ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
100 cc? 
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
weet iemand de maat van deze velgen zo?le mouton noir (sandy) schreef: [img]http://www.vandentol-renault.nl/Modules ... c1f94f.gif[/img]
mooie rs velgjes gloed nieuw7x15" Lichtmetalen wielen renault Clio Sport RS 1 100.00
http://www.vandentol-renault.nl
Maw. passen ze onder een 5gte?
-
- Contacteer:
Ondanks al mijn "punten" blijf ik toch nog een jaar member van de rtc. (waarom: mijn moeder sponsort mijn lidmaatschap geld
)
Ik zal zometeen gelijk het geld overmaken 9ff zoeken naar het rekeningnummer en wat er nodig is.

Ik zal zometeen gelijk het geld overmaken 9ff zoeken naar het rekeningnummer en wat er nodig is.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
4 gaats renault velgen passen onder zo'n beetje iedere renault met 4-gaats naven,
(uitzonderingen daargelaten)
dus ja, gaat wel lukken.
dus ja, gaat wel lukken.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Is nog een prijzig velgje dan.
-
- Contacteer:
is het de goeie et waarde dan en de goeie breedte want die j-waarder voor een GT weet ik eigenlijk niet.Erik Olijnsma schreef:4 gaats renault velgen passen onder zo'n beetje iedere renault met 4-gaats naven,
dus ja, gaat wel lukken.
ik zal jullie even uit de shit helpen, die velgen hebben een ET van 43, voor op een R5 te laten passen heb je een spacer van 8 mm nodig.(Hoolie)-Ad schreef:weet iemand de maat van deze velgen zo?le mouton noir (sandy) schreef: [img]http://www.vandentol-renault.nl/Modules ... c1f94f.gif[/img]
mooie rs velgjes gloed nieuw7x15" Lichtmetalen wielen renault Clio Sport RS 1 100.00
http://www.vandentol-renault.nl
Maw. passen ze onder een 5gte?
Ik heb ook een setje te koop IN ABSOLUTE nieuwstaat MET nieuwe banden michelin pilot ex.
zo dan maar:
http://i3.photobucket.com/albums/y97/jo ... 002376.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y97/jo ... 002405.jpg
Voor alle duidelijkheid, het setje op die 5 is niet van mij. Was enkel ter illustratie.
http://i3.photobucket.com/albums/y97/jo ... 002376.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y97/jo ... 002405.jpg
Voor alle duidelijkheid, het setje op die 5 is niet van mij. Was enkel ter illustratie.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@Jo, de RS velg is niets meer dan een OZ F1 cup velg, die is in meerdere ET's Geleverd.
@Ad, 7j aanhouden op een GT, daar kan mooi 195 op
-
- Contacteer:
kheb eve eeen mailtje gestuurd met of hij de ET waarde weet. dus we wachten wel afErik Olijnsma schreef:@Jo, de RS velg is niets meer dan een OZ F1 cup velg, die is in meerdere ET's Geleverd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Even een vraagje:
Ik heb een twingo met 145000km op de teller en het zit er aan te komen dat mijn koppeling aan vervanging toe is, heb een tijd geleden mijn koppelingskabel laten vervangen, nu kraakt het weer en volgens een kennis van me zat de koppeling er ook aan te komen.
Mijn vraag dus: zijn er mensen hier op het forum die dat kunnen, zouden willen doen misschien (mits nodig, van de week ga ik het eerst nog ff nakijken) en wat vragen jullie er dan voor??
Je mag me pmen of hier gewoon posten.
tnx Ronnie.
Ik heb een twingo met 145000km op de teller en het zit er aan te komen dat mijn koppeling aan vervanging toe is, heb een tijd geleden mijn koppelingskabel laten vervangen, nu kraakt het weer en volgens een kennis van me zat de koppeling er ook aan te komen.
Mijn vraag dus: zijn er mensen hier op het forum die dat kunnen, zouden willen doen misschien (mits nodig, van de week ga ik het eerst nog ff nakijken) en wat vragen jullie er dan voor??
tnx Ronnie.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
volgens mij is dat omdat je niet lid bent..dan zie je als latest volgens mij de posts die vernieuwd zijn sinds je laatste bezoek...en die zijn er dus niet altijd...paz-maniac schreef:hoe komt het dat wanneer ik op latest posts klik dat er dan soms
No topics or posts met your search criteria komt te staan????
is raar, ene keer werkt het wel gewoon en de andere keer niet
-
- Contacteer:
Pm cannonballon eens die doet veel in die dingen volgens mij.Ron(nie) schreef:Even een vraagje:
tnx Ronnie.
-
- Contacteer:
Kiekeboe
Tis gedaan met de rust
Na een week problemen met de site op te komen is ie er weer

