vaste smeercircuit. En zeker als je ze opjaagt met een kleinere overbrenging worden ze gewoon veels te warm.Florus schreef:Niks voor jou marcel?,al is 't maar om Patrick te zieken
Maar i.d.d. mooie compressor,heb alleen wel eens gehoord dat de levensduur van die dingen niet zo lang is.
Speedline heeft er nog wel es wat over neergezet.
bij de vw corrado met g-lader zit de g-lader / compressor wel op het normale olie circuit van de motor, maar bij de dynojet meeting vorig jaar stond er ook 1 op de bank toen kon je mooi zien dat ie bij de 2e run minder vermogen begon te geven omdat de lader dan warmer werd
Dat heeft elke auto Pazzie 
(Hoewel de mijne de 2e run bijna hetzelfde draaide)
Mooi voorbeeld van 2 weken terug was de 2,5TT Supra MK4, eerste run 345, 2e 328, 3e 320.
Tis niet zo zeer dat alleen de druklader opwarmt, maar ook de motor zelf, intercooler etc.
Eigenlijk moet je gewoon een gruwelijke straaljet aan wind ervoor hebben, maar dan nog zul je altijd terugloop zien.

(Hoewel de mijne de 2e run bijna hetzelfde draaide)
Mooi voorbeeld van 2 weken terug was de 2,5TT Supra MK4, eerste run 345, 2e 328, 3e 320.
Tis niet zo zeer dat alleen de druklader opwarmt, maar ook de motor zelf, intercooler etc.
Eigenlijk moet je gewoon een gruwelijke straaljet aan wind ervoor hebben, maar dan nog zul je altijd terugloop zien.
jah alleen zal een turbo motor daar meer en sneller last van hebben, omdat de inlaat temp oploopt, ben wel benieuw wat de verschillen zouden zijn als je onder rijd omstandigheden zou meten, als je 120/140 rijd en je hebt een grote intercooler zou het verschil kleiner moeten zijn
-
- Moderator
- Car: MB
ook onder normale rijomstandigheden merk je dat natuurlijk maar wellicht minder (En wie voelt er nu 1 of 2 pk?). Vroeger merkte ik dat altijd goed met mijn puchje. Met nevelachtig/mistig weer trok ie als een dolle
puch met waterinjectieTom schreef:ook onder normale rijomstandigheden merk je dat natuurlijk maar wellicht minder (En wie voelt er nu 1 of 2 pk?). Vroeger merkte ik dat altijd goed met mijn puchje. Met nevelachtig/mistig weer trok ie als een dolle

ging dat makkelijk over de vangrail heen tillen??Tom schreef:
Die heeft hem namelijk op de A6 geparkeerd (totall loss)
Immer wieder die verdammte Holländer