VW gehalte klopt misschien wel, maar tegelijkertijd is het ook weer iets unieks. Clio's met een blauwe verlichting rijden er maar zeer weinig rond. Maar dan nog, is het zn geld wel waard...
domi schreef:OK mannen, heb een prijsofferte gekregen voor alles om te laten zetten naar het blauw, dus dashboard, airco, ramen, radio display,....kortom alles. Hij kwam uit op iets van een 80 euro, dus al het materiaal + installatie inclusief. Wat denken jullie hiervan? Lijkt me wat veel, maar heb geen idee wat anderen vragen.
Moet wel passen bij de (buiten)kleur van je auto vind ik.
Buitenkleur van mn clio is licht grijs. Het interieur is beige. Zou misschien ook voor witte leds kunnen gaan, maar lijkt me niet zo een super idee. Blauw staat me wel aan, hoewel wit misschien ook wel de moeite kan zijn en net nog ietsje exclusiever...
domi schreef:OK mannen, heb een prijsofferte gekregen voor alles om te laten zetten naar het blauw, dus dashboard, airco, ramen, radio display,....kortom alles. Hij kwam uit op iets van een 80 euro, dus al het materiaal + installatie inclusief. Wat denken jullie hiervan? Lijkt me wat veel, maar heb geen idee wat anderen vragen.
Buitenkleur van mn clio is licht grijs. Het interieur is beige. Zou misschien ook voor witte leds kunnen gaan, maar lijkt me niet zo een super idee. Blauw staat me wel aan, hoewel wit misschien ook wel de moeite kan zijn en net nog ietsje exclusiever...
neen hoor, toch geen reclame
Lijkt me ook wel super als het één keer allemaal geplaatst is... Seg mannen, ik wil vandaag mn xenons gaan installeren en ik moet daarvoor de ganse lichtblok eruit halen. Vanboven zit daar 1 schroef op die ik kan losdraaien, maar vanonder zit ie dan nog vast. Moet ik de bumper er volledig afhalen om die lichtblokken eruit te krijgen? Zit het misschien met een kliksysteem vast? Ik wil niets forceren dus alle info welkom!
doeme eh! wil ik vandaag mn xenonkit installeren, blijkt dat hij me de verkeerde fitting heeft meegegeven. Wie weet of dat 9004,9005,9006 of9007 is (bedoel dus de originele fitting van de lampen)
domi schreef:doeme eh! wil ik vandaag mn xenonkit installeren, blijkt dat hij me de verkeerde fitting heeft meegegeven. Wie weet of dat 9004,9005,9006 of9007 is (bedoel dus de originele fitting van de lampen)
Volgens mij moet jij daar geen rekening mee houden.Dat zijn Amerikaanse maten.
Als je H7 zegt tegen die kerel dan moet hij genoeg weten.
Wel BB, jammer genoeg lukt t niet. De lamen passen wel in de socket, maar ik kan ze gewoon niet vastzetten. Dit moet gebeuren met een ijzerke waar ook de originele lamp mee vastzit, maar ik kan dit ijzerke niet over die xenon lamp schuiven. Dat gat is te klein.
OK mannen, klein update. Gisteren nog maar eens geprobeerd om de xenons te plaatsen en het werkt! Het is serieus de moeite, echt een bak licht gewoon. Enorm klaar en superzicht. Zal proberen strax of morgen eens wat foto's te posten...
domi schreef:OK mannen, klein update. Gisteren nog maar eens geprobeerd om de xenons te plaatsen en het werkt! Het is serieus de moeite, echt een bak licht gewoon. Enorm klaar en superzicht. Zal proberen strax of morgen eens wat foto's te posten...
Ben ik blij dat ik standaard xenon erin heb zitten. Maar als ik het niet had, zou ik zeker hetzelfde gedaan hebben
Die gast had me gisteren begeld, ik moest gewoon zorgen dat ik het ijzertje dat op de originele lamp zit, over de rubber heen kreeg, nu zit ie lekker vast en goed.
Tja, kosten zijn er natuurlijk altijd, maar je maakt het zelf zo duur als ge wilt. Ge kunt ook alleen xenonlampen nemen, maar dat is toch nog een heel verschil met de hele set wat ik nu heb (dus met starters,omvormers...) Prijs viel in vergelijking met andere leveranciers reuze mee. Ik ben voor lichtsterkte 6500K gegaan. Dit geeft het witste licht en komt het goedkoopste uit. Heb 287 euro betaald voor de volledige set, 7 euro verzendkosten naar België exclusief. Ik ga morgen foto's posten. Heb wel geen foto waar je het verschil ziet met de originele (dus 1 origineel, 1 xenon). Maar als je weet hoe de lichtsterkte standaard is, dan zal je versteld staan van de foto die ik ga posten met de xenon op. Indien interesse in een set, laat me dan iets weten. Het is de meccatune red sun edition...
ik bedoelde dus de lampen met enkel "xenon look". Iedereen heeft een eigen mening over de verschillende lampensets. Je zou dan al een vergelijkede test moeten doen tss de verschillende merken om hier uit te komen...
Bedankt voor al de goeie reacties! Witte standlichtjes zijn inderdaad mooier, maar geven wel nie zoveel licht als de originele gele. Nu op naar het volgende...de nieuwe dashboardverlichting...
domi schreef:Bedankt voor al de goeie reacties! Witte standlichtjes zijn inderdaad mooier, maar geven wel nie zoveel licht als de originele gele. Nu op naar het volgende...de nieuwe dashboardverlichting...
Erik Olijnsma schreef:heb nog nooit het nut gesnapt van Bi-xenon, met grootlicht H1 of H7 zie je al meer dan genoeg, plus je gebruikt het in verhouding amper
Inderdaad, maar ja, mocht je geld over hebben, is het een optie