Wie kan me hierover informatie geven?!

Post hier al je vragen over de Clio
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Marco V schreef:
Erik Olijnsma schreef:horen er dan niet meer lampjes te branden?

er gaan op een gegeven moment wel wat lampjes uit
heb er ff een nachtje over nagedacht :p

-bij een clio geeft ie het oliepijl met de onderkant van het digitaal kilometerstandteller aan. dus kleine o'en.

- en als de motor uit is, dan hoort het accu lampje nog te branden
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Haas
Car: Megane RS

die 80 euro is denk ik afhankelijk van de hoeveelheid werk. Er zullen toch best een paar uutjes in gaan, dus ik denk dat t wel meevalt.

Alleen jammer...ik vind t een hoog volkswagen gehalte krijgen, helemaal als je er rode wijzers bijmaakt.. (N)

maar uiteraard..das smaak :)
Ollie

Lijkt me echt geen geld! En het heeft toch wel wat hoor, dat blauwe. Oogt gewoon een stuk moderen en sportiever vind ik!
domi

VW gehalte klopt misschien wel, maar tegelijkertijd is het ook weer iets unieks. Clio's met een blauwe verlichting rijden er maar zeer weinig rond. Maar dan nog, is het zn geld wel waard...
Clio16vTR

domi schreef:OK mannen, heb een prijsofferte gekregen voor alles om te laten zetten naar het blauw, dus dashboard, airco, ramen, radio display,....kortom alles. Hij kwam uit op iets van een 80 euro, dus al het materiaal + installatie inclusief. Wat denken jullie hiervan? Lijkt me wat veel, maar heb geen idee wat anderen vragen.
Waar kun je dit laten doen?
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Dit lijkt mij een hele redelijke prijs. Wel origineel. Moet wel passen bij de (buiten)kleur van je auto vind ik.
domi

Check deze site es...http://www.boelselektronics.tk
Moet wel passen bij de (buiten)kleur van je auto vind ik.
Buitenkleur van mn clio is licht grijs. Het interieur is beige. Zou misschien ook voor witte leds kunnen gaan, maar lijkt me niet zo een super idee. Blauw staat me wel aan, hoewel wit misschien ook wel de moeite kan zijn en net nog ietsje exclusiever...
domi

Clio16vTR schreef:
domi schreef:OK mannen, heb een prijsofferte gekregen voor alles om te laten zetten naar het blauw, dus dashboard, airco, ramen, radio display,....kortom alles. Hij kwam uit op iets van een 80 euro, dus al het materiaal + installatie inclusief. Wat denken jullie hiervan? Lijkt me wat veel, maar heb geen idee wat anderen vragen.
Check deze site es...
http://www.boelelektronics.tk

Buitenkleur van mn clio is licht grijs. Het interieur is beige. Zou misschien ook voor witte leds kunnen gaan, maar lijkt me niet zo een super idee. Blauw staat me wel aan, hoewel wit misschien ook wel de moeite kan zijn en net nog ietsje exclusiever...
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

moet je voor die website reclame maken ofzo? :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Dit is echt zo gaaf! :p (Y)
domi

neen hoor, toch geen reclame :D
Lijkt me ook wel super als het één keer allemaal geplaatst is... Seg mannen, ik wil vandaag mn xenons gaan installeren en ik moet daarvoor de ganse lichtblok eruit halen. Vanboven zit daar 1 schroef op die ik kan losdraaien, maar vanonder zit ie dan nog vast. Moet ik de bumper er volledig afhalen om die lichtblokken eruit te krijgen? Zit het misschien met een kliksysteem vast? Ik wil niets forceren dus alle info welkom! (Y)
Clio16vTR

domi schreef:
Clio16vTR schreef:
Check deze site es...
http://www.boelelektronics.tk

De site bestaat niet

Ik las net dat het boelselektronics moet zijn
domi

doeme eh! wil ik vandaag mn xenonkit installeren, blijkt dat hij me de verkeerde fitting heeft meegegeven. Wie weet of dat 9004,9005,9006 of9007 is (bedoel dus de originele fitting van de lampen)
Blue-Bora

domi schreef:doeme eh! wil ik vandaag mn xenonkit installeren, blijkt dat hij me de verkeerde fitting heeft meegegeven. Wie weet of dat 9004,9005,9006 of9007 is (bedoel dus de originele fitting van de lampen)
Volgens mij moet jij daar geen rekening mee houden.Dat zijn Amerikaanse maten.

Als je H7 zegt tegen die kerel dan moet hij genoeg weten.

mvg

BB
domi

Wel BB, jammer genoeg lukt t niet. De lamen passen wel in de socket, maar ik kan ze gewoon niet vastzetten. Dit moet gebeuren met een ijzerke waar ook de originele lamp mee vastzit, maar ik kan dit ijzerke niet over die xenon lamp schuiven. Dat gat is te klein.
Blue-Bora

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Laatst gewijzigd door Blue-Bora op za 30 apr 2005 14:00, 2 keer totaal gewijzigd.
domi

Ik moet hem deze middag eens bellen, dan kon hij mij de uitleg geven over hoe get gedaan kon worden :(
domi

OK mannen, klein update. Gisteren nog maar eens geprobeerd om de xenons te plaatsen en het werkt! Het is serieus de moeite, echt een bak licht gewoon. Enorm klaar en superzicht. Zal proberen strax of morgen eens wat foto's te posten...
Sander2

domi schreef:OK mannen, klein update. Gisteren nog maar eens geprobeerd om de xenons te plaatsen en het werkt! Het is serieus de moeite, echt een bak licht gewoon. Enorm klaar en superzicht. Zal proberen strax of morgen eens wat foto's te posten...
Ben ik blij dat ik standaard xenon erin heb zitten. Maar als ik het niet had, zou ik zeker hetzelfde gedaan hebben :wink:
domi

Die gast had me gisteren begeld, ik moest gewoon zorgen dat ik het ijzertje dat op de originele lamp zit, over de rubber heen kreeg, nu zit ie lekker vast en goed.
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

domi schreef:Het is serieus de moeite, echt een bak licht gewoon. Enorm klaar en superzicht. Zal proberen strax of morgen eens wat foto's te posten...
Vet hoor. Maar het kost ook wel wat. :s
:foto: ??
domi

Tja, kosten zijn er natuurlijk altijd, maar je maakt het zelf zo duur als ge wilt. Ge kunt ook alleen xenonlampen nemen, maar dat is toch nog een heel verschil met de hele set wat ik nu heb (dus met starters,omvormers...) Prijs viel in vergelijking met andere leveranciers reuze mee. Ik ben voor lichtsterkte 6500K gegaan. Dit geeft het witste licht en komt het goedkoopste uit. Heb 287 euro betaald voor de volledige set, 7 euro verzendkosten naar België exclusief. Ik ga morgen foto's posten. Heb wel geen foto waar je het verschil ziet met de originele (dus 1 origineel, 1 xenon). Maar als je weet hoe de lichtsterkte standaard is, dan zal je versteld staan van de foto die ik ga posten met de xenon op. Indien interesse in een set, laat me dan iets weten. Het is de meccatune red sun edition...
Blue-Bora

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xx
Laatst gewijzigd door Blue-Bora op za 30 apr 2005 13:59, 2 keer totaal gewijzigd.
domi

ik bedoelde dus de lampen met enkel "xenon look". Iedereen heeft een eigen mening over de verschillende lampensets. Je zou dan al een vergelijkede test moeten doen tss de verschillende merken om hier uit te komen...
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Heb lampen met xenon look :p Dat zijn gewone h7 gevuld met xenon gas :D Een echt xenon kit zit er nog niet in dat moet nog komen ooit (Y)
domi

De foto's zal ik er vanavond opzetten...
Ferdy
Über-Spammer

:worship:
netjes !
Clio16vTR

Dat is een behoorlijk stukje licht :smoke:
Sander2

domi schreef:Hierbij dan de links voor de foto's.... bumper moest dus toch helemaal ervan af. Ook heb ik de gele standlichtjes vervangen door witte:
Ik heb mijn stadslichtjes ook een tijdje geleden vervangen voor witte PIAA ledjes. Ziet er veel beter uit :

[img]http://home.planet.nl/~groe1991/Images/xenon_led2.jpg[/img]

(Y)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

zeer netjes (Y) weet nu ckers xenon komt er bij mij ook in tzt :D
domi

Bedankt voor al de goeie reacties! Witte standlichtjes zijn inderdaad mooier, maar geven wel nie zoveel licht als de originele gele. Nu op naar het volgende...de nieuwe dashboardverlichting... >-)
Sander2

domi schreef:Bedankt voor al de goeie reacties! Witte standlichtjes zijn inderdaad mooier, maar geven wel nie zoveel licht als de originele gele. Nu op naar het volgende...de nieuwe dashboardverlichting... >-)
Of bi-xenon? :lol:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

heb nog nooit het nut gesnapt van Bi-xenon, met grootlicht H1 of H7 zie je al meer dan genoeg, plus je gebruikt het in verhouding amper
Sander2

Erik Olijnsma schreef:heb nog nooit het nut gesnapt van Bi-xenon, met grootlicht H1 of H7 zie je al meer dan genoeg, plus je gebruikt het in verhouding amper
Inderdaad, maar ja, mocht je geld over hebben, is het een optie :lol:
Plaats reactie