Ze staan in nl.tekoop, in de titel staat GT Turbo onderdelen ofzo, verkoper is Mike.Jeroen schreef:Welke RS velgen ?
Ik vind deze velgen wel geinig en voor weinig geld, en mijn vrouw interesseerd het niet.
Al komen er houten banden onder
Hij zit erop.Chris schreef:Saxo is van 99, en het filter komt van een 2001 model.~Haas~ schreef:op gkb import staan de saxo's van 96 - 99 en 99 - ... beschreven met hetzelfde green open air filter performancekit nummer. Dus zal wel passen jaChris schreef:Citroën vraagje:
Weet iemand of de Saxo VTS blokjes van het oude model en het nieuwe model gelijk zijn?
Ik heb namelijk een Green air open filter liggen, van een phase2, maar vraag me af of die op een phase1 past.
Filter heb ik niet bij de hand, anders zou ik zelf wel ff kijken.1.6 16v toch?
Weet niet meer of die phase2 een 16 klepper was.
Ik ga eerst het filter maar eens zoeken, dan ga ik wel ff passen en meten.
Die zijn verkochtChris schreef:Ze staan in nl.tekoop, in de titel staat GT Turbo onderdelen ofzo, verkoper is Mike.Jeroen schreef:Welke RS velgen ?
Ik vind deze velgen wel geinig en voor weinig geld, en mijn vrouw interesseerd het niet.
Al komen er houten banden onder
Ik zou nog liever die originele ff spuiten dan dat ik jouw keuze eronder zou zetten.
Xabre schreef:http://www.testofcharacter.co.uk/videos ... _large.wmv
Is verder gewoon standaard, behalve de gril, niets bijzonders dus.Ron(nie) schreef: Ben wel benieuwd hoe ie eruit ziet, maar het hoeft niet hoor!!!
ALweer??NOS schreef:als er nog iemand tv aan hett kijken is of niks te doen heeft , als ut goed is komt er om 16:00 op mtv , true life :i am a streetracer.
over straatracers dus.
Ralf schreef:Hier hetzelfde, ook al pm gestuurd, wel beetje jammer dat ik gewoon bevestiging van betaling via pm heb gehad en dan alsnog 3 weken later geen lid meer ben..paz-maniac schreef:Paul1916v schreef:volgens mij is dat omdat je niet lid bent..dan zie je als latest volgens mij de posts die vernieuwd zijn sinds je laatste bezoek...en die zijn er dus niet altijd...paz-maniac schreef:hoe komt het dat wanneer ik op latest posts klik dat er dan soms
No topics or posts met your search criteria komt te staan????
is raar, ene keer werkt het wel gewoon en de andere keer niet
ah oke op die manier, zou wel lid moeten zijn als het goed is, lidmaatschaps geld is meer dan 2 weken geleden afgeboekt bij mij. heb hier al pm over gestuurt. dus het zal wel goedkomen dan denk ik
toch zat ie wel goed op te letten dan, alleen niet echt op de waar ie naar te reedSander2 schreef:Waarom verloor deze bestuurder de macht over het stuur in zijn megane RS..... http://www.kladblog.com/image/200505/opletten.wmv![]()
Gabri schreef:vanmiddag al op de radio gehoord en nu ook te lezen
http://frontpage.fok.nl/nieuws/53655
ja ik denk dat mensen wel zoeken op etcZoektreffers: trekhaak, velgen, centrale deurvergrendeling, nokkenassen, luchtfilter, turbo, diesel, benzine, lichtmetaal, velgen, 15, 16, 17 inch, sebring, devil, remus, banden, wielen, porsche, electrische ramen, deurs, achterklep, kofferbak, neerklapbare achterbank, etc