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
in hoeverre is een kabelboom van een gtt gelijk aan die van een normale 5?
ik heb hier een gtt staan met rot chassis en goed blok en een gewone 5 vrijwel roestvrij... dus zit te denken om alles over te zetten..
naar mijn mening komt er niet zoveel bij kijken... zet alles over met subframe veerpoten en al alleen zit met de draadboom....
ik heb hier een gtt staan met rot chassis en goed blok en een gewone 5 vrijwel roestvrij... dus zit te denken om alles over te zetten..
naar mijn mening komt er niet zoveel bij kijken... zet alles over met subframe veerpoten en al alleen zit met de draadboom....
Achteras moet je in geheel swappen.
En welke bedrading is er bij jou gaar dan?
Motorkabelboom = sowieso nodig als je alle meters wil aansturen, bovendien is deze nieuw nog wel te betalen.
Interieurkabelboom zul je ook nodig hebben omdat in de standaard boom niet alle meters etc. verwerkt zijn.
Overigens is als je alle kleuren draden koopt, een goed soldeerpapparaat in een avondje een kabelboom aardig op te knappen of zelfs geheel na te maken als je er echt zin in hebt
Motorkabelboom = sowieso nodig als je alle meters wil aansturen, bovendien is deze nieuw nog wel te betalen.
Interieurkabelboom zul je ook nodig hebben omdat in de standaard boom niet alle meters etc. verwerkt zijn.
Overigens is als je alle kleuren draden koopt, een goed soldeerpapparaat in een avondje een kabelboom aardig op te knappen of zelfs geheel na te maken als je er echt zin in hebt

Paul1916v schreef:volgens mij is dat omdat je niet lid bent..dan zie je als latest volgens mij de posts die vernieuwd zijn sinds je laatste bezoek...en die zijn er dus niet altijd...paz-maniac schreef:hoe komt het dat wanneer ik op latest posts klik dat er dan soms
ah oke op die manier, zou wel lid moeten zijn als het goed is, lidmaatschaps geld is meer dan 2 weken geleden afgeboekt bij mij. heb hier al pm over gestuurt. dus het zal wel goedkomen dan denk ik
bij mij is er erg veel in geprutst en verknipt door de vorige eigenaar. vandaar dat ik soms zit te zoeken wat nou waar op komt en hoe alles moet zitten.... dat zal de ellende met zich meenemen.Steven schreef:Achteras moet je in geheel swappen.
Hier hetzelfde, ook al pm gestuurd, wel beetje jammer dat ik gewoon bevestiging van betaling via pm heb gehad en dan alsnog 3 weken later geen lid meer ben..paz-maniac schreef:Paul1916v schreef:volgens mij is dat omdat je niet lid bent..dan zie je als latest volgens mij de posts die vernieuwd zijn sinds je laatste bezoek...en die zijn er dus niet altijd...paz-maniac schreef:hoe komt het dat wanneer ik op latest posts klik dat er dan soms
ah oke op die manier, zou wel lid moeten zijn als het goed is, lidmaatschaps geld is meer dan 2 weken geleden afgeboekt bij mij. heb hier al pm over gestuurt. dus het zal wel goedkomen dan denk ik
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Goud? Cool, een échte Williams 21TMenno schreef:Yeah, tis zomer.
De winterbanden weer in de kelder, en voor de verandering maar eens de gouwe foute dikke kletsers onder m'n Quadra geschroefd

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
nieuwe kabelboom (motor) dus van dynamo en naar koplampen is niet meer te krijgen want ik moet er een hebben en is niet mee leverbaarSteven schreef:Achteras moet je in geheel swappen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